تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو

تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت فکر کنید ، و می دانید ، بهترین ها هنوز در راه است.” – ایتینگ مو ، المپیک 2021 توکیو ، دارنده مدال طلا 800 متر

تابستان رو به اتمام است ، اما به قول معروف ، “کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان زیادی برای صرف وجود دارد.” با همه تلاش ها ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. به یاد داشته باشید که حتی ورزش های سبک نیز می تواند به شما انرژی لازم برای گذراندن روز و قوی ماندن را بدهد.

آب (روی هندوانه) آیا؟

روز ملی هندوانه در این ماه است و هندوانه هندوانه علاوه بر اینکه غذای مناسب تابستانی برای روزهای تابستان است ، فواید زیادی نیز برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

سپر را تقویت می کند – پر از الیاف است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

مواد مغذی را تأمین می کند – سرشار از ویتامین A و C به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی است !!

درد عضلات را کاهش می دهد -L -citrulline در ملامین یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت در مورد بهبودی…

آب از هندوانه dotFIT نوشیدنی های گوارا

اسلاید وام FITCO 1

عناصر

2 فنجان قطعات خربزه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 قاشق غذاخوری dotFIT آمینو XXXL- آب از آب

فنجان 1 فنجان توت فرنگی منجمد

1 فنجان بلغور جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

1 فنجان آب یخ (اختیاری)

پیشنهادات

  1. همه مواد را داخل مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل لیوان بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: توت فرنگی را جایگزین سیب ، آناناس ، زغال اخته ، آناس ، موز یا هر میوه دیگری که دوست دارید میل کنید کنید!

شامل کلیه کلاسها می باشد

مطالعه گروهی فرصتی عالی برای سالم ماندن و ملاقات با اعضای همفکر در یک کشتی است. مطالعه گروهی انگیزه را همراه با الگوها و تکنیک های مناسب به شما ارائه می دهد. همچنین تنوع ضروری زیادی را به تمرین شما می افزاید.

گروههای مطالعه همچنین:

  • شما را مسئول کند.
  • شما را ثابت قدم نگه دارید.
  • به شما در یافتن کمک کند.
  • کاهش وزن غلاف خود را افزایش دهید.
  • بسیار سرگرم کننده!

کلاسهای گروهی برتر که باید در مرکز تناسب اندام ما در نظر گرفته شود:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

باعث می شود بدن کمتر متورم ، محکم تر و سریعتر شود. با دوش گرفتن با تکرار بیشتر ، شما در حال تمرین TOTAL هستید. با موسیقی منظم و تشویق یک مربی متخصص ، شما در گروه موفق تر و تشنه بازگشت خواهید بود.

قهرمانان اصلی HIIT

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما را برای انجام حرکات چالش برانگیز با قلب عرق کرده و تند خود بسیار مناسب می کند. این یک تمرین قلبی است که استقامت و انرژی شما را تقویت می کند. سرگرم کننده به نظر می رسد ، اینطور نیست؟

دوچرخه سواری

کوهها و موارد دیگر را از راحتی کلاسهای دوچرخه سواری ما ببینید. این پمپ ساق پا ، چهار سوزش چهارگانه ، کلاس های کششی سیستم قلب شما را هیجان زده و به لبه می رساند. حداکثر دوام را ایجاد می کند ، پاهای خود را محکم کرده و شاهد ذوب شدن انرژی باشید.

به گروه A بپیوندید

اعضا بسیج می شوند

چیزهای زیادی وجود دارد که ما دوست داریم در مورد @ karina.nicoldine در اینستاگرام صحبت کنیم. او نه تنها یک ضبط کننده آهنگ و میدان 5 برابر است ، بلکه نگرش او نسبت به زندگی و کلمات ما را انگیزه می دهد. خودمان.

او با تمرینات شدید خود را شکل داده است ، اما همچنین به دلیل مجسمه های پرشور سفالگری پاداش دریافت کرده است. به عنوان یک ورزشکار مدل و یک لباس ورزشی قوی ، ایمان او چیزی است که او را بهترین ، بهترین و خوش بین ترین می کند.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و می خندی. شما زندگی زیبایی دارید. ”

اعضای الهام بخش ، رکورد شکن ها ، ضد جاذبه را در اینستاگرام دنبال کنید @ karina.nicoldine برای مشوق های بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا می کنند ، آن را جابجا می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر باشد – یا تمرکز بر یک چرخه یوگا خوب. @ cloud9yogi را در اینستاگرام برای چرخه پویای یوگا خود نشان می دهیم که در سراسر بدن گسترش می یابد و تعادل را به ارمغان می آورد. برخی از فعالیتهایی که او انجام می دهد هم برای ذهن و هم برای بدن مزایای شگفت انگیزی دارد.

برای تا شدن کک و مک:

بهترین راه برای شروع تمرینات یوگا خم شدن است. موقعیت هایی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، کل پشت را از سر تا پا گسترش می دهد. همچنین باعث آرامش سیستم عصبی می شود و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

باسن را باز کنید:

بازکردن باسن در حین یوگا نه تنها به افزایش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه حرکت و گردش کلی بدن را نیز بهبود می بخشد. این به ایجاد تغییرات قوی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

به عقب خم شوید:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن تکمیل شود. این موقعیت آسان وضعیت بدن را بهبود می بخشد ، ستون فقرات را کشیده و سطح اکسیژن را افزایش می دهد. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً @ cloud9yogi را در اینستاگرام دنبال کنید تا چرخه های بیشتری را بیاموزید و داستانهای الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

شبهای تابستان در حال روشن شدن و ایستادن در افق هستند. اگر اوضاع خیلی زیاد شد ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما اینجا هستید. شما با حوصله و بی امان به سختی ضربه زدید تا به جایی که امروز هستید برسید. همه کسانی را که ورزش می کنند دنبال کنید ارتباط ، این قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما برای همه ما الگو هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *