تمرینات منظم برای بزرگسالان سالمند | تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما ، حفظ یک شیوه زندگی فعال مزایای زیادی دارد. مطالعات نشان می دهد سالمندانی که ورزش می کنند تعادل خود را بهبود می بخشند و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، پوکی استخوان و بیماری آلزایمر را کاهش می دهند. نکته مهم این است که شکلی از ورزش را پیدا کنید که از آن لذت می برید تا بیشتر به آن وابسته شوید.

شدت ورزش شما بستگی به سطح تجربه شما دارد تا سن شما. اگر وقت کافی برای نشستن ندارید ، ممکن است هنوز برای کلاسهای متقابل آماده نباشید. در عوض ، شما می خواهید فعالیتهای زیر را شروع کنید که برای افراد مسن ایده آل است:

راه رفتن

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به سادگی راه رفتن باشد و پیاده روی برای سلامتی شما بسیار مفید است. یک مطالعه مشهور هاروارد نشان داد که تنها سه روز پیاده روی در هفته خطر بیماری های قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

یکی دیگر از دلایلی که پیاده روی برای سالمندان مفید است این است که با بهبود تعادل به جلوگیری از افتادن کمک می کند. از آنجا که هوا اغلب خیلی گرم یا خیلی سرد است و نمی توان در بیرون راحت رفت و آمد کرد ، بسیاری از افراد در هر سنی اغلب در جایی ورزش می کنند که بتوانند داخل آن قدم بزنند.

تمرینات متوازن و قوی

بسیاری از تمرینات ساده ساده وجود دارد که می توانید به طور منظم در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را افزایش دهید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی است که می توانید در حال حاضر انجام دهید:

  • موکب سر جایش بود
  • در حالی که صندلی را در دست دارید ، با یک پا بایستید
  • هل دادن به دیوار
  • رول شانه
  • پای خود بایستید

کلاسهای تمرینی بر روی سالمندان تمرکز داشت

اگرچه تمرینات ساده پیاده روی و تعادل را می توان در هر مکانی انجام داد ، اما شرکت در یک کلاس ورزشی برای افراد مسن یک راه عالی برای حفظ تناسب با روال عادی ورزش شما و در عین حال حفظ موارد پایین است.

کلاسهای ارشد معمولاً شامل کلاسهای آموزشی آب و همچنین نسخه های سبک وزن برنامه های ورزشی محبوب مانند ZUMBA® است. برخی از کلاس های ارشد حتی می توانند در حالت نشسته انجام شوند ، بنابراین تقریباً برای همه افراد چیزی وجود دارد.

هنگامی که با تمرینات کم فشار آشنا شدید ، ممکن است تصمیم بگیرید که برنامه آموزشی خود را ارتقا دهید و به برنامه خود اضافه کنید.

علاوه بر کلاسهای “افراد مسن” و سایر فعالیتهای هیجان انگیز ، کلاسهای بوکس را نیز در کامدن میزبانی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری کلاسها در هر یک از مکانهای ما در جنوب جرسی ، امروز با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *