ایده های تغییر کاربری محتوا برای کسب و کار مربیگری شما


وقتی نوبت به رشد کسب و کار مربیگری شما در زمان کمتر می رسد، یکی از استراتژی های مورد علاقه من، تغییر کاربری محتوا است. در این پست می‌خواهم توضیح دهم که هدف‌گذاری مجدد چیست، چگونه می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند، ایده‌ها و مثال‌های زیادی برای تغییر کاربری محتوا به شما ارائه می‌دهم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید یک سیستم در اطراف آن ایجاد کنید تا حتی در زمان شما صرفه‌جویی شود، صحبت می‌کنم!

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

تغییر کاربری محتوا چیست؟

استفاده مجدد محتوا در مورد استفاده مجدد و بازیافت محتوای مختلفی است که برای تبلیغ و بازاریابی کسب و کار خود ایجاد می کنید. محتوا می تواند هر چیزی باشد، از یک گرافیک اینستاگرام و زیرنویس گرفته تا لایو فیس بوک، تا پست وبلاگ یا قسمت پادکست.

تغییر هدف اساساً گرفتن یک قطعه از محتوا و تبدیل آن به محتوای جدید است – بنابراین یک لایو فیس بوک می تواند مبنایی برای یک پست وبلاگ باشد، یک نقل قول می تواند از یک پادکست خارج شود و به یک پست اینستاگرام تبدیل شود. برخی از محتوای یک پست وبلاگ می تواند اساس یک حلقه باشد.

از آنجایی که دنیای بازاریابی آنلاین سریع و شلوغ است، استفاده مجدد از محتوای خود و در واقع دوشیدن آخرین قطره از درخشش از آنچه ایجاد می کنید، منطقی است!

برخی از افراد نگران این هستند که وقتی محتوای خود را تغییر می دهند، این خطر را ایجاد می کنند که مردم چیزها را دو بار ببینند یا احساس کنند “بیش از حد قابل مشاهده” هستند.

با این حال، وضعیت کنونی به‌ویژه رسانه‌های اجتماعی این است که سرعت آن‌ها سریع است، افراد بازه‌های توجه کوتاهی دارند و نحوه عملکرد الگوریتم به این معنی است که بعید است «بیش از حد شما» را ببینند (اگر چنین چیزی وجود داشته باشد!) اگر آنها تعداد زیادی از کارهای شما را می بینند، احتمالاً طرفداران فوق العاده شما هستند و برایشان مهم نیست.

استفاده مجدد از محتوا همچنین می تواند به شما کمک کند تا برند و پیام خود را تقویت کنید – از آنجایی که این روزها مردم زیاد مطالعه و پیمایش می کنند، تکرار چیز بدی نیست – در واقع فکر می کنم خیلی خوب است که هر از گاهی خود را تکرار کنید، این فقط به این معنی است که افراد بیشتری به عناصر مختلف پیام شما پی خواهند برد.

چگونه تغییر کاربری محتوا در زمان شما صرفه جویی می کند

استفاده مجدد از محتوای خود باعث صرفه جویی در وقت شما می شود زیرا هر بار که برای ایجاد چیزی برای بازاریابی کسب و کار خود می نشینید، چرخ را دوباره اختراع نمی کنید. با گذشت زمان شما حجم عظیمی از محتوا (تمام مالکیت معنوی خود) ایجاد کرده اید و همه اینها می توانند دوباره استفاده شوند و در محتوای جدید بازیافت شوند.

می‌توانید به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم تغییر کاربری دهید، به عنوان مثال یک پست قدیمی اینستاگرام را دقیقاً همانطور که در ابتدا پست شده است مجدداً به اشتراک بگذارید، یا یک پاراگراف از یک پست وبلاگ بگیرید و آن موضوع را برای یک ویدیوی زنده گسترش دهید.

در هر صورت، شما از صفر شروع نمی کنید.

بدیهی است که شما باید هر چند وقت یکبار چیزی اصلی بسازید – اما وقتی سیستمی را در مورد نحوه برخورد با محتوای خود ایجاد می کنید و در یک ثانیه به آن می پردازیم، می توانید از این طریق نیز در زمان خود صرفه جویی کنید.

ایده های تغییر کاربری محتوا

راه های زیادی وجود دارد که می توانید محتوای خود را تغییر دهید – در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد:

  • می توانید یک ویدیو ضبط کنید و سپس صدا را از آن بیرون بکشید و آن را به پادکست تبدیل کنید. سپس می توانید متن را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید (این دقیقاً همان کاری است که من با The Wholehearted Business Show FYI انجام می دهم!)
  • می توانید یک پست چرخ فلک اینستاگرام با نکات اصلی یک پست وبلاگ ایجاد کنید
  • لایو فیس بوک را می توان دانلود کرد و در یوتیوب به اشتراک گذاشت
  • چالش رایگانی که اجرا می کنید می تواند در یک محصول پولی بسته بندی شود
  • شما می توانید یک حلقه بر اساس یک قسمت پادکست ایجاد کنید
  • می توانید یک خرید قرقره ایجاد کنید و ویدیو را از یک ویدیوی YouTube یا یک ویدیوی زنده جدا کنید
  • یک پست اینستاگرام قدیمی را می توان با یک گرافیک جدید دوباره به اشتراک گذاشت
  • یک پست اینستاگرام قدیمی را می توان به یک پست وبلاگ یا یک ویدیوی زنده گسترش داد
  • یک ویدیو را می توان به نقل قول ها یا موضوعات کلیدی تقسیم کرد که می تواند به پست های اینستاگرام تبدیل شود
  • یک حلقه می تواند در Pinterest به عنوان یک ایده یا در YouTube به عنوان یک کوتاه به اشتراک گذاشته شود

تغییر کاربری محتوای رایگان و پولی

همانطور که در بالا ذکر شد، دلیلی وجود ندارد که نتوانید چیزهایی را که ایجاد کرده‌اید «رایگان» به چیزی که سپس هزینه آن را پرداخت می‌کنید، مانند مثال چالش بالا، تغییر دهید. همچنین می‌توانید عناصر چیزی را که پرداخت می‌شود به بخشی از محتوای رایگان خود تغییر دهید – کاری که من چندی پیش انجام دادم یک اسکرین شات از یک آموزش زنده پولی بود که نشان می‌داد چگونه Pinterest می‌تواند فروش بیشتری را برای شما به ارمغان آورد و آن را به یک پست اینستاگرام تبدیل کرد. این به من کمک کرد تا آموزش را ارتقا دهم و به من ایده محتوایی داد!

نحوه ایجاد یک گردش کار تغییر منظور محتوا

یکی از بهترین راه‌ها برای رویکرد به هدف‌گذاری مجدد محتوا، داشتن یک گردش کاری پیرامون آن است. این بدان معنی است که همه چیز کمی سازماندهی شده است و به خودی خود می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. این ممکن است مانند شروع با یک قطعه اصلی از محتوا باشد، تصمیم بگیرید که هر چند وقت یکبار آن قطعه اصلی را ایجاد کنید و سپس هر بار که آن محتوا ایجاد می شود چه کاری انجام دهید.

بنابراین، برای مثال، در تجارت من، بخش اصلی محتوای من یک ویدیوی هفتگی است. آن ویدیو ویرایش می شود و صدا گرفته می شود و تبدیل به قسمت هفتگی پادکست من می شود. من متن را از ویدیو می گیرم و آن را به یک پست وبلاگ تبدیل می کنم (آنچه در حال حاضر می خوانید!) و سپس آن پست وبلاگ در Pinterest و ویدیو در YouTube به اشتراک گذاشته می شود. سپس ایده ها را از پست ویدئو/پادکست/وبلاگ بیرون می کشم و از آنها برای ایجاد بیشتر محتوای اینستاگرامم استفاده می کنم.

من یک گردش کار منظم برای همه اینها دارم و فوق العاده خوب کار می کند!

اگر می‌خواهید در مورد این گردش کار خاص بیشتر بدانید، من کل استراتژی نحوه ایجاد همه اینها را در آموزش جدید خود با عنوان نحوه ایجاد یک نمایش محتوای چند پلتفرمی که می‌توانید فقط با ۳۷ پوند / ۵۰ دلار بپیوندید، پوشش می‌دهم. من همچنین گردش کار خاص و آموزش‌های مربوط به نحوه تنظیم فید پادکست، کانال YouTube، خاموش کردن متن و موارد دیگر را به اشتراک خواهم گذاشت.

به نمایش نحوه ایجاد محتوای چند پلتفرمی در اینجا بپیوندید.

من دوست دارم بدانم که آیا این پست مفید بوده است یا خیر! در نظرات به من اطلاع دهید.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر