با غذا ، ورزش و سرگرمی با زندگی همراه شوید.

با غذا ، ورزش و سرگرمی با زندگی همراه شوید.


باورتان می شود امسال چهار ماه گذشته است؟! با نزدیک شدن بهار و تابستان ، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد آن چیزی است که زندگی را برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند یک کلاس ورزشی در حین تنفس یا حرکات کششی قبل و بعد از تمرین باشد. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است در اینجا شما را راهنمایی می کند و به شادی شما کمک می کند.

سوپ در یک دایره

آوریل آوریل گل های مه را به ارمغان می آورد ، اما آنها همچنین به چیدن هویج کمک می کنند! به مناسبت روز جهانی هویج که 4 آوریل استث، ما می خواهیم عصا ببریم تا شادی خمیر ترش را برجسته کند.

هویج علاوه بر اشتیاق ، طعم و محبوبیت خود به عنوان غذای خرگوش ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتاکاروتن (رنگدانه هایی است که بدن شما به ویتامین ها تبدیل می کند). هویج در کنار تنوع مواد مغذی که دارد ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کلسترول را کاهش می دهد
  • غلاف ها را کاهش دهید
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ بستنی فوق العاده ای را تهیه کرده ایم که مطمئناً شما را دیوانه می کند. در صورت تمایل می توانید دستور العمل ها را چاپ کرده و استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

عناصر:

سیب زمینی های شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 قوطی آب پیاز

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

پیشنهادات:

  1. پیاز را خرد کنید
  2. هویج و هویج را به قطعات کوچک خرد کنید و هویج ها را پوست بگیرید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا صاف شود
  5. هویج تند ، سیب زمینی و هویج تند را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کنید و بگذارید بجوشد تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن یا مخلوط کن مخلوط کنید. (هرچه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. لطفا و تا زمان رضایت مزه کنید. آن را کامل بخورید

اعضای یادگاری ما

آگاهی_محتوا 87

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” فقط یک پیام الهام بخش توسط یکی از اعضای ما ،cious_content87 در IG برای شما آورده شده است. غذای او پیامی است برای ایجاد انگیزه برای بهتر شدن. می توانید شرط بندی کنید که او هیچ روزی را از دست نداد. یا شانه. یا سینه. با چرخه عضله سازی ، او کار آسانی را برای سهولت انجام ورزش انجام می دهد. در حقیقت ، او حلقه سینه ای را که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید با فک روی زمین ایجاد کرد. نگران نباشید ، ممکن است مجبور باشد ورزش کند. ب در واقع ، ما می خواستیم مرد پشت دسته را بشناسیم و در این ماه چند سوال از او بپرسیم:

  1. ورزش را از کی شروع کردید؟ چون چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و قدرت جسمی و روحی من یک نیاز نظامی است. زمانی که من ارتش را ترک کردم ، من رهبر ارتش بودم و آنها بیش از خودم به من تکیه کردند و معیار را تعیین کردند. من می خواهم با آن روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من در رابطه ای خسته کننده هستم و اهمیتی نمی دهم. من می خواهم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم نیز سفر خود را از این طریق آغاز می کنند. شما احساس حقارت می کنید و می خواهید نسبت به دیگری که اهمیت دارد ، احساس حقارت کنید. در کنار صدماتی که در دوران سربازی متحمل شدم ، روی کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم بسیار متمرکز بودم. من می خواهم از این ایده ها برای انجام کاری که در باشگاه هستم استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام گرفته است؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من اغلب افرادی را می بینم که برای قوام تلاش می کنند. شما مجبور نیستید با من بهترین باشید. این درست است که شما به تلاش خود ادامه می دهید. اما پسری که من قبل از شروع این کار دنبال می کردم dnicolemonroe؛ او در واقع شروع به کار کرد در اتصال ورزش. او اکنون در تلویزیون است و نکات و ترفندهای زیادی دارد. به می خواهم روزی او را ببینم ؛ تماشای تمرینات او باعث می شود خلاق تر باشم.
  3. در روزهای فریبنده خود چه خواهید کرد؟
    دیدار من به Gyro است. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من به آنجا می روم و بهترین ژیروسکوپی را که مدت ها بود در آنجا بودم ، دارد یا من به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه ها) می روم.
  4. آیا می توانید به کسی که تازه شروع به رفتن به باشگاه کرده است بگویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید مرکز تناسب اندام شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتایج یک شبه اتفاق نمی افتد ، اما وقتی نتایج به دست آمد ، داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. قسمت مورد علاقه شما در مورد Fitness Connection چیست؟
    این یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، ایالت تگزاس. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیسا برای من کلوچه پخت. از مدیران گرفته تا معلمان ، آنها من را پذیرفتند و چیزی جز مراقبت و تغییر ساختار نشان نمی دهد. به علاوه ، چمن موجود است. من عاشق کار در چمن کاری هستم که به من احساس حرفه ای می دهد.
  6. کلمات انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبر !!! – کرنل لاکت

برای اطلاع از نقل قول ها و تمرینات عالی ،cious_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

خود را ملکه مقاصد اعلام می کند ، @oh.hey.its.chante هدف خود را تمرین می کند. او به ما الهام می دهد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین می خوریم. وقتی شکست می خورید متوقف شدن آسان است ، اما به گفته شانته ، “هر روز کاری در حال پیشرفت است”. یکی از بهترین ویژگی های او تمایل او به بهترین مدل خود است – حتی در مورد دنبال کردن اهداف تناسب اندام ، تناسب اندام. او به ما می گوید اشکالی ندارد. وفاداری او به ما انگیزه می دهد و ما را در مسیر ثابت عقب می راند. خیلی ممنون از محبت و حوصله خودتون. این چیزی است که همه ما می توانیم دوباره از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @oh.hey.its.chante در اینستاگرام برای تأیید و الهام بیشتر زنده.

ادامه بده

در این ماه ما در مورد مزایای پیاده روی سوالات رسانه های اجتماعی را پرسیدیم. برای ورزشکاران مشتاق ، راه رفتن ممکن است بیهوده به نظر برسد. اما برای دیگران ، مزایای یک پیاده روی کوتاه در هر روز می تواند پاداش بزرگی برای سلامتی شما باشد.

فقط 30 دقیقه حالت تهوع می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش می دهد
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت می کند
  • قدرت کلی را افزایش می دهد
  • استقامت را تقویت می کند
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه کلید است ، پیاده روی طولانی مدت تنها مزایای سلامتی شما را افزایش می دهد. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی کنید ، برخی از گزینه ها برای افزایش برنامه نیز می تواند به شما کمک کند.

این شامل:

  • با سگ (یا سگ مانند همسایه) قدم بزنید
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • دور از محل کار پارک کنید ، یا ابتدا از اتوبوس در پارکینگ پیاده شوید
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بسازید

مهم نیست که چگونه راه می روید ، هدف این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و تناسب اندام و شادی شما را حفظ می کند.

با دستگاه عصبانی نشوید

در طول این سالها ، بحث کمی در مورد اینکه کدام بهتر است ، غلاف است یا ماشینهای رایگان؟ در اینجا در Fitness Links ، ما معتقدیم که دو مورد بهتر مورد علاقه شما هستند. آیا پاسخ را درست کردیم؟ اختیاری است ، اما مزایای ورزش با هیچ چیز دیگر مقایسه نمی شود ، بنابراین ما می گوییم ، مسیر خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما به شما توصیه کنند).

غلاف های رایگان

برای بهره مندی از مزایای معجزه آسای غلاف رایگان ، نیازی به آموزش هیچ Strongman® ندارید. در واقع ، هنگامی که حجم عضلانی بیشتری دارید (به عضله مراجعه کنید) نسبت به تمرینات قلبی ، کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن یا تنظیم وزن هستید ، مکمل کاهش وزن مکمل کاملی برای تمرین روزانه شما است.

شما می توانید از راه های کوچک شروع کنید و راه خود را ادامه دهید ، اما غلاف های کاهش وزن می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • قوی کردن
  • انعطاف پذیری و تعادل را بهبود می بخشد
  • به تغذیه قلب و استخوان ها کمک می کند
  • هضم غذا را افزایش دهید
  • خیلی زیاد!

ماشینهای ورزشی

ما می دانیم ماشین های قلدری در ورزشگاه چگونه می توانند باشند. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع می کنیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای تیم اتصال ورزش بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوست شما هستند.

علاوه بر تعریف ماهیچه های خاص ، دستگاه های ورزشی ما همچنین می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان ورزش خود را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • فشار مفاصل را کاهش دهید
  • از غلاف های زیاد بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا بدانیم کدام روش تمرین را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر چیز دیگری را دوست دارید ، به دنبال آن بروید! بهترین ورزش آن چیزی است که از آن لذت می برید.

به آنچه در اطرافتان است احترام بگذارید

پس از یک سوپ هویج خوشمزه و یک چرخه تمرین کامل با اعضا شامل یک میان وعده و یک دستگاه ورزش رایگان ، یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار مملو از گل است و این فرصتی مناسب برای تنفس هر چند وقت یکبار و لذت بردن از فضای باز است. بوی گل یا علفی که در آنجا رشد کرده است را بو کنید. مشاهده شکل پاییز یا بازگشت حیات وحش. این زمان از سال زندگی و خوشبختی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین آن را به کار بگیرید و دنیای خود را دوست داشته باشید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *