بهترین راه برای حفظ غلاف پایدار

بهترین راه برای حفظ غلاف پایدار


در این مقاله ، نگاهی انداخته ایم که چگونه غلاف های خود را ثابت نگه دارید تا از مشکل تغییر غلاف جلوگیری کنید. مخصوصاً برای افرادی که غلاف خود را با تلاش زیاد از دست می دهند و می خواهند غلاف خود را ثابت نگه دارند. تحقیقات و گزارشات متخصصان تغذیه نشان داده است که می توان غلاف پایداری را حفظ کرد.

با کمک به عضله سازی غلاف ها را ثابت نگه دارید

اولین راه حل این است که ماهیچه بسازید. افزایش متابولیسم بدن به ساخت این ماهیچه ها کمک می کند. ماهیچه چربی بیشتری نسبت به چربی می سوزاند. حتما تمرینات عضله سازی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و به طور منظم ورزش کنید. حتی در 30 دقیقه پیاده روی ورزش روزانه را کنار نگذارید.

آیا احساس گرسنگی روی ذخیره غلاف تأثیر می گذارد؟

در برابر احساس گرسنگی مقاومت نکنید ، در عوض خود را سرشار از غذاهای فیبر دار نگه دارید. احساس گرسنگی شما را در غلاف ایده آل خود نگه نمی دارد و به شما آسیب می رساند. میوه ، سبزیجات و غلات کامل بخورید. همچنین هر روز از محصولات لبنی استفاده کنید. شیر کم چرب علاوه بر اینکه شما را سیر می کند ، به استحکام استخوان ها نیز کمک می کند (مخصوصاً برای زنان مبتلا به پوکی استخوان از قبل موجود).

تاثیر فست فود و شیرینی بر غلاف

از وسوسه شدن غذاهای چرب خودداری کنید. مشاهدات نشان داده است افرادی که فست فود و شیرینی را تحمل می کنند ، در طولانی مدت تغییر غلاف زیادی ندارند. این روش به منظور محرومیت شما از غذاها و شیرینی های مورد علاقه شما نیست ، بلکه خوردن عصا است. در برخی موارد ، غلاف مورد نیاز ممکن است باعث فراموشی و سوء تغذیه شود ، بنابراین به طور منظم بر خوردن و دریافت کالری تمرکز کنید. اگر از احساس گرسنگی و سیری به درستی اجتناب کنید ، می توانید به راحتی از این وسوسه ها خلاص شوید.

غلاف ها را ثابت نگه دارید

مصرف کالری

کالری غذاها و میان وعده ها را بیاموزید و مرتباً آنها را اندازه گیری کنید. از طریق این پیوند می توانید مطالب مربوط به میزان کالری دریافتی روزانه برای مردان و زنان را بخوانید. وعده های غذایی خود را برنامه ریزی کنید. برای راحتی بیشتر ، یک بشقاب متوسط ​​را انتخاب کنید و مقدار غذا را در همان بشقاب اندازه گیری کنید تا طبق معمول مزه دار شود.

اثرات سبزیجات و اندازه گیری های عمودی بر حفاظت از کوتاه

وزن نواحی مختلف بدن خود را اندازه گیری کنید تا از تناسب اندام آنها مطلع شوید. این استراتژی به شما این امکان را می دهد تا پاسخ بدن خود را به میزان کالری مصرفی و غذایی که می خورید کنترل کنید. مقیاس روزانه نشان می دهد که شما در حفظ غلاف های ایده آل خود چقدر موفق هستید و انگیزه خود را برای ادامه رشد نشان می دهید.

اثرات خوردن صبحانه بر ذخیره غلاف

همانطور که مدتهاست شنیده ایم صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است. هرگز صبحانه را حذف نکنید و یک صبحانه کامل بخورید.

مراقب آمادگی خود باشید!

اگر از غلاف خود مراقبت نکنید ، دچار چاقی و بیماری های مربوط به سن می شوید ، زیرا متابولیسم بدن کند می شود. عوامل مختلفی مانند جنسیت ، سن ، ژنتیک ، شیوه زندگی ، برنامه خواب و فرهنگ بر تغییرات تأثیرگذار تأثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *