از “غذاهای بسیار فرآوری شده” اجتناب کنید – چگونه از لیست مواد تشکیل دهنده می دانید؟ : تغذیه


سلام بچه ها ، شاید این یک سوال تازه کار باشد. اما وقتی به ما توصیه می شود از غذاهای بسیار فرآوری شده خودداری کنید. در واقع چه موادی می توانند باعث آسیب شوند؟

بسیاری از غذاهای گیاهی/گیاهخواری همه چیز را دارند. نوار پروتئینی یکسان اما چگونه می توانم بین یک افزودنی “خوب” و یک تند و زننده تفاوت قائل شوم؟

آیا چیزی وجود دارد که بیش از دیگران نادیده گرفته نشود؟ من نمی توانم رنگ غذا را اینقدر خطرناک تصور کنم ، اما چیزهای دیگر مانند چربی های ترانس باعث سرطان می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *