آیا استرس دارید؟ این را امتحان کنید!


امروز ، بیایید در مورد نحوه گذراندن زمان زیادی صحبت کنیم. سعی کنید غذای سالم انتخاب کنید و با هم غذا می خوریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصول. غذای سالم و رژیم غذایی و …) اما ما می بینیم که همه این کارها را انجام می دهیم. اما نتیجه دلخواه نگرفتیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقاط وجود دارد که انرژی را کمی می کند. شرایط ما مشروط است.

مانند مشکلات عصبی مانند استرس ، آنها انرژی مورد نیاز خود را دریافت می کنند. بدن را تغییر دهید و در نتیجه ، روند کاهش وزن مشکلات و شکست هایی را تجربه خواهد کرد.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید بررسی کنید که آیا استرس وجود دارد یا خیر اختلالات سیستم عصبی مانند افسردگی نیستند. استرس طبیعی است مثل یک فشار کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا شرایط کاری و استرس زا و غیره)

بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است این شرایط استرس زا را محدود کنید یا عکس العمل ما را تغییر دهید.
افرادی که رژیم می گیرند به جای توجه به عوامل سبک زندگی تمایل به انجام چه کاری دارند؟، همچنین مصرف او را محدود می کند و فشار بیشتری به بدن او وارد کند ؛ اما وزن را نمی دانم کاهش نخواهد یافت

وقتی از متقاضی پرسیدیم که آیا “چگونه 10 بار 9 بار استرس را از بین ببریم؟ گفتند ما خوردیم!

شما از آزمون می پرسید ، چگونه این کار را انجام دهیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است لیستی از فعالیت های شخصی که به شما در کاهش استرس کمک می کند. لذت ببرید ، آماده شوید!

بر اساس تجربه من ، یک لیست شخصی تهیه و تهیه کنم این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش

کتاب یا مجله خوب بخوانید.

اگر به حیوانات خونخوار علاقه دارید می توانید آنها را بخرید و از آنها لذت ببرید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین بسازید

بودن در دل طبیعت (به باغ خوب است)

کشیدن یا رسم کردن

ماساژ

به سینما بروید ، به سینما بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *