افزایش بخش های جدید شبکه جهانی


کرار انصاری منیش به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی هدهد، کرار انصاری منش، مدیر شبکه جهانی هدهد گفت: این رسانه ماهواره ای در اینترنت با نوآوری ها و ایده های نو در حوزه رسانه های دیجیتال به دنبال جذب مخاطب بیشتر است. . گسترش فرهنگ اسلامی در بین کودکان و نوجوانان در سراسر جهان.

وی با بیان اینکه این شبکه خصوصی کودک و نوجوان است که بر روی بسترهای ماهواره ای و اینترنتی فعالیت می کند، افزود: شبکه هدهد در سال ۱۳۸۹ با نظارت حجت الاسلام والمسلمین شهرشتانی نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی راه اندازی شد. در ایران. و هم اکنون به زبانهای فارسی و عربی و انگلیسی ارتباط برقرار می کند.

انصاری مانیش هدف از راه اندازی این شبکه را ترویج فرهنگ اسلامی و ارتقای زیرساخت های آموزشی، فکری و دینی برای اقشار کوچکتر جامعه عنوان کرد و افزود: ماموریت این شبکه توانمندسازی و آگاه سازی کودکان برای ایجاد فضای اخلاقی و میهن پرستانه است. جامعه خلاق

حامیان مانیش با اشاره به اینکه دوران کودکی هر فرد نقش مهمی در روحیه و پیشرفت جامعه دارد، گفت: به همین دلیل شبکه جهانی هدهد با تولید برنامه های مختلف کودک، پخش انیمیشن در یک برنامه، کودکان را به عنوان مخاطبان هدف قرار داده و هدف قرار داده است. در سطح جهانی و مطابق با سیاست های کلی شبکه، تولید کلیپ های آموزشی، فرهنگی، مذهبی و پخش زنده و مسابقه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

وی به کمیت و رضایت مخاطبان به عنوان بزرگترین سرمایه هر رسانه و شبکه ای اشاره کرد و افزود: به همین دلیل و با توجه به گرایش کودکان و جامعه به فضای مجازی در سال های اخیر، شبکه هدهد نیز تغییراتی را در جهت پیشرفت ایجاد کرده است. جذب مخاطب بیشتر با هدف افزایش مشارکت مخاطبان در تولید برنامه و جلب رضایت آنان.

انصاری مانیش در ادامه رویه های جدید شبکه لیمیت به ایجاد اپلیکیشن ویژه به زبان های فارسی و عربی اشاره کرد و گفت: این برنامه یک مجموعه دیجیتال کامل برای کودکان است و در ابتدا تنها وظیفه پخش زنده شبکه را به همراه آنتن بر عهده داشت. اما اکنون شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که از جمله می‌توان به هدفون، نرم‌افزار تولید، بخش آرشیو و vod، هدفون و فایل‌های صوتی و در مواردی بیش از ده میلیون بار صوتی و تصویری اشاره کرد.

رئیس شبکه هود هد بخش های جدید بازی هود و مارکت را به عنوان بخش هایی تحت طراحی اپلیکیشن موبایل هدد ذکر کرد و گفت: بازی های موبایل هدد جنبه آموزشی و فرهنگی دارد و تجاری نخواهد بود. همچنین هود مارکت بازاری سالم برای محصولات کودک اعم از لوازم التحریر، پوشاک، اسباب بازی و … است و تبلیغات غیر مستقیم خواهد بود.

مدیر شبکه جهانی هدهد با تاکید بر اینکه زیرساخت دیجیتال در ایران بسیار پیشرفته تر از کشورهای منطقه است، گفت: اپلیکیشن موبایل هدهد به سه زبان خواهد بود و در حال حاضر برخی از محصولات ما به زبان هندی و هندی ترجمه شده است. پخش در شبکه های اسلامی هند. برای همکاری در تولید محتوا با افغانستان توافق هایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این شبکه گفت: گاهی بیش از نیم میلیون نفر برای برخی مسابقات شبکه صف می کشند و برخی برنامه ها بیش از ۶ میلیون بازدید دارند.

انصاری مانیش با بیان اینکه ممنوعیت ماهواره نباید باعث بی توجهی به تولید محتوا در این رسانه ها شود، گفت: متاسفانه سطح آموزش رسانه در بین خانواده ها پایین است و باید به خانواده ها آموزش دهیم که از چه محتوایی برای خود استفاده کنند. کودکان در آینده.. که مفید است و مشکلی ایجاد نمی کند. .

وی افزود: در حال حاضر بین ۴ تا ۵ میلیون بیننده داریم که ۹۰ درصد آنها در ایران هستند و ۷۰۰ هزار نفر از اپلیکیشن هودود استفاده می کنند و همه علاقه مندان می توانند این برنامه را از سایت شبکه یا کافه بازار دانلود کنند.

انصاری مانیش همچنین بیان کرد: تعامل خوبی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران داریم و در موارد مختلف برنامه های تولیدی ما از بویا و سایر شبکه های تلویزیونی پخش می شود و از صدا و سیما نیز از صدا و سیما استفاده می کنیم.

انتهای پیام