تنفس شما چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند اهمیت تنفس مناسب را تأیید کند. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام ورزش چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی از بینش ها را در مورد اینکه چگونه یک الگوی تنفسی خاص می تواند شیوه ورزش شما را بهبود بخشد ، به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام خود از طریق ورزش کمک کرده و اطمینان حاصل کنید که از هر تمرین حداکثر استفاده را می برید ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه تعداد غلاف های بیشتری کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز دارید

ما غذا را به عنوان سوختی برای بدن خود در نظر می گیریم – و اینطور است – اما اکسیژن سوخت عضلات شما در هنگام ورزش است. شما تمرین می کنید ، بدن شما به اکسیژن زیادی احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در طول تمرین تنفس خود را به درستی انجام می دهید تا به کاهش برخی از آسیب های عضلانی که ممکن است رخ دهد ، کمک کرده و به شما انرژی لازم را برای تقویت انرژی از طریق کلاس های بوکس در شهرستان کامدن بدهد.

ماسک بزنم یا نپوشم؟

با افزایش روزافزون عفونت های COVID-19 در سراسر کشور و کاهش وزن تقریباً در همه سالن های بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی خود را در مورد ورزش با سرپوش گذاشتن مطرح کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان داده شود که استفاده از ماسک حتی در حین ورزش نیز مانع جریان اکسیژن نمی شود. به تازگی ، مطالعه ای که توسط دانشگاه ساسکاچوان انجام شد نشان داد که کک و مک با سطح خون و اکسیژن در حین ورزش شدید ارتباطی ندارد.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. در اصل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب نگه داشتن هوا کمک می کند و میزان زباله های وارد شده به ریه ها را کاهش می دهد زیرا بینی شما گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر هوا را فیلتر می کند.

تکنیک تنفس مناسب کندی تناسب اندام

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما کمک می کند ثبات را در قلب خود حفظ کنید ، که به شما کمک می کند با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدن خود افزایش دهید و به ایجاد یک حرکت آسان کمک کنید. نفس کشیدن و بیرون دادن ، به شما امکان می دهد بیشتر عضلات اصلی را درگیر کنید. بنابراین ، بازدم در هنگام بلند کردن و دم در هنگام آزاد کردن ، انرژی بیشتری را در طول بلند کردن واقعی ، مهمترین قسمت ، تأمین می کند.

علاوه بر این ، بازدم هنگام بلند شدن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کند و برخی از سردردهایی را که برخی از افراد تجربه می کنند ، کاهش دهد.

تنفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس منظم و منظم نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند نفس خود را به پاها ببرند ، با سرعت خاصی برای حفظ اندازه گیری ، حتی تنفس. این مقدار اکسید نیتریک را که وارد بدن می کنید افزایش می دهد ، عروق را گشاد می کند و میزان خون غنی از اکسیژن را که ماهیچه های شما دریافت می کنند افزایش می دهد. این به سیستم گردش خون شما کمک می کند تا کارآمدتر کار کند و خستگی عضلانی را کاهش می دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی بسیار مهم است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر فعالیتها ، مانند مناسک ، بر تنفس تکیه می کنند تا به روان روان کمک کرده و تمرین کننده را فعال تر کند. این تمرینات از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر با دقت نفس نکشید ، بدن شما دچار تنش و قفل شدن می شود که برعکس یوگا و سایر حرکات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع هستیم ، هم با تجهیزات تناسب اندام شخصی و هم با کلاس های آموزشی متقابل ، برای تجربه بهتر تناسب اندام اجتماعی. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه چیزهایی را که برای ارائه داریم کشف کنیم و یک تور شخصی و تور بدنسازی دریافت کنید. ما آماده هستیم تا به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *