آیا یک تمرین 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟

آیا یک تمرین 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی نوبت به بهترین تمرینات برای کاهش وزن می رسد ، واقعاً عصای زیادی وجود دارد. بنابراین ، اگر قصد دارید فکر کنید که برای از بین بردن چربی بدن خود باید کارهای زیادی انجام دهید ، این می تواند یک چیز تکان دهنده باشد – یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که تنها نیم ساعت در روز می توان انجام داد چربی سوزی را افزایش می دهد موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! قلب تنها؟ باور کنید! این خبر مهمی برای کسانی است که معتقدند شما زمان کافی برای تناسب اندام و احساس شگفت انگیز را ندارید تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید یک تمرین کوتاهتر برای خود و برنامه خود داشته باشید.

به طور علمی توضیح دهید که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای بهتر از یک ساعت کامل است

آ تحصیلات بر اساس مجله فیزیولوژی آمریکا ، شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، 30 درصد غلاف بیشتری نسبت به افرادی که یک ساعت کامل ورزش می کردند از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند ، در طول روز علاوه بر جلسات تمرینی خود ، انرژی بیشتری مصرف کردند ، به احتمال زیاد به این دلیل که پس از تمرین انرژی بیشتری باقی مانده بودند. ورزش طولانی مدت می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. تمرین کنندگان ساعتی می توانند بیشتر از کالری اضافی که در واقع می سوزانند بخورند ، که این امر آنها را از کمبود انرژی مورد نیاز برای کاهش وزن حذف می کند. از طرف دیگر ، یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند برای پیگیری یک برنامه شلوغ تر مدیریت بیشتری داشته باشد ، که این امر احتمال رکود را افزایش می دهد ، که مهمترین عامل در کاهش وزن غلاف است.

5 نکته برای یک تمرین 30 دقیقه ای برای داشتن یک روز خوب

اگر احساس می کنید سازگاری با یک تمرین طولانی تر در روز شلوغ خود تقریباً غیرممکن است ، وقت آن است که این تمرین کوتاه را هم بر اساس برنامه و هم برای اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته مناسب برای تمرین سریع اما م effectiveثر 30 دقیقه ای در روز آورده شده است.

شماره 1 ورزش خود را مانند یک جلسه برنامه ریزی کنید

هنگامی که جلسه ای در تقویم خود دارید ، آن را از دست نخواهید داد. شما محدودیت زمانی تعیین می کنید و ذهن خود را تعیین می کنید. همین امر باید در مورد تمرین شما صادق باشد. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید با تمرینات خود هماهنگ شوید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کند ، هیچ چیز مهم نیست. فقط یک چارچوب زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از ورزش برای کاهش وزن می شود ، همه چیز مربوط به تناسب اندام است!

شماره 2 روال تمرین خود را به بمب های کوتاه تر تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده است که تمرینات کوتاه مدت می توانند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشند. بنابراین ، برای کاهش وزن حدود 60 دقیقه ورزش را فراموش کنید! سعی کنید تمرین خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید تمرکز کنید قوی کردن در یک جلسه و جلسه خود را افزایش دهید ضربان قلب در دیگری. راهکارهایی برای امکان انجام تمرینات کوتاه مدت؟ متمرکز بمان. تمام دقایق خود را به خود اختصاص دهید!

شماره 3 لباس های ورزشی خود را زودتر تعیین کنید

شاخص های بصری ، مانند پوشیدن لباس های تمرینی در شب قبل ، به بدن شما کمک می کند تا عادت ها را آموزش دهد. و ، این قبل از عرق کردن فکر کردن است. وقتی وقت آزاد دارید ، هر دقیقه مهم است. آماده کردن لباس های ورزشی برای شروع ، زمان بسیار خوبی برای انتخاب است.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر تا به حال به باشگاه ورزشی نرفته اید ، احتمالاً این یک مفهوم خارجی است. بنابراین در اینجا دعوت شما برای یافتن تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. راههای بسیار زیادی برای رفتن وجود دارد سوزاندن انرژی، عضله بسازید، فشار را رها کنید، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه مجبور نیستید به تمریناتی متوسل شوید که شما را مجبور به گفتن “Er!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در طول تمرینات خود سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که احساس فوق العاده ای را بعد از تمرین ایجاد می کند. اگر تا به حال قد دونده را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، انتظار این احساس واحد انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که بیشتر اعتقاد دارند ، سعی کنید با رسیدن به اهداف تناسب اندام بدن خود را شاد نگه دارید. شاید شما بعد از تمرین خود را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا یک رژیم غذایی سالم ، لباس ورزشی یا تصفیه کننده هوا بخورید که در پایان هفته به آن توجه می کنید تا کل تمرین شما کامل شود.

اگر قد شما خیلی کوتاه باشد چه؟

برخی روزها ، 30 دقیقه ورزش برای کاهش وزن انجام نمی شود. جلسات لحظه آخری برگزار می شود ، بچه ها مشغول هستند و برنامه کامل است. ما انسانیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا بروید ، پیاده روی ها و جلسات را برنامه ریزی کنید ، هنگام مسواک زدن قدم بردارید یا حتی زمان سنجی برای بلند شدن و ورزش هر ساعت تعیین کنید. ما فشار 10-20 بار ، بلند شدن ، پریدن ، پریدن ، چرخاندن ، شلاق زدن و ملافه را دوست داریم. آنها در تمام طول روز!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو ارزشمندترین دارایی شماست. بسیاری از مردم تمرکز بیشتری روی زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها تلاش های شما را برای کاهش وزن تغییر می دهد ، بلکه ذهن شما را نیز تحریک می کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود می بخشد و زندگی شما را فعال و سالم نگه می دارد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و به کارهای دیگری در لیست کارهای خود دست پیدا کنید!

آیا آماده اید تا ببینید آیا می توان یک تمرین سریع و م effectiveثر انجام داد؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و با تمرینات نامحدود رایگان همراه شوید گزینه های زیادی برای یک برنامه شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *