این ایده رژیم کم کربوهیدرات کم است. (صبح کم کربوهیدرات است چربی زیاد و پروتئین بالا بعدازظهر کربوهیدرات متوسط ​​تا زیاد ، چربی کم و پروتئین زیاد است)؟ طراحی شده برای ورزشکاران بسیار ماهر که به قدرت نیاز دارند: تغذیه.


نمی دانید نظر شما همه در مورد این غذا چیست؟ در جامعه کوهنوردی می چرخد. به طور کلی ، شما از کربوهیدرات ها در صبح اجتناب می کنید و غذاهای سرشار از چربی و پروتئین را انتخاب می کنید. بعد از ناهار نزدیک به زمان ورزش می توانید کربوهیدرات مصرف کنید. برای شام شما در یک وعده غذایی از رژیم غذایی متوسط ​​تا پر کربوهیدرات و کم چرب استفاده می کنید. هر وعده غذایی حاوی 25-30 گرم پروتئین است.

نکته این است که چربی بدن شما باید کاهش یابد. ورزش متوسط ​​را فرض کنید. (برای کوهنوردان) همچنین بدون قند در نظر گرفته می شود. مقدار زیادی میوه و سبزی در بعد از ظهر. و معمولاً غلات برای شام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *