اگر یک فرد بالغ دچار عدم تحمل لاکتوز است و در هضم محصولات لبنی مشکلی ندارد. آیا شخص باید از شیر علفی به عنوان جایگزین شیر استفاده کند؟ : تغذیه


به نظر می رسد که شیر جایگزین چیزی بیشتر از آب طعم دار نیست.

من این را دوست دارم. من به خصوص انتخاب شیر بادام را دوست دارم. به عنوان مثال خوب ، یک فنجان (4 فنجان) شیر بادام به اندازه یک وعده بادام مغذی است (حدود 27 عدد بادام ، حدود یک مشت). بقیه پرکننده است. آب و

برخی از “جایگزین های شیر” با ویتامین D و کلسیم غنی شده اند. اما به طور کلی ، مقادیر iirc کمتر از مقدار موجود در شیر است. شیر یک ماده غذایی غنی از مواد مغذی طبیعی است. (نمی توانم در مورد تفاوت مواد مغذی بین رژیم های تغذیه شده با علف و بدون علف صحبت کنم. چون به اندازه کافی تفاوت را نمی دانم)

(گاو) شیر در رژیم غذایی انسان ضروری نیست. اما می تواند منبع خوبی از مواد مغذی مانند کلسیم ، ویتامین D و پتاسیم باشد. جایگزین های شیر ممکن است دارای سطوح غذایی معادل باشند یا نباشند. اگر نوشیدن شیر می تواند به شما در دریافت مواد مغذی توصیه شده کمک کند.

با این حال ، یک نکته را باید در نظر داشت که مصرف کلسیم می تواند جذب آهن را کاهش دهد. بنابراین ، مصرف زیاد شیر ممکن است خطر کمبود آهن را افزایش دهد. محدود کردن مصرف شیر به 1-2 فنجان در روز معمولاً به اندازه کافی کوچک است تا در جذب آهن مشکل ایجاد نکند. به همان شیوه شخص توصیه شده (حرفه ای) در صورت مصرف مکمل های آهن ، از خوردن شیر در عرض 2-4 ساعت (قبل یا بعد) اجتناب کنید تا از کاهش جذب آهن جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *