بهترین غذا برای تناسب اندام و سلامت شما | تناسب اندام کندی


خوش اندام بودن به آسانی به دست آوردن انرژی و کاهش انرژی نیست ، حتی اگر تا به حال در مورد آن چیزی نشنیده باشید. نوع انرژی که دریافت می کنید بستگی به این دارد که آیا غذای مصرفی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی ، و همچنین سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و سایر جنبه های آنچه ما “سلامت کلی” می نامیم تأثیر بسزایی دارد.

این که آیا شما علاقه مند به پیوستن به یک برنامه سلامت شرکت هستید یا فقط به دنبال چند راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن خود ، به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات ضد التهابی که از سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماری هایی که دائما عادی می شوند کمک می کند ، نیاز دارید.

جنگلهای سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، به همین دلیل باید در رژیم غذایی شما فراوان باشند.

2. نان و غلات کامل

اگر برای ورزش ، دویدن یا هر چیزی که کالری زیادی می سوزاند برنامه ریزی کرده اید ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای این کار را دارید. این یعنی مصرف کربوهیدرات ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید مهم است.

غذاهایی مانند نان و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدرات هستند که از توانایی شما برای ورزش منظم پشتیبانی می کند و به عنوان یک امتیاز ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش است!

3. ماهی قزل آلا و قزل آلا

وقتی صحبت از منابع پروتئینی می شود ، هرگز نمی توانید نتایج بهتری از ماهی آزاد دریافت کنید. خوردن ماهی قزل آلا با داشتن امگا 3 برای حفظ سلامت قلب و داشتن اسیدهای آمینه بالاتر از حد متوسط ​​برای تقویت عضلات ، می تواند بر سلامت و تناسب اندام شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و نخود فرنگی

چه رژیم غذایی گیاهخواری را رعایت کنید و چه فقط به دنبال منبع پروتئین خود باشید ، لوبیا و نخود فرنگی یک جایگزین عالی برای غذاهای غنی از پروتئین هستند.

حبوبات متنوع هستند ، در برگر ، تاپینگ و خانگی در کنار آن استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که تصور می شد از غذاهای چرب اجتناب شود ، ما می دانیم که چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری هستند.

آووکادو از این نظر که حدود 77 درصد چربی دارد ، منحصر به فرد است – این بافت خامه ای خود میوه مسئول آن است.

6. برگهای سبز

اسفناج ، اسفناج و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از سیستم های متعدد بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد خوار نیستید ، می توانید از برگ های سبز در اسموتی یا آب میوه استفاده کنید تا روزانه یک مکمل ویتامین دریافت کنید که به شما احساس خوبی می دهد!

از غذا برای تبدیل ورزش به سبک زندگی استفاده کنید

حالا که می دانید ورزش و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی که می توانید شیوه زندگی خود را بهبود بخشید ، متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، مشاوره تغذیه ای که ما ارائه می دهیم نه تنها به این دلیل است که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامت شرکت ها در South Jersey هستیم ، بلکه مطمئناً مهم است که بدانیم برای سلامت کلی بدن خود باید از چه چیزی استفاده کنید. به



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *