آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا برای تناسب اندام دیر است؟

بدن انسان با افزایش سن به طرز نامطلوبی تغییر می کند. این راهی برای توطئه با سلامتی و تناسب اندام ما است.

این بدان معنا نیست که کشتی تناسب اندام را از دست داده اید. این بدان معناست که شما نمی توانید مثل قبل تناسب اندام داشته باشید.

وقتی جوان بودید ممکن است هر چه می خواهید بخورید. زندگی را که می خواهید زندگی کنید و از بدن مورد نظر خود لذت ببرید – دستور العملی که دیگر کار نخواهد کرد و نخواهد کرد.

با این حال ، تحقیقات علمی بیشتر نشان می دهد که در حالی که “پیری” یک گزینه نیست ، یک گزینه نیست. اما ژنتیک کمتر از آنچه اکثر مردم تصور می کنند بر طول عمر و طول عمر تأثیر می گذارد.

فقط بگو چی به نظر می رسد مهمترین عامل در نحوه افزایش سن زمان نیست بلکه شیوه زندگی است.

ما سنگین تر و ضعیف تر می شویم زیرا ورزش را متوقف کرده و بیش از حد غذا می خوریم. مفاصل ما خراب می شوند زیرا ما بیش از حد وزن داریم و حرکت بسیار کمی داریم. و به دلیل اینکه بدن خود را سست و ترش می گذاریم دچار بیماری ها و اختلالات می شویم.

بنابراین ، اگرچه ما نمی توانیم سن تقویمی خود را تغییر دهیم ، اما مطالعات نشان داده است که ما می توانیم پیری بیولوژیکی را معکوس کرده و نیروی جوانی زیادی را بازیابی کنیم.

در حقیقت با ورزش مناسب می توان تمام جنبه های منفی پیری را کاهش داد. (به ویژه تمرینات قدرتی) ، رژیم غذایی ، خواب و مکمل.

می خواهید خودتان را ببینید؟

قبلا، پیش از این کتاب جدیدم را پیش خرید کنید عضله برای زندگیاین یک طرح علمی برای غذا خوردن و ورزش است که هرکسی می تواند در هر سن و سطح آمادگی جسمانی از آن پیروی کند.

بخصوص این کتاب را برای افرادی نوشتم که …

  1. در سن 40 یا 50 سالگی هستند و در تمرینات قدرتی جدید یا نسبتاً جدید هستند.
  2. وزن زیادی از دست داده اید (25 درصد وزن بدن یا بیشتر) و اخیراً تمرینات قدرتی را شروع کرده اید ، یا
  3. آیا می خواهید تمرینات قدرتی را شروع کنید اما برای تمرین با وزنه شدید آماده نیستید؟
  4. مناسب هستند و می خواهند اصول اولیه را جلا دهند و یک راه حل ساده بیابند برای بهبود رژیم غذایی و تمرین

اگر یکی از این توصیفات را دارید عضله برای زندگی این به شما نشان می دهد که چگونه ظاهر ، احساس و عملکرد خود را در بهترین حالت نشان دهید.

و صراحتاً شاید آخرین کتاب تناسب اندام باشد که باید بخوانید.