آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید

آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی اجتناب می کنید زیرا معتقد هستید که باید خشونت آمیز باشد ، اجازه دهید به شما انفجار حقایقی را که دوست خواهید داشت تقدیم کنیم – ورزش برای موثر بودن نیازی به غلاف ندارد! پوشیدن: ورزش پیاده روی. بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک تمرین م usedثر مورد استفاده قرار گیرد.

این که آیا شما به تازگی سفر ورزشی خود را آغاز کرده اید یا فقط نمی توانید با یک تمرین عرق کرده اذیت شوید ، پیاده روی می تواند راهی ارزان و کم سرمایه برای کمک به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام باشد.

به خواندن ادامه دهید تا مزایای پیاده روی برای تناسب اندام را بیاموزید و اینکه چرا این تمرین جایگزین موثری برای تمرینات شدید است!

مطالب مرتبط: صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

مزیت پیاده روی

پیاده روی مزایای جدی برای سلامت جسمی و روحی شما دارد.

برای شروع ، راه رفتن برای تراز کردن می تواند کمک کننده باشد از کاهش وزن پشتیبانی می کند، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، ریسک خود را کاهش دهید دیابت، و ممکن است به شما کمک کند خلاق تر شوید.

ببرم خونه؟ این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری داشته باشید به طور کلی! و ، بیشتر وجود دارد. این تمرین با شدت کم همچنین خطر فشار آوردن به مفاصل شما را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین شما را تحت مالیات واقعی قرار می دهد ، در حالی که با از دست دادن اعضای گران قیمت ورزش ، در پول اضافی شما صرفه جویی می شود.

بهترین قسمت؟ تمرینات پیاده روی یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای فعال نگه داشتن شما انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های خود را ببافید و از خانه خارج شوید! و ، بهترین راه برای انجام آن وجود ندارد. لشپش منفجر می شود در طول روز یا بیشتر در همان زمان. این مربوط به کارکردن آن برای شما و تنظیم برنامه خود است!

بنابراین اگر به عنوان میز کار کار می کنید ، بگذارید این انگیزه برای ادامه کار باشد! این مراحل را انجام دهید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطرات یک شیوه زندگی ناپایداربه

مطالب مرتبط: فواید معجزه آسای پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از اینکه پا را فراتر بگذاریم ، راه رفتن برای ثبات چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام فقط توجه به راه رفتن شما است. این به این معنی است که شما را دور می کند اهداف، سطح تمرین، دستورالعمل های فعالیت CDC، و ملاحظاتی را هنگام ایجاد برنامه پیاده روی برای ثبات برنامه ریزی کنید.

به جای قدم زدن راحت در محله خود ، تمایل دارید بر افزایش ضربان قلب خود ، دستیابی به تعداد دقیقه پیاده روی در روز و حفظ الگوهای مناسب پیاده روی

چگونه تمرینات پیاده روی را شروع کنیم؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش ورزشی دارید ، آماده هستید که به طور منظم راه بروید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی ، به راحتی تحت فشار قرار می گیرید و انگیزه خود را از دست می دهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا با پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 اهداف هفتگی را تعیین کنید

پیاده روی منظم شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما از طریق ورزش خواهد بود ، اما تنها نخواهد بود! وقتی نوبت به سالم ماندن ، قوی و تناسب اندام می رسد ، الف روال متعادل یکی از تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به یاد داشته باشید ، پیاده روی منظم شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی برنامه ریزی شود. شما می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی ، در ساعات مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط برای اینکه مطمئن شوید که به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود دست یافته اید.

شماره 2 پیاده روی خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از دستیابی به اهداف هفتگی خود ، پیاده روی های خود را مانند یک جلسه برنامه ریزی کنید. بعد از آن، تحصیلات عاداتی را نشان دهید که به آنچه شما به طور منظم انجام می دهید (و در یک ساعت مشابه هر روز / هفته) پایبند هستند.

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی کنید ، یا می توانید آن را از بین ببرید. شاید دو دقیقه 15 دقیقه پیاده روی کنید ، یا شاید سه دقیقه 10 دقیقه پیاده روی! فقط مطمئن شوید که به برنامه خود پایبند هستید.

3 نفر برتر همیشه دلایل خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه پیش می خوانید به خاطر می آورید؟ این سرگرم کننده است ، درست است؟ شما شروع به دیدن تصویر خود شادتر و سالم تر می کنید. احساس خوبی دارد و احساس انگیزه می کنید. اما ، انگیزه از بین رفته است. ممکن است برخی روزها احساس کنید که بسیار الهام گرفته اید و برعکس. به همین دلیل است که دانستن دلیل آن بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خود را فردی آرام ، با انگیزه و الهام بخش تصور کنید. یکی که به پیاده روی معمولی اش می چسبد!

و در روزی که انگیزه ای برای یافتن وجود ندارد ، به “چرا” بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر باشند ، اما بدانید که در مسیر رسیدن به اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

همانطور که تغییرات فیزیکی به تدریج رخ می دهد ، مزایای روانی ورزش پیاده روی می تواند فوری باشد. با نوشتن احساسات خود پس از هر پیاده روی (یا در پایان روز) ، رضایت واقعی را ایجاد کنید. این به تثبیت عادات پیاده روی جدید شما به صورت ناخودآگاه کمک می کند و کار را بسیار ساده تر می کند. با تشخیص اینکه بدن شما بعد از هر پیاده روی چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع به شما می گوید که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 پیاده روی های منظم خود را تقویت کنید

افزودن طعم و مزه به پیاده روی شما آنها را سرگرم کننده تر می کند و به شما این فرصت را می دهد که دوباره آن را بخورید. ما دوست داریم آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم ، یا حتی از یک دوست بخواهیم برای پیاده روی به ما ملحق شود. شگفت زده خواهید شد که زمان انفجار چقدر سریع می گذرد!

این پیاده روی را برای یک تمرین خانگی امتحان کنید

اگر نتوانستید بیرون بروید و قدم بزنید چطور؟ بدون استرس! فقط کافی است روی بازی در 17 دقیقه بازی خانگی مورد علاقه خود کلیک کنید پیاده روی ورزشی به طور منظم با FitOn Bree Koegel Trainer. شما برای موسیقی پرقدرت یک مایل تا یک مایل پیاده روی خواهید کرد ، که در مراحل شما سر و صدای زیادی ایجاد می کند (در واقع).

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و موانع را قبل از آمدن پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک تر ، یا شاید فقط کسالت!) وقتی زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید) ، برای انگیزه و ورزش به برنامه FitOn بروید تا به شما کمک کند. به سمت اهداف خود حرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *