برای جذب مطلوب مواد مغذی همیشه کدام غذاها را باید با هم مصرف کرد؟ (و چرا؟): تغذیه


سرت رو برگردون

آهن و ویتامین C (جذب آهن غیر هم را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد)

ویتامین D و کلسیم (شکل فعال ویتامین D در بدن مربوط به چرخه ای است که جذب کلسیم را در روده افزایش می دهد.)

رژیم غذایی غنی از ویتامین های محلول در چربی (A ، D ، E ، K) با منابع چربی سالم برای افزایش جذب.

من معتقدم هنوز برخی تحقیقات اخیر وجود دارد. این نشان می دهد که ترکیب سولفورافان (که در کلم بروکلی ، کلم پیچ ، گل کلم یافت می شود) و سلنیوم (بالاترین در آجیل برزیلی و سایر غذاهای با پروتئین بالا) که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی هستند. ممکن است مقاومت نشان دهد اثرات سرطان بر بدن

مصرف گوجه فرنگی حاوی منابع چربی (مانند روغن زیتون) جذب و جذب آنتی اکسیدان قوی موجود در گوجه فرنگی به نام لیکوپن را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *