احساس می کنید در کتو گیر کرده اید؟ چربی را سریع امتحان کنید!

Feeling stuck on keto? Try a fat fast!


تقریباً همه ما درباره روزه شنیده ایم ، اما آیا تا به حال نام روزه را شنیده اید؟ اگر به دنبال راهی هستید که کمی به رژیم کتو اضافه کنید ، ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید. حدس می زنید روزه به مصرف مربوط می شود ، بیشتر چربی! بسیاری از مردم از این روش برای از بین بردن فلات هایی که غلاف خود را از دست می دهند یا پس از چند روز غذا خوردن دچار کتوز می شوند ، استفاده می کنند.

این روش روزه داری فقط باید به عنوان مکمل کوتاه مدت برای سرعت بخشیدن به کاهش غلاف های شما مورد استفاده قرار گیرد و باید از چند قانون آسان پیروی کرد. در حالی که رژیم چربی می تواند یک ابزار م effectiveثر باشد ، مهم است که بدانید چگونه دستورالعمل ها را به درستی دنبال کنید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را می برید. بیایید حفاری کنیم!

روزه چربی چیست؟

روزه سنتی به این معنی است که شما معمولاً برای مدتی چیزی نمی خورید و فقط در زمان غذا غذا می خورید. روزه چربی در این زمینه واقعاً سریع نیست. در حقیقت ، کاملاً برعکس است. در طول روزه داری ، از خوردن خودداری نمی کنید و در عوض ، غذاهایی می خورید که به بدن شما کمک می کند تا به کتوز مبتلا شود. بنابراین ، این یک روش سنتی نیست ، اما به افزایش مولکول کتون در خون شما کمک می کند ، که شما را سریعتر وارد کتوز می کند. در این صورت واکنش بدن شما به روزه داری تقلید می شود. به عبارت دیگر ، شما را به چربی سوز تبدیل می کند!

روزه داری معمولاً 2-5 روز طول می کشد و سرشار از غذاهای کم کالری و پرچرب است. شما بین 1000 تا 1200 کالری در روز می خورید و 80-90٪ از این انرژی از چربی های سالم تامین می شود. در اینجا چند نمونه از چربی های سالم آورده شده است.

  • ماهی سالمون
  • پاسادنا
  • تخم مرغ
  • روغن زیتون
  • پیاز روغن نارگیل
  • آووکادو
  • روغن MCT
  • پنیر پرچرب
  • روغن ، کره و آجیل – سرشار از چربی است
  • پیاز شیر نارگیل
  • کره و عدس

رژیم های چربی و رژیم های کتو به طور مشابه عمل می کنند اما با تفاوت های جزئی. به طور کلی ، هنگام پیروی از رژیم کتو ، نسبت درشت مغذی های توصیه شده 75٪ چربی ، 20٪ پروتئین و 5٪ کربوهیدرات است. همانطور که در بالا اشاره کردیم ، بین 80 تا 90 درصد از انرژی شما از چربی در دوران چاقی تامین می شود.

فواید چربی ناشتا

آره برخی از مزایا رژیم های چربی عبارتند از:

چربی خون

یکی از بزرگترین مزایای چاق شدن سریع این است که بدن شما را به تجزیه قند می فرستد. در طول لیپولیز ، بدن شما از چربی بیشتری برای چربی سوزی استفاده می کند تا چربی سوزی از طریق غذاهای شیرین و پر قند.

از بین رفتن فلات برای از دست دادن غلاف

غلاف های کاهش وزن فلات نه تنها متداول هستند بلکه باید در سفر به منظور کاهش غلاف مورد انتظار قرار گیرند. در نهایت ، اکثر افرادی که در مسیر کاهش غلاف قرار دارند ، صرف نظر از رژیم غذایی که دنبال می کنند ، به فلات هایی برخورد می کنند که دیگر نمی توانید غلاف ها را کاهش دهید. ما تصور می کنیم فلات آب غلاف را در ریزش غلاف به مدت 4 هفته یا بیشتر از دست می دهد. درگیر شدن با چربی ناشتا می تواند به شما کمک کند از فلات عبور کرده ، دوباره وزن کم کنید و به حالت عادی برگردید.

به طور مشابه ، اگر روزه دار کتو هستید و یک روز استراحت دارید ، می توانید از یک چربی سوز کوتاه استفاده کنید تا کتوز خود را به درستی بازگردانید و هوس های خود را تحت کنترل درآورید.

ابتدا توصیه کنید ویا شروع کنید روزه داری

قبل از شروع روزه ، بله خیلی چیزها شما باید به خاطر داشته باشید که خود را ایمن نگه دارید و زمان را در اسرع وقت بگذرانید.

اثرات جانبی

در حالی که چربی ناشتا دارید ، مهم است که از آنفلوآنزای کتو آگاهی داشته باشید. علائم شبه آنفولانزا ممکن است هنگام سازگاری با کتوز تجربه کنیم. اکثر رژیم گیرندگان کتو این را می دانند و خوش شانس هستند که راهی برای جلوگیری از آن دارند. حفظ هیدراتاسیون مناسب ، افزایش الکترولیت ها و شامل روغن MCT همه نکات مهمی برای جلوگیری از ناراحتی است. اگر در حال حاضر مکمل مصرف نمی کنید ، باید مکمل های ویتامین D با کیفیت بالا را نیز در نظر بگیرید.

هیچ تمرین گسترده ای وجود ندارد

در حالی که در حال افزایش وزن هستید ، ممکن است بخواهید راحت تر ورزش کنید. این بدان معناست که شما نباید در طول روز روزه داری برای ورزش زیاد برنامه ریزی کنید. این بدان معنا نیست که نمی توانید حرکت کنید. فقط باید به ورزش های سبک پایبند باشید.

به عنوان مثال ، می توانید هنگام راه رفتن سریع ، مانند راه رفتن ، کاردیوی سبک انجام دهید. همچنین می توانید تمرینات قدرتی را در خانه با انجام حرکت های کششی و اسکوات انجام دهید. با این حال ، مطمئن شوید که انجام آن آسان است و زمان ورزش خود را کوتاه نگه دارید. بدن خود را بهتر می شناسید ، پس به آن گوش دهید و زیاد کار نکنید.

ردیابی انرژی

در حالی که نظارت بر انرژی شما ضروری نیست ، ما درک می کنیم که برخی از بیماران این روش را ترجیح می دهند. یک راه آسان برای اطمینان از پیگیری چربی این است که 4-5 وعده غذا در روز با حدود 200-250 کالری در هر وعده غذایی مصرف کنید. اگر در ردیابی انرژی خود با مشکل روبرو هستید ، ممکن است داشتن برنامه ای برای پیگیری مصرف غذای شما مفید باشد. البته ، می توانید این کار را روی کاغذ انجام دهید ، اما استفاده از برنامه به این معنی است که داده ها را به راحتی از دست نخواهید داد. صرف نظر از نوع دستگاهی که دارید ، برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ردیابی معیارهای کلان و قدرت استفاده کنید. شاید بتوانید یکی را پیدا کنید که مخصوص این نوع غذا نیز طراحی شده باشد.

غذاهایی که باید در روزه داری بخورید و از آنها اجتناب کنید

هنگام مصرف چربی سریع ، غذاهای خاصی وجود دارد باید و نباید بخوردبه در اینجا اقلام غذایی موجود است خوب بین چربی های ناشتا غذا بخورید:

محصولات چربی سالم

  • گوشت / غذاهای دریایی پرچرب مانند بیکن ، ساردین و ماهی آزاد
  • روغن هایی مانند روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو و روغن MCT
  • چربی هایی مانند کره و گوشت خوک
  • تخم مرغ (هر دو) ، شامل تخم مرغ شکسته و زرده
  • میوه های سرشار از چربی مانند آووکادو و زیتون
  • آجیل و کره سرشار از چربی هایی مانند ماکادامیا یا پیکان هستند
  • سبزیجات دارای کربوهیدرات کمی هستند اما به اندازه کره و روغن قند دارند.
  • محصولات لبنی پرچرب شامل خامه ، خامه و پنیر خامه ای
  • بمب های چربی

در اینجا چند نمونه از غذاهایی که ممکن است نیاز داشته باشید آورده شده است اجتناب کردن در حین چربی سوزی سریع.

  • لوبیا کامل
  • میوه های منحصر به فرد به جز آووکادو و بادام هندی
  • غلات کامل
  • گوشت بدون چربی یا ماهی بدون چربی
  • سبزیجات (به استثنای مقادیر زیاد شکر و همراه با کره یا روغن). کدو سبز ، کلم و اسفناج انتخاب های قابل قبولی هستند
  • محصولات لبنی پرچرب مانند شیر ، پنیر ، پنیر کم چرب و ماست کم چرب

آیا باید روزه بگیرم؟

که بستگی دارد. اگر در حال حاضر رژیم کتو را دنبال می کنید و کاهش تدریجی غلاف ها ، رسیدن به کتوز و احساس بسیار خوب را تجربه می کنید ، ممکن است نیازی به روزه نباشد. پس از همه ، روزه به طور کلی فقط در چند مورد استفاده می شود. برای ورود به مرحله کتوز عمیق ، که به سرعت پس از تسلیم شدن یا شکستن از سطح فلات یا انبار تخلیه طولانی مدت.

این روش روزه داری بین دو تا پنج روز طول می کشد و بر رژیم های پرچرب تمرکز دارد. به یاد داشته باشید ، روزه داری چربی برای مدت زمان بسیار کوتاهی در نظر گرفته شده است و نباید بیش از 5 روز باشد. روزه گرفتن بیش از مدت توصیه شده ممکن است شما را در معرض سوء تغذیه قرار دهد. با این حال ، اگر رژیم غذایی چربی به درستی انجام شود ، می تواند تقویت کننده خوبی باشد.

اگر هنوز از روزه داری مطمئن نیستید ، لطفاً قبل از شروع روزه داری با متخصص مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید. سلامتی شما بسیار مهم است. همه افراد منحصر به فرد هستند و برخی ممکن است برای کاهش ایمن غلاف به مشاوره خاصی نیاز داشته باشند. ارائه دهندگان مجرب تخفیف غلاف ما آماده هستند تا شما را در سفر تخفیف شخصی غلاف راهنمایی کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به تعیین وقت قبلی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *