آیا در حین کاهش چربی بدن تا حد ممکن ، نباید از مقدار قند طبیعی (میوه) تجاوز کرد؟ : تغذیه


زمینه:

من تفاوت بین قند طبیعی (میوه ای) و شکر افزوده را می دانم. (غذاهای فرآوری شده) AFAIK ، چندین منبع سازمان بهداشتی کمتر از 25 گرم قند اضافه شده در روز را توصیه می کنند ، در حالی که دیگران 38 گرم قند اضافه شده در روز را به جای آن توصیه می کنند.

من فکر می کنم این دو اطلاعات در مورد آنها قابل اعتماد است افزایش دادن قند.

سوال:

  1. هدف من این است که تا حد ممکن چربی بدن خود را از دست بدهم. (تأمین حدود 10 درصد چربی بدن) حداکثر چقدر است؟ گرم آیا باید روزانه شکر طبیعی مصرف کرد؟

  2. MyFitnessPal به من توصیه کرد زیر 92 گرم قند بمانم. چرا؟ آیا این پیشنهاد برای اهدافی که در سوال آخر ذکر کردم قابل اعتماد است؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) آب هلو را با آب میوه گیری برقی ام تهیه می کنم. آیا قندهای طبیعی آب میوه مانند تمام میوه ها (هلو) بر بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *