بر اساس آخرین گزارش شهر ، تعداد دوچرخه سواران همچنان در حال افزایش است

بر اساس آخرین گزارش شهر ، تعداد دوچرخه سواران همچنان در حال افزایش است


بر اساس آخرین گزارش سالانه دوچرخه سواری شهر که توسط وزارت حمل و نقل منتشر شده است ، نیویورک طی بدترین اپیدمی در سال 2020 ، 33 درصد دوچرخه سواری را در طول روز شاهد بود.

در حالی که این گزارش فقط داده های دوچرخه سواری را از ماه مه تا دسامبر 2019 تا مه تا دسامبر 2020 مقایسه می کند ، این واقعیت را نشان می دهد که بسیاری از نیویورکی ها از تجربه واقعی می دانند. کمبود دوچرخه در مغازه های محلی وجود دارد زیرا سوارها سعی می کنند خود را به جاده برسانند و از استفاده از وسایل نقلیه عمومی در بدترین زمان شیوع بیماری خودداری می کنند.

این شهر موتورسوارانی را که از پل های متعلق به DOT ​​، منهتن ، ویلیامسبورگ ، بروکلین ، کوئینزبورو و پل های پلاسکی و همچنین مسیرهای دوچرخه سواری پارک غرب و خیابان کنت عبور کرده اند ، ردیابی کرده است. یافته ها نشان می دهد که بیش از 1.8 میلیون دوچرخه سوار در طول روز و 900.000 دوچرخه سوار در طول روز وجود داشته است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که شهر شاهد افزایش رانندگی بی پروا نیز هست.

با این حال ، هنک گاتمن ، کمیسر حمل و نقل ، گفت که دوچرخه سواران بیشتری در جاده وجود دارد که باید به جاده های ایمن تر تبدیل شود.

گاتمن پنجشنبه گفت: “این واقعیت که تعداد زیادی دوچرخه سوار در جاده وجود دارد ، همراه با آنچه ما از نظر معماری انجام داده ایم تا آنها را ایمن تر کنیم ، من نمی خواهم به آن تهمت بزنم ، این تأثیر دارد.” “و ما قصد داریم جلو برویم و آن را بهتر کنیم.”

تا کنون 13 موتورسوار کشته شده اند. این نیمی از تعداد دوچرخه سواران کشته شده در سال 2020 است که بالاترین سال از زمان روی کار آمدن دو بلاسیو و راه اندازی Vision Zero است.

از گزارش دوچرخه سواری منطقه DOT

پیکان

از گزارش دوچرخه سواری منطقه DOT

وزارت راه و ترابری

گروه گزینه های حمل و نقل همچنین اشاره می کند که نیمی از دوچرخه سواران کشته شده امسال در برانکس بودند.

هدف ویژن صفر این است که تا سال 2024 و تنها سه سال دیگر همه مرگ های ناشی از ترافیک را به صفر برساند.

و تعداد کشته شدگان امسال برای کارگران پیک زیاد است. بر اساس برنامه عدالت کارگری ، امسال حدود 10 نفر که خودروهای برقی ، دوچرخه های معمولی و اسکوتر حمل می کردند کشته شدند.

DOT ادعا می کند که تا آنجا که می تواند لنزهای دوچرخه محافظت شده نصب کرده است تا جاده را برای دوچرخه سواران ایمن تر کند.

تا سال 2020 ، نزدیک به 30 مایل مسیرهای دوچرخه محافظت شده و 10.4 مایل به اصطلاح “خطوط مخصوص دوچرخه سواری” در “دوچرخه های اولویت دار” یا مکانهایی با مرگ و میر زیاد در دوچرخه سواری مانند برانکس نصب خواهد کرد.

این شهر امسال 11 مایل مسیرهای دوچرخه محافظت شده نصب کرده است و انتظار می رود تا پایان امسال از تمام 30 مایل استفاده کند. این شهر همچنین امیدوار است تا پایان سال 2021 50 مایل مسیرهای دوچرخه رنگارنگ اضافه کند ، اما نمی تواند بگوید چند مورد در این مرحله تکمیل شده است ، با توجه به اینکه در حال حاضر کار در حال انجام است.

این شهر انتظار دارد که آمار دوچرخه سواری همچنان افزایش یابد.

در حالی که شهر آماری از تعداد افرادی که از پل بروکلین تازه نصب شده استفاده نکرده اند ، متوجه شده است که گذر از پل های منهتن و ویلیامزبورگ از زمان نصب کاهش نیافته است. این امر باعث شد تا مقامات شهری بر این باورند که اکثر سواران تازه وارد بوده و قبلاً هرگز از روی پل روی دوچرخه سواری نکرده بودند.

گاتمن گفت اولویت بعدی DOT افزودن یک خط دوچرخه اختصاصی به پل کوئینزبورو بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *