آیا زود بیدار شدن شما را خوشحال تر می کند؟

آیا زود بیدار شدن شما را خوشحال تر می کند؟


قبل از خواب زود بیدار شوید! آیا این گفته می تواند درست باشد؟ آیا افراد صبح شادتر هستند و احتمال موفقیت آنها بیشتر است؟ بیایید دریابیم. خواه طاووس باشید یا جغد شب ، ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید صبح بیدار شدن از خواب چه تاثیری بر سلامتی شما می گذارد!

آنچه علم درباره بیدار شدن قبل از این می گوید

به تازگی مطالعه 2021 منتشر شده در Jama Psychiatry افرادی که یک ساعت زودتر از حالت عادی بیدار می شوند 23 درصد کمتر در معرض ابتلا به افسردگی قرار دارند. این کاهش ریسک ممکن است به دو دلیل باشد. برای شروع ، افرادی که قبل از این بیدار می شوند بیشتر در معرض نور خورشید هستند و این نور طبیعی خورشید به تنظیم و تعادل مجدد تعادل ما کمک می کند. ریتم شبانه روزیبه وقتی چرخه های بیداری ما با هم ترکیب شوند ، مزایایی را هم در خواب و هم در احساسات مشاهده می کنیم – دو عاملی که مستقیماً بر افسردگی تأثیر می گذارد! بنابراین ، هرچه بیشتر نور خورشید در طول روز دریافت کنید ، شب ها بهتر می خوابید و در نتیجه ، شادتر خواهید بود!

ثانیاً ، کسانی که قبل از این تجربه بیدار می شوند ، در طول صبح احساس خستگی و تنش کمتری می کنند. به هر حال ، زود بیدار شدن به شما زمان بیشتری می دهد تا قهوه صبح خود را (امیدوارم) در آرامش و ساکت بنوشید ، ناهار خود را آماده کنید و شاید یک عرق سریع. مهم نیست که چگونه وقت خود را صرف می کنید ، آن ساعت اضافی یک شادی محض است! علاوه بر این ، باید از احساس فشار زیاد و عدم آمادگی اجتناب کنید.

بنابراین – آیا مردم صبح شادتر هستند؟ تنها بر اساس این عوامل ، ما بله رای می دهیم! با این حال ، باید بررسی کنید که آیا بیدار شدن از خواب قبل از دوش به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید. زیرا در پایان روز ، همه افراد متفاوت هستند. این در مورد یافتن چیزی است که برای شما و شیوه زندگی شما مناسب است!

مربوط: 9 نکته برای بازگرداندن ریتم شبانه روزی خود در جاده ها

آدم صبحگاهی نیستی؟ این هک ها را امتحان کنید

همه افراد صبحگاهی نیستند و اشکالی ندارد! اگر خود را جغد شب می دانید ، از این هک ها برای آموزش بدن خود برای مطابقت با برنامه صبح خود استفاده کنید. قبل از اینکه بفهمید زود بیدار می شوید!

شماره 1 با آن قهوه های عصرانه خداحافظی کنید

کافئین می تواند تا هشت ساعت در سیستم شما بماند ، این بدان معناست که قهوه های دیر شده باید ابتدا مصرف شوند. اگر اهل قهوه هستید ، حداکثر تا ساعت 1 یا 2 بعدازظهر خود را به آخرین فنجان دعوت کنید! در اصل ، وقت خود را روی ظهر قرار دهید! به این ترتیب ، حدود ساعت 8 تا 10 شب ، بدن شما در بهترین وضعیت برای یک خواب خوب قرار می گیرد.

اگر بعد از ظهر به انرژی نیاز دارید ، 20 دقیقه پیاده روی کنید ، یک میان وعده انرژی بخورید یا کمی ورزش کنید!

شماره 2 شب قبل آماده شوید

وقتی سعی می کنید عادت ایجاد کنید ، آماده سازی کلید است! شب قبل ، هر آنچه را برای بیدار شدن سریع نیاز دارید تنظیم کنید تا به خواب بیشتر کمک کند.

  • زنگ هشدار خود را تنظیم کنید
  • لباس های خود را دراز کنید
  • یک صبحانه مقوی تهیه کنید
  • هنگام بیدار شدن در ساعت مشخص برنامه قهوه خود را آماده کنید
  • ابتدا بخوابید تا بتوانید حداقل 7 ساعت بخوابید!

ببرم خونه؟ مطمئن شوید که اقدامات پیشگیرانه ای را برای خواباندن خود انجام می دهید. به ما اعتماد کنید ، وقتی از این روشهای ساده هک پیروی می کنید ، بیدار شدن در صبح راحت تر و آسان تر خواهد بود!

شماره 3: مرتب بخوابید

خواب شما از قوام به خوبی رشد می کند. هر شب سر ساعت مشخصی شروع به خواب کنید و هر روز صبح در همان ساعت بیدار شوید. هرچه بیشتر به این روال پایبند باشید ، سازگاری بدن شما آسان تر می شود. نتیجه؟ وقتی بیدار می شوید شادتر هستید!

و بهترین راه برای هماهنگی با روال قبل از خواب چیست؟ فعالیتهای عصرانه را توسعه دهید! با خاموش کردن تلفن ، نفس عمیق و کار م effectivelyثر برای پاک کردن ذهن خود در عصر قبل از خواب شروع کنید.

شاید بتوانید مدیتیشن کنید ، مجله درست کنید یا فقط یک چای آرام بنوشید – چیزی را پیدا کنید که برای شما جذاب است. فعالیت های عصرانه نه تنها به شما کمک می کند تا سریعتر بخوابید بلکه به بدن شما نیز کمک می کند تا سریعتر بخوابد!

مربوط: بایدها و نبایدها برای بهترین خواب شما از نظر متخصصان خواب

شماره 4 از کوچک شروع کنید

لازم نیست صبح زود بیدار شوید. در واقع ، کمک به بدن برای تطبیق با برنامه خواب متفاوت به آرامی آسانتر است ، نه اینکه یک ساعت زودتر از خواب بیدار شوید. به عنوان مثال ، می توانید بیدار شدن را فقط 15 دقیقه قبل از روز بعد شروع کنید. سپس روز بعد ، 30 دقیقه قبل از لکه و دیگری روشن شود. آهسته و پیوسته برنده مسابقه می شود! ما می خواهیم سعی کنیم این بیداری طولانی مدت قبل از خواب را اجرا کنیم تا واقعاً از مزایای واقعی بهره مند شویم.

شماره 5 فعالیتهای صبحگاهی ایجاد کنید

چرا مردم صبح اینقدر شاد هستند؟ اغلب پرندگان صبحگاهی فعالیتهای صبحگاهی موثری دارند که به موفقیت روزهای آنها کمک می کند.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، روی تفریح ​​صبحگاهی خود تمرکز کنید تا انگیزه بیشتری برای بلند شدن داشته باشید! به عنوان مثال ، می توانید یک فعالیت صبحگاهی ایجاد کنید که پر از موارد حمایتی باشد که اهداف شما را برآورده می کند و به شما کمک می کند بهترین احساس خود را داشته باشید ، مانند:

  • یک صبحانه مقوی بخورید
  • با یک تمرین سرگرم کننده صبحگاهی بر سلامت روحی و جسمی تمرکز کنید
  • مدیتیشن مدیتیشن با مدیتیشن آرام
  • بخوانید یا یادداشت بردارید تا ذهن خود را آرام کنید
  • هنگام راه رفتن صبح ، با سگ خود پیاده روی کنید تا کمی هوای تازه بگیرد
  • هر کاری که می خواهید انجام دهید ، شما را برای یک روز خوب در ساحل آماده می کند. ب

مربوط: من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی صبحگاهی آغاز می کنم و این برای سلامتی من است

شماره 6 احساسات و انرژی خود را دنبال کنید

اگرچه مردم صبح شادتر هستند ، آیا شما صبح شادتر هستید؟ این همیشه باید اولویت شماره یک باشد! عادت کنید که هنگام بیدار شدن از خواب سطح و سطح انرژی خود را بنویسید. به این ترتیب می توانید پیگیری کنید که آیا بیدار شدن از خواب قبل از دوش به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید! علاوه بر این ، خوب است که دائماً به خودتان فکر کنید و ببینید کجا می توانید سلامت کلی خود را بهبود ببخشید.

مردم صبح شادتر هستند؟ ابتدا بیدار شوید تا ببینید چه احساسی دارید!

در پایان روز ، هر کس متفاوت است. مهمترین چیز این است که یک شیوه زندگی سالم پیدا کنید که به شما بهترین احساس را می دهد. با این اوصاف ، هیچ تلاشی برای تلاش وجود ندارد! ساعت زنگ دار خود را 15 دقیقه زودتر از حد معمول تنظیم کنید و ببینید روزتان چگونه است! شما هرگز نمی دانید – ممکن است فرد صبح باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *