بازگشت به سلامت بازگشت به روال روزانه


وقتی فصل بازگشت به مدرسه شروع می شود ، با سلامتی کامل برگردید؟ در اینجا نحوه استقبال ما از این روال پاییزی و ارائه شده در Wellness Recipes by Blue Apron ارائه شده است. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به مدرسه شبانه روزی

اکثر ما خاطرات خوبی داریم. در مورد ترم باز بعد از تعطیلات طولانی تابستانی که معمولاً با بستنی و سفر پر می شود من مشتاقانه منتظر شروع دوباره روتین از نو هستم! من فکر می کنم بیشتر از روز سال نو در ماه سپتامبر است که واقعاً احساس طراوت می کند. رطوبت محو می شود آشپزی در خانه به یک عادت تبدیل شده است. و همه با سلامتی کمی بیشتر از تابستان برگشتند.

در اینجا چند روال معمول وجود دارد که از سرگیری آنها هیجان زده هستم:

پیاده تا مدرسه

پس از گذراندن 2 ساعت در ماشین به و از کمپ تابستانی من نمی توانم صبر کنم تا دوباره به مدرسه بروم! مدرسه مازن حدود یک مایل و مدرسه توس 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین اگر من به آنجا بروم و به عقب بروم ، 4 مایل راه خواهم رفت.

Little Maisen در سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

ورزش های پاییزی

فوتبال Co-Rec برای من و توماس و یک ورزش جدید برای Mazen! او در پاییز امسال بازی بیس بال لیتل را آغاز کرده است! او برای بازی بسیار هیجان زده بود. و ما هیجان زده ایم که او را در حال انجام کارهای جدیدی می بینیم. توس برای پاییز امسال برای فوتبال خیلی جوان است. اما ما برای جبران خسارت در حیاط جلوی ورزش های زیادی انجام دادیم 🙂

ورزش دست در وسط می افتد

ای کاش می توانستم اضافه کنم “دوباره به ورزشگاه بپیوندید” در لیست ، اما افسوس که هنوز در کارت ها نیست.

شام خانوادگی

تابستانهای اینجا آنقدر راحت است که گاهی اوقات بچه ها را رها می کنیم. در استخر غذا بخورید یا بیرون سفر می کنیم و شام می خوریم. من هیجان زده ام که زمان شام خانوادگی را برگردانم. (و امیدوارم راه اندازی جدید خسته کننده ای را برای شما معرفی کنیم ، می دانید چه کسی!) ما دور میزها می گشتیم و درباره نکات مهم روز خود صحبت می کردیم. این یک روال عادی است که در تابستان آسان از دست رفت. بیایید آن را پس بگیریم!

بازگشت در ژانویه من یک پست وبلاگ در مورد دستورالعمل های سلامتی که به تازگی منتشر شده است نوشتم. دستور العمل های سلامتی با چند ارتقاء اضافی سالم تر می شود: در حال حاضر برای 4 نفر در دسترس است ، با گزینه های بیشتر در هر هفته. و فرصتی وجود دارد که برخی تغییرات را برای سازگاری با سبک غذا خوردن خود ایجاد کنید. می توانید Signature Recipes و Wellness Recipes را با منوی هفتگی خود مخلوط کرده و مطابقت دهید. یا می توانید تمام منوی Wellness را به دلخواه انتخاب کنید.

Wellness Recipes دارای غذاهای مغذی فوق العاده و ترکیبات فوق ستاره است. تأکید بر کربوهیدراتهای پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها. آنها همچنین مواد سبک تری دارند. (به جای ماست فریمی ، ماست یونانی را در نظر بگیرید.) آنها مانند چیزی هستند که من از ابتدا در آشپزخانه خودم بازسازی کرده ام. (منظورم این است که واقعاً خوب است!)

دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و از 5 جعبه اول خود 120 دلار تخفیف بگیرید! (بهترین معاملاتی که آنها در تمام طول سال دارند)

در اینجا سه ​​دستور العمل داریم:

  • ماهی قزل آلا اسپانیایی و سبزیجات کینوا با روکش بادام
  • کاسه سبزیجات و کوسکوس با ادویه شاورما با آروگولا و ماست لیمو کبابی
  • گوشت خوک کبابی و مایو کالابریایی با سالسا ورد و کدو سبز

با این دستورالعمل پیش بند آبی ، سالم بمانید و با مواد اولیه بالا مقابله کنید.

ماهی قزل آلا اسپانیایی با کینوا سبزیجات

ما این دستور غذا را دوست داریم زیرا طعم های شیرین و خوش طعم را ترکیب می کند ، از ترکیب ادویه اسپانیایی گرفته تا خرما خرد شده و تزئین شده با بادام. پر از طعم است ماست طعم دار ته بشقاب را خیلی دوست دارم.

پر از غذای واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی آزاد ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و لیمو = یک پیروزی واقعی غذایی !!

نکاتی از آشپزخانه من

ترجیح می دهم سیر را که روی میکرو هواپیما فشرده یا رنده شده است خرد کنید تا اینکه خرد شود. و اگر خرما را چند ثانیه قبل در مایکروویو قرار دهید خیلی راحت تر می توان آن را از سوراخ بیرون آورد و خرد کرد!

شام سرو می شود.

دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و با ثبت نام و امتحان کردن آنها در اینجا ، 16 شام رایگان در پنج جعبه اول خود دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *