آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل دلمه ای ترد و کمی شیرین است.

در آشپزی کم کربوهیدرات محبوب است. و می توانید آنها را در طول سال در فروشگاه مواد غذایی محلی خود خریداری کنید. (اگرچه بین فصل تابستان و پاییز خوشمزه تر هستند!) اما آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ آره!

در این دستور العمل کم کربوهیدرات ، فواید فلفل دلمه ای و نحوه طبخ آنها را با فلفل دلمه ای بررسی کنید.

فلفل دلمه ای کالری و کربوهیدرات کمی دارد.

فلفل دلمه ای قرمز و زرد را در تابه پخته کنید

یک فلفل دلمه ای بزرگ فقط 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات دارد که باید برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند خبر خوبی باشد.

آیا فلفل دلمه ای باعث افزایش وزن می شود؟ ممکن است… نه!

شما باید علل دیگری را در رژیم غذایی خود جستجو کنید.

مصرف بیش از حد هر ماده غذایی می تواند باعث افزایش وزن شود. اما شانس خوردن بیش از سه عدد فلفل دلمه ای در حالت نشسته بسیار نادر است (129 کیلو کالری) که تقریباً برابر یک وعده معمولی سیب زمینی سرخ کرده است.

و وقتی صحبت از تنقلات شور مانند سیب زمینی سرخ کرده می شود؟ شما معمولاً بیش از یک وعده غذا می خورید.

فلفل دلمه ای دارای مواد مغذی زیادی است.

اشتباه نکنید ، فلفل دلمه ای می تواند کالری کمی داشته باشد. اما پر از مواد مغذی

حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن است. کدام رنگ فلفل دلمه ای سالم تر است؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD در Savor Nutrition ، “در مورد تغذیه ، رنگ فلفل دلمه ای شما تفاوت ایجاد می کند.”

فلفل دلمه ای سبز قبل از اینکه به رنگ قرمز درآید چیده می شود.فلفل سبز حاوی 150٪ نیاز روزانه به ویتامین C مورد نیاز بدن شما است.

فلفل قرمز می تواند 350 درصد نیاز روزانه شما را تأمین کند.

بیایید کمی عمیق تر تحقیق کنیم:

  • میزان توصیه شده روزانه ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز
  • هر فلفل دلمه ای بزرگ حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است ، بنابراین برای زنان 171 درصد از RDA و برای مردان 142 درصد است.

کرامپ می گوید: “فلفل دلمه ای قرمز ، زرد و نارنجی دارای سطوح بالاتری از لیکوپن و کاروتنوئیدها نسبت به فلفل سبز نارس است.”

کاروتنوئیدها ترکیبات آنتی اکسیدانی گیاهی هستند که ممکن است به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو کمک کند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است.

فلفل دلمه ای قرمز روشن روی تخته چوبی

فلفل دلمه ای در مقایسه با تعداد کالری هایی که به رژیم غذایی شما افزوده می شود ، مقدار مناسبی فیبر دارد.

یک وعده بزرگ فلفل کامل 3.5 گرم فیبر دارد که به ترتیب 14 و 9 درصد از میزان توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

خوردن فیبر کافی برای کاهش وزن و سلامت کلی بدن بسیار مهم است. این به شما کمک می کند احساس سیری طولانی تری داشته باشید و با جلوگیری از یبوست به حفظ حالت طبیعی خود کمک کنید.

فلفل دلمه ای نرم است و خوردن آن آسان است.

چرا فلفل دلمه ای را بر دیگران ترجیح می دهیم؟

کرامپ توضیح می دهد ، “فلفل دلمه ای ملایم است و اگر می خواهید از فلفل تند اجتناب کنید گزینه خوبی است. برای افرادی که سوزش سر دل دارند فلفل دلمه ای جایگزین مناسبی برای فلفل تند است. این می تواند سوزش سر دل را بدتر کند. “

برخلاف فلفل قرمز ، فلفل دلمه ای حاوی کپسایسین نیست.

3 روش آسان برای تهیه فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای

با سوال “آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟” پاسخ را می گیرید. بیایید در مورد نحوه پخت صحبت کنیم.

بدون شک ، می توانید از فلفل دلمه ای تازه و برش خورده در آب نبات لذت ببرید. اما چرا در آشپزخانه کمی خلاق نباشید؟

1. فلفل دلمه ای شکم پر

فلفل دلمه ای پر شده یک راه عالی برای بازیافت باقی مانده است. حفره های فلفل دلمه ای حاوی گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته شده است.

البته می توانید همین مواد را روی فلفل دلمه ای خرد شده و پخته شده نیز قرار دهید.

خلاق باشید – همه چیز در مورد چگونگی خرد کردن فلفل دلمه ای است. چند دستور العمل برای الهام:

2. فلفل دلمه ای بو داده یا بو داده

شکر موجود در فلفل دلمه ای را کارامل کنید تا طعم بیشتری از سبزیجات دریافت کنید. می توانید این کار را روی گریل (دود) یا در فر (سوزاندن) انجام دهید.

  • برای کباب کردن فلفل دلمه ای برای برش به قطعات مربع. با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید. و آن را مستقیماً به مدت 5-10 دقیقه روی گریل قرار دهید.
  • در تفت دادن فلفل دلمه ای به مربع برش دهید با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید. مزه دار کنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

همانطور که هست لذت ببرید یا از فلفل دلمه ای پخته به عنوان عنصری در غذاهای دیگر استفاده کنید ، برای مثال:

3. فلفل دلمه ای سرخ شده

بگذارید این را بپذیریم-فلفل دلمه ای کلید گوشت قرمز سرخ کرده و سبزیجات خوشمزه است و آنها را خوشمزه تر می کند.

آنها یک پاپ قرمز اضافه می کنند. زرد یا نارنجی تا دریای سبز و قهوه ای.

سیب زمینی سرخ کرده برای یک شام سالم آسان:

به دنبال اطلاعات تغذیه متخصص هستید؟ از BODnutrition.com دیدن کنید. و نحوه تغذیه سالم را با کمک دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *