با خورشید روبرو شوید و انگیزه داشته باشید

با خورشید روبرو شوید و انگیزه داشته باشید


در این ماه ما بر روی بهترین چیزها در اعضای خود ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران تمرکز می کنیم. از یادگیری وبلاگ این ماه لذت ببرید ، به تنقلات خوشمزه بپردازید و برگهای خود را در معرض نور آفتاب قرار دهید.

هموس چیزی به شما می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین همیشه. ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که حق با ماست. این فوق العاده همه کاره است ، همیشه خوشمزه است و می تواند مطابق سلیقه شخصی شما باشد. آیا ما نیز اشاره کردیم که حمص می تواند برای شما مفید باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • سلامت استخوان ، ماهیچه ها و پوست را بهبود می بخشد (سرشار از پروتئین است)
  • کلسترول پایین (با تشکر لوبیا!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارسال کنید
  • کم خونی پایین (لوبیا تند و tahini منابع خوبی از آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل آسان را اعلام کرده ایم. این باز هم برای کسانی که آن را از دست داده اند ناامید کننده است.

هوموس تعالی قابل برنامه ریزی

عناصر:

1 قوطی لوبیا تند ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، لیمو ، روغن زیتون ، زیتون ، نمک و ادویه به مزه

پیشنهادات:

همه مواد و طعم ها را مخلوط کنید تا راضی باشید.

با میان وعده مورد علاقه خود (شمارش اینچ) وارد شوید و از آن لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: با خیال راحت مواد مختلف را اضافه کنید تا ادویه جات معطر شوند. Jalapenos ، فلفل قرمز سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، پیاز ، سوسیس و / یا گوجه فرنگی تنها برخی از موارد دیگری هستند که می توانید به طعم خود اضافه کنید.

این را بجوید

ما از شما می پرسیم که میان وعده های شما به عنوان یادآوری این است که فقط تا آخر عمر می توانید سه عدد از آن میل کنید. پس از بررسی بیشتر در علایق آنها ، مطمئن نیستیم که بتوانیم سه مورد را نیز انتخاب کنیم. به نظر می رسد ممکن است مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و به طور کلی میان وعده ها را انتخاب کنیم.

هر میان وعده سالم را که انتخاب می کنید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما اعلام می کنیم دارای فواید و ترکیباتی برای سلامتی است که می تواند به شما در کاهش غلاف ، تناسب و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانول – سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروتئین
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی
  3. نان آووکادو – سرشار از پتاسیم ، فیبر ، چربی و ویتامین است
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. لوبیا مخلوط – منبع عالی مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی ها و فیبر سالم است.
  6. موز سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است
  7. بلغور جو دوسر – حاوی فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و قند خون را کاهش می دهد
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه های میوه ای حاوی تن ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی است

آیا ما سایر میان وعده های سالم مورد علاقه شما را ارائه می دهیم؟ با خیال راحت به ما اجازه دهید در رسانه های اجتماعی فریاد بزنیم تا به ما اطلاع دهیم که چه چیزی را از دست داده ایم.

اعضای تشویقی مه

karlacariaga

در این ماه ما روز مادر را جشن می گیریم ، بنابراین مناسب است که ما مادری الهام گرفته داشته باشیم که فقط در ورزشگاه قدم می گذارد و خارج می شود. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام #fitmom است که وقتی کارهای غلاف خود را نشان نداد (شانه به شانه!) ، با کلمات انگیزه مادری به ما الهام بخشید.

“تمرکز بر گام هایی که برمی دارید و اصلاً قدم هایی که بر می دارید” تنها یکی از آرزوهای زیادی است که #FitcoMom توجه ما را به خود جلب کرده است. این به ما این امکان را می دهد که چه اهداف تناسب اندام داشته باشیم ، چه ورزش های سنگین داشته باشیم و چه مسائل استرس زای زندگی ، می توانیم گام به گام بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و چرخه و الهام شگفت انگیز او را ببینید.

@برانالاو 15

Breanna از @ breannalaw15 در اینستاگرام در این ماه برای ما برجسته بود زیرا از قرار دادن کلمه “F” نترسید: شکست. برخی از جذاب ترین محتوا از کسانی است که موفق هستند و به کار خود ادامه می دهند. Breanna می گوید ،“همه چیز غیرممکن است” و وقتی او نمی تواند ، “ترک مشکلی ندارد.”

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفتیم. هر سفر ورزشی حفره های متفاوتی در طول مسیر دارد ، اما این چیزی است که ما هنگام سفر انجام می دهیم ، تعیین می کند که چگونه به اهداف خود می رسیم. Breanna او را مجبور می کند عاشق نقشه ای شود که او را شخم زده است. ما نیاز به نان تست این جانباز ارتش داریم که ما را ثابت قدم نگه می دارد و همیشه به جلو فشار می آورد.

breannalaw15 @ را در اینستاگرام دنبال کنید و برنده شدن ، ورزش و سبک سگ او را ببینید.

@ajaxxfit

آیا به دنبال یک مدار کوچک هستید که متناسب با سطح تناسب اندام شخصی شما باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! عقاب UNT سابق تمرینی را که در طول این سالها آموخته بود ارائه داد و آن را با جهان به اشتراک گذاشت تا به دیگران در سازگاری کمک کند. فرقی نمی کند متخصص باشید یا مبتدی ، آنتونی کارهای شگفت انگیزی را در زمینه ایجاد تمرینات دینامیت HIIT با مراحل مختلف برای یک سفر تناسب اندام کامل انجام داده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که طناب های جنگ را می شکند در حالی که بقیه راه را در اختیار ما قرار می دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که می توانیم ورزش را متوقف کنیم. قطعنامه امسال از بین رفته است و ما خود را متعجب می دانیم که آیا کار امسال ارزش آن را دارد یا خیر. این است! پایین رفتن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم ، تسلیم شدن اشکالی ندارد. از شما می پرسیم وقتی همه چیز مثل همیشه معجزه آسا نیست ، چه انگیزه ای برای ادامه راه دارید. ما به همه 10 دلیلی که اعلام کرده ایم نمی پردازیم ، اما می خواهیم علم را در پشت چرایی عملکرد برخی از انگیزه های شما قرار دهیم.

2. برای حفظ شادی کلی

هنگامی که ورزش می کنید ، بدن شما برخی مواد شیمیایی را در بدن شما می ریزد. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که نشان داده شده است همه آنها به افزایش احساس لذت کمک می کند! داستان کوتاه ، اگر احساس ناراحتی می کنید و به انگیزه نیاز دارید ، فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا مثبت و مثبت بمانید. ناگفته نماند اعتماد به نفس.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش باعث افزایش اندورفین برای لذت می شود ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. بدن شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای قلب و بدن شما به طور کلی از ورزش می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

تنها چیزی که درباره آن می شنویم مزایای ورزش است. این می تواند به افزایش متابولیسم ، کاهش غلاف ، کاهش استرس ، افزایش شادی و اعتماد به نفس و موارد دیگر کمک کند. یک سبک زندگی سالم به تمام جنبه های زندگی شما از جمله خانواده ، دوستان و جامعه تقسیم می شود. جالب است فکر کنید که ورزش برای خودتان تأثیر مثبتی بر همه چیز در اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) یک تمرین ورزشی ، بلندپروازی ها و اهداف خود را دارد. تو چی هستی؟ با وارد کردن #هشتگ #تناسب اندام در شبکه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و ممکن است یکی از اعضای ما باشید.

خورشید پدیدار میشود

ما به سرعت به تابستان و اواسط تابستان نزدیک می شویم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی شما را در حرکت نگه می دارد و چه چیزی شما را در مسیر خود نگه می دارد. به خاطر داشته باشید که هر چند وقت یکبار متوقف یا زمین خوردن اشکالی ندارد ، اما ترک آن اشکالی ندارد. ما به شما بسیار اعتقاد داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید به تشویق نیاز دارید. به دیدن ما بیایید و ما مطمئناً به شما کمک می کنیم تا در آفتاب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *