اکثر ما زندگی شلوغ و پرتلاطمی داریم. و ما با این واقعیت روبرو هستیم که در حال مرگ با یک لیست طولانی از کارهای روزمره هستیم. “هیچ کس برای این کار وقت ندارد.” به هر حال

بنابراین تعجبی ندارد وقتی زندگی شما را در موقعیت نامطلوب قرار می دهد و زمان شما ناگهان محدود می شود. آموزش شما ممکن است عقب نشینی کند.

گاهی اوقات این یک تعهد نیست. اما شاید شما می خواهید زمان کمتری را در باشگاه بگذرانید. بنابراین زمان و انرژی بیشتری برای اختصاص به فعالیت های دیگر دارید.

یا شاید شما به تازگی ورزش را شروع کرده اید و نمی خواهید هر هفته را به تناسب اندام اختصاص دهید.

به هر دلیلی خبر خوب این است که به راحتی می توانید با کمی تمرین عضلات و قدرت خود را حفظ (یا افزایش دهید).

در این پادکست ، من با دکتر برد شونفلد مصاحبه می کنم ، که اخیراً نسخه ای را منتشر کرد زیرنویس ها را مرور کنید آنچه ادبیات علمی در مورد آموزش کارآمد زمان می گوید.

یعنی ، برد و همکارانش این تحقیق را ارزیابی کردند تا م effectiveثرترین روش برای تمرین قدرت در کمترین زمان مشخص شود.

برد به ندرت نیاز به معرفی خود دارد. اما اگر با او آشنا نیستید ، او متخصصان تناسب اندام ، نویسندگان ، مربیان ، سخنرانان و محققان مشهور بین المللی بیش از 200 مقاله تحقیقاتی مرتبط با ورزش و تغذیه ورزشی را با همتایان خود منتشر می کند. او در همه چیز که مربوط به ترکیب بدن است واقعاً قدرتمند است. رشد بیش از حد کاهش چربی و بدنسازی طبیعی

بنابراین ، اگر شما فردی هستید که می خواهید یاد بگیرید چگونه می توانید از تمرینات خود در کمترین زمان در باشگاه استفاده کنید. یا آیا شما یک بهینه ساز هستید که می خواهید تا حد ممکن کارآمد تربیت کنید؟ این پادکست را حتما گوش دهید!

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش حمایت کنید لطفاً یک بررسی کوتاه به iTunes ارسال کنید ، واقعاً کمک می کند!

مهر زمان:

7:23 – چگونه می توانید رشد عضلات را به حداکثر برسانید و زمان خود را در باشگاه به حداقل برسانید؟

8:22 – چقدر می توانید تمرین کنید در حالی که هنوز سود می کنید؟

12:54 – حداقل میزان تمرین برای حفظ ماهیچه هایی که قبلاً ساخته اید چقدر است؟

17:48 – چگونه یک روال مینیمالیستی را برنامه ریزی می کنید؟ چگونه می توانید با کمترین زمان سپری شده در باشگاه بهترین نتایج را بدست آورید؟

20:59 – چند ست باید انجام دهم؟

24:22-چگونه با تمرینات چند مفصل حجم ها را مستقیم و غیر مستقیم می شمارید؟

28:48 – چه حرکاتی را باید در برنامه روزانه خود لحاظ کنید؟

40:38 – بین ست ها چقدر باید استراحت کنید؟

46:35 – چگونه باید تعداد تکرارها را برای یک تمرین خاص انتخاب کنید؟

48:52 – چگونه باید از ست قطره ای استفاده کرد؟

49:46 – چگونه ست های دراپ را شمارش می کنید؟

در لیست ذکر شده است:

مکمل های لژیون را از اینجا خریداری کنید

اینستاگرام براد

کتاب درسی براد: علم و توسعه بیش از حد عضلات

کتاب براد: طرح ماهیچه ای حداکثر

حالا چی فکر میکنی آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!