ایده های سالم برای غذا و میان وعده


تربیت نوجوان سخت است! در اینجا چند ایده میان وعده و غذا برای نوجوانان آورده شده است. شامل راهکارهایی برای تغذیه خوب آنها باشید.

اخیراً پسر نوجوان من در آشپزخانه سرگردان بود. با بازکردن درهای یخچال ، فریزر و کابینت ، هنگامی که او در حین رانندگی چیزی در مورد گرسنگی یک نوجوان گفت: “اتفاقی که افتاده بود من گرسنه بودم. بنابراین من چیزی خوردم و 10 دقیقه بعد احساس سیری کردم ، دوباره گرسنه شدم ، مثل اینکه چیزی نخورده بودم. و این برای همیشه تکرار می شود. “

افزایش اشتهای نوجوانان شوخی نیست. و تربیت یک نوجوان می تواند مشکل باشد. همیشه نمی توان اطمینان داد که پسر نوجوان شما گرسنگی خود را با (اکثر) غذاهای مغذی خود ارضا می کند.

شما همچنین می توانید دوست داشته باشید: 100+ میان وعده سالم برای نوجوانان همیشه گرسنه

مواد مغذی مورد نیاز نوجوانان

در بین همه بچه ها بر اساس آخرین داده ها ، کیفیت غذا در بین 14 تا 18 سال پایین ترین بود. دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی ها.یعنی خطر دریافت نکردن مواد مغذی مورد نیاز شمااین ماده مغذی است که نوجوانان ممکن است فاقد آن باشند. طبق گزارشات علمی– منابع غذایی که به پر کردن شکاف ها کمک می کند:

  • اهن (زنانه): غلات غنی شده ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو.
  • پروتئین (زنانه): آجیل ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو.
  • فولات (زنانه): غلات کامل سرشار از اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز هستند.
  • ویتامین B6 (زنانه): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر.
  • ویتامین B12 (زن): مخمر تغذیه ای، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی.
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل.

چرا تربیت یک نوجوان اینقدر سخت است؟

چرا کیفیت غذا در بین نوجوانان بسیار نامرغوب است؟ اگرچه ممکن است اشتهای آنها بسیار زیاد باشد. اما مواردی وجود دارد که باعث می شود رسیدن به خواسته آنها برای آنها سخت تر شود:

  • آزادی بیشتر: آنها با پول خود تصمیمات غذایی مستقل تری می گیرند. و این انتخابها اغلب تحت تأثیر غذای دوستانشان است.
  • بازار یابی: فست فودها ، نوشابه ها و شیرینی ها همگی به شدت برای نوجوانان به فروش می رسد. از جمله در سیستم عامل های آنلاین که هر روز استفاده می کنند.
  • برنامه شلوغ: بین تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی نوجوانان تمایل کمتری دارند و می توانند برای صرف غذا و میان وعده بنشینند. این بدان معناست که غذای راحت تر در دسترس است.

7 ایده غذایی برای نوجوانان

سال گذشته ، گام هایی برداشته ام تا انتخاب غذای مغذی را برای نوجوانم در خانه آسان تر و راحت تر کند. من دوبله کردم “عملیات: تغذیه نوجوان گرسنهدر اینجا خلاصه ای از این ایده ها آمده است. امیدوارم به شما هم کمک کند!

1. ساندویچ صبحانه یخ زده یا بوریتوس

ساندویچ صبحانه

یک دسته بزرگ تهیه کنید تا در فریزر بگذارید و برای صبحانه ، ناهار یا یک میان وعده آسان دوباره گرم کنید. در اینجا طرز تهیه ساندویچ برای صبحانه آورده شده است. (پست دارای دستورالعمل های گرم شدن مجدد نیز می باشد.) شما می توانید همین کار را برای بوریتو انجام دهید. اینها با تخم مرغ های کوبیده ، سوسیس ، پنیر و فلفل خرد شده پر شده است.

2. Jars of Trail Mix

آجیل ، دانه ها ، میوه های خشک شده ، غلات ، چیپس شکلات ، گرانولا ، پاستل ، ذرت بوداده یا هر چیز دیگری که دوست دارید اضافه کنید. آنها می توانند هنگام گرسنگی مواد پرکننده را بیرون بیاورند.

3. ناهار آماده شده

هنگام شام غذای اضافی درست کنید و به ظروف داغ تقسیم کرده و سرو کنید. (من ظرف خود را در Costco گرفتم ، اما تهیه غذای شیشه ای نگاه مشابه) ایده های ناهار سالم بیشتری برای نوجوانان می خواهید؟ وارسی 40 ایده ناهار آسان برای کودکان در خانه

4. میله های خانگی + میان وعده

میله های جو دوسر شکلاتی بدون شکلات

آن را یک لباس یکشنبه کنید تا نوجوان شما بتواند آن را در تمام طول هفته بپوشد. بررسی دستور العمل ساده جایی که کودکان این موارد را تأیید می کنند:

5. غذاهای بردارنده

گاهی اوقات فقط غذا را به بچه ها می دهم. فرض کنیم گرسنه است (معمولاً او چنین است.) من سال گذشته وقتی بچه هایم شروع به کار کردند ، “Pick Me Up Plates” را شروع کردم کلاسهای آنلاین من این غذا ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است و شامل چیزهایی مانند کراکر ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات است.این غذا در اصل یک میان وعده کوچک است.

6. بسته های اسموتی

مواد تشکیل دهنده اسموتی در کیسه های قابل استفاده مجدد

با جمع آوری کیف (زیپ تاپ یا.) تهیه اسموتی را برای نوجوان خود آسان کنید این کیف قابل استفاده مجدد) با همه چیز به جز مایعات. کودک شما می تواند مخلوط را در مخلوط کن بریزید و شیر اضافه کنید. (شیر یا محصولات غیر لبنی) و یک ماست یا مکعب های ماست را در کیسه اسموتی خود فریز کنید (این یک سینی یخ برای غذا است. که من دوست دارم و دوست دارم). تلاش زیاد برای نوجوان خسته شما؟ اسموتی ها را مخلوط کرده و داخل آنها بریزید. این قالب یخ پاپ یخ زدن

7. سیر کردن وعده های غذایی آماده

حتی اگر در مورد برخی از آنها شنیده باشید خرید مواد غذایی بسته بندی شده اشتباه نیست. من نمی دانم چگونه کسی می تواند یک نوجوان در خانه داشته باشد. و جعبه مواد غذایی را ذخیره نمی کند! (من دوست دارم غذاهای تثبیت شده را در ظروف روی میز ذخیره کنم تا بتوان آنها را به راحتی دید و به آنها رسید.) در اینجا چند ایده برای وعده های غذایی سالم برای نوجوانان آورده شده است:

  • بوریتو یخ زده
  • وافل یخ زده
  • گوشت گاو و همبرگر (ما مورنینگ استار مزارع Chik Patties را دوست داریم)
  • چوب پنیر
  • ماست
  • نوار (ما Perfect و Cif را دوست داریم)
  • کراکر غلات کامل (ما Triscuits و Wasa را دوست داریم)
  • گرانولا (برای مخلوط کردن مسیر یا تهیه پاراف ماست)
  • گوشت گاو بیچ و بوقلمون
  • میوه خشک و منجمد
  • آجیل و دانه ها
  • غلات سبوس دار (ما گندم خرد شده و Chirio را دوست داریم.)
  • بسته های بلغور جو دوسر فوری
  • یک وعده بسته های کره بادام زمینی و دانه
  • فنجان میوه (بسته بندی شده در آب میوه)
  • هوموس و گوآکاموله
  • نخود بو داده
  • جعبه پودر شیر طعم دار

من یک شرکت کننده در برنامه Amazon Services LLC Associates Program هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور ایجاد راهی برای کسب درآمد با پیوند به Amazon.com و سایت های وابسته طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *