اریک آدامز آخرین دور صندوق تطابق عمومی را رد می کند ، Sliwa تقریباً 700000 دلار ضمانت می کند

اریک آدامز آخرین دور صندوق تطابق عمومی را رد می کند ، Sliwa تقریباً 700000 دلار ضمانت می کند


اریک آدامز ، شهردار بروکلین و نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ، گامی غیرمعمول در رد آخرین دور وجوه تطبیق عمومی از سوی کمیته مالی کمپین های شهر برداشته است. در همین حال ، کورتیس اسلیوا ، رقیب جمهوری خواه او ، با رسیدن مسابقه به فینال ، نزدیک به 700،000 دلار از بودجه مسابقات عمومی دریافت کرد.

تصمیم آدامز در حالی مطرح می شود که او همچنان برنده چندین میلیون دلاری اسلیوا در کمپین است. در حالی که اسلیوا ، بنیانگذار فرشتگان نگهبان ، از زمان ورود به مسابقات حدود 4 میلیون دلار جمع آوری کرده است ، آدامز 19 میلیون دلار به عنوان صندوق جنگ جمع آوری کرده است و به نظر می رسد که به جمع آوری سرمایه خود ادامه می دهد.

ایوان تیس ، مشاور ارشد آدامز و سخنگوی کمپین ، در یک گردهمایی انتخاباتی روز پنجشنبه به WNYC / Gothamist گفت. ما در عوض بودجه خودمان را تأمین می کنیم. “

بیشتر بخوانید: رتبه بندی قمار سیاسی: کمیته امور مالی کمپین توضیح داد

آدامز ، که پس از شکست 11 نامزد در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در ماه ژوئن ، محبوب ترین نامزد شناخته می شود ، در آخرین ارائه خود ، که از 24 آگوست تا 27 سپتامبر ادامه دارد ، 2 میلیون دلار جمع آوری کرد. اما نام او در روز پنجشنبه هنگامی که CFB گرد هم آمد و تقریباً آخرین دور کمکهای برنامه صندوق تطبیق این سازمان را اعلام کرد ، ذکر نشد.

در چند وقت اخیر بیش از 3 میلیون دلار توزیع شده است. در حالی که Sliwa مبالغ هنگفتی دریافت کرد ، جومان ویلیامز ، عمومی – که در انتخابات مجدد شرکت می کند در حالی که هنوز در نظر دارد نامزد فرمانداری شود – بیشترین 959،000 دلار را دریافت کرد.

در حالی که کمپین آدامز 354،061 دلار در زمان های اخیر جمع آوری کرده است ، مشخص نیست که CFB با چند مسابقه مطابقت دارد زیرا ادعاها مورد بررسی قرار می گیرند.

با اعلامیه امروز ، Sliwa بیش از 1.8 میلیون دلار پول نقد در دست دارد و Adams بیش از 7.5 میلیون دلار در دست دارد.

تیس گفت صندوق ریاست جمهوری بروکلین برای یک کمپین تلویزیونی که قبل از انتخابات عمومی 2 نوامبر پخش می شود ، اختصاص می یابد. روز دوشنبه ، آدامز اولین کمپین تلویزیونی انتخاباتی عمومی خود را آغاز کرد ، که در آن آدامز از پیام خود در مورد کاهش جرم و جنایت به منظور صحبت در مورد مادرش منحرف شد.

اسلیوا هنوز تبلیغات تلویزیونی منتشر نکرده است ، اگرچه این کمپین نشان می دهد که او برای تلویزیون ، رادیو و تبلیغات چاپی پول خرج کرده است و در مواردی تبلیغات در تابلوهای تبلیغاتی دارد. راب کول ، سخنگوی کمپین Sliwa ، گفت که تبلیغات بیشتری وجود خواهد داشت.

اگرچه اسلیوا و آدامز از برنامه جمع آوری کمک های مالی 8 به 1 برای تقویت مبارزات انتخاباتی خود سود بردند ، اما آدامز پس از مقدماتی به شدت به کمک های اهداکنندگان عمیق اعتماد کرد. در تابستان ، نیویورک تایمز گزارش داد که آدامز چرخه اهدا کنندگان ثروتمند را شکست و به جمع آوری کمک های مالی که توسط میلیاردر جان کاتسیماتیدیس و شهردار سابق مایک بلومبرگ برگزار شد پیوست.

بیشتر بخوانید: Rally & Hamptons Soirees: آیا اریک آدامز می تواند قهرمان طبقه کارگر و دوست ثروتمندان باشد؟

اگرچه او کمک های مالی از اهداکنندگان ثروتمند دریافت می کرد ، اما در مورد ساختار آگهی کنونی که اغلب برای جمع آوری کمک های مالی متکی بود تا آن را در دسترس قرار دهد ، گریه کرد. در طول فصل تبلیغات ، آدامز تلاش می کرد تا تبلیغات شهری آینده توسط CFB تامین مالی شود.

آدامز روز سه شنبه در برنامه برایان لرر گفت: “من هر دلار هزینه شده برای صدها هزار تماس ، جمع آوری کمک های مالی را پس می دهم. هیچ کس از این امر در سیاست لذت نمی برد.” “اما اکنون شما باید به تلویزیون بروید که میلیون ها دلار هزینه دارد ، در رادیو تبلیغ کنید ، به کارمندان حقوق بدهید … این بخشی از این روند است.”

کول گفت که کمپین Sliwa عملیات عمومی را انجام می دهد ، با میانگین مشارکت بیش از 100 دلار.

“ما کاندیداهای مردم خواهیم بود. و [Adams] نامزد لابی گرها و اهداکنندگان صندوق های پرچین باشید. “

الیزابت کیم در این گزارش مشارکت داشته است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *