آیا غذای هندی مفید است؟ : تغذیه


واقعاً بستگی به آمادگی دارد. مخصوصاً نوع و مقدار روغن

برای رستوران های عمومی ، غذاهای هندی

کره دارای مقدار زیادی چربی اشباع است. بنابراین از غذاهایی که با قیمه تهیه می شوند پرهیز کنید. برای مثال ، یک رستوران معمولی ساغ باجی یا ساگ آلو پر از قیمه است. بنابراین ، اگرچه عمدتا از سبزیجات برگ سبز تهیه می شود و ادویه های زیادی دارد ، با این حال ، آنها فقط باید در حد اعتدال مصرف شوند. به عنوان مثال ، آنها نباید به ریز مغذی های معمولی/روزانه تکیه کنند بلکه به عنوان مکمل رژیم غذایی عادی شما هستند.

سس ماسالا (یا سس های کاری سنتی رستوران مانند ماسالا ، مدرس ، ویندالو و غیره) ، مقدار روغن استفاده شده بسیار زیاد است. گاهی اوقات می توانید روغن خالص را از سس خارج کنید. و من قبلاً حدود 100 میلی لیتر روغن خالص از یک قسمت دریافت کرده بودم. این بدان معناست که من حدود 1000 کالری خالی را از رژیم غذایی خود حذف کردم! علاوه بر این ، در صورت استفاده از روغن هایی مانند روغن نارگیل ، آنها حاوی چربی های اشباع شده هستند و باید از آنها اجتناب کرد.

بنابراین ، به نظر من ، این را در نظر بگیریم که یک غذای معمولی رستوران یک وعده غذایی متعادل و سالم است. حداقل باید با سبزیجات مناسب تکمیل شود. و ممکن است لازم باشد قبل از احساس سیری بخاطر داشتن کالری زیاد از چربی ، خوب غذا نخورید. قبل از رفتن به پخت برنج یا به مدت طولانی طبق معمول …. یا نمک بسیار بالایی وجود دارد ….

خوب ، این درمان یک بار در هفته یا بیشتر است. اما به طور کلی خیلی بهتر از خوردن یک همبرگر بزرگ و سیب زمینی سرخ کرده با یک سالاد جانبی نیست.

با این حال ، اگر خودتان تهیه می کنید و دقیقاً نوع/مقدار روغن ها و سایر ترکیبات را می دانید ، باید روزانه آنها را مصرف کنید ، به ویژه هنگامی که با سبزیجات دیگر ترکیب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *