خودتان را با ورزش دوست داشته باشید. | ارتباط تناسب اندام

خودتان را با ورزش دوست داشته باشید.  |  ارتباط تناسب اندام


تمرکز فوریه

حتی اگر یک ماه کوتاه باشد ، نباید مانع از عاشق شدن یک تمرین جدید شود و قدرت تصمیم گیری شما را تقویت کند. اگر هنوز این را نمی دانید ، کارهای زیادی در پیش داریم. با این کار ، علاوه بر ارائه یک تجربه ایمن تر ، تمیزتر و بزرگتر ، شما همه چیز را که برای کار بر روی سلامت جسمی و روحی خود نیاز دارید در اختیار دارید.

دستور العمل بهبودی

بسیاری از ورزشکاران با نوشیدن نوشیدنی یا رژیم غذایی پس از تمرین شدید قسم می خورند و به راحتی می توان دلیل آن را تشخیص داد. افزودن مواد مغذی و پروتئین مناسب به بدن بعد از ورزش می تواند به ترمیم عضلات ، تسکین درد مفاصل ، هیدراته کردن بدن و موارد دیگر کمک کند! در این ماه ، ما تمرکز خود را بر روی غذاهای خوشمزه و آسان می گذاریم و جشن ملی را جشن می گیریم (روز شکلات تلخ 1 فوریه است.خیابان)

برخی از افراد دوست دارند شکلات را بدون اطلاع از مزایای فراوان آن برای بدن بگویند. این نه تنها منبع عالی آنتی اکسیدان است ، بلکه قند بیشتری نسبت به شیر و ماده سفید دارد. شکلات می تواند کمک کند:

  • جریان خون را بهبود می بخشد
  • افزایش HDL (یعنی کلسترول خوب)
  • فشار خون را پایین می آورد
  • التهاب را کاهش دهید
  • مواد معدنی ضروری مانند منیزیم ، روی و آهن را به بدن می افزاید

با توجه به اهمیت مکمل های بازیابی و مزایای شکلات ، تصمیم گرفتیم آنها را با هم مخلوط کنیم تا تکان خوردن آن آسان تر شود.

شکلات دوج فیت® لرزش بهبودی

عناصر

  • موز 1 موز کوچک
  • 1 پیمانه dotFIT® کرم شکلاتی اسموتی پروتئین وی
  • 1 قاشق غذاخوری پودر شکلات
  • 1 فنجان آب یخ
  • 1 فنجان شیر بادام شیرین نشده / جو دوسر
  • 1 قاشق غذاخوری شربت افرا خالص

جهت ها

مواد خرد شده را به مخلوط کن اضافه کرده و هم بزنید تا یکدست شود. نی را در ظرفی بگذارید و بنوشید. یا اگر کسی تماشا می کند آن را در یک فنجان بریزید.

نوع PRO: به جای شکلات ، به جای آن بلوبری را امتحان کنید. آنها نه تنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بلکه شیرین و خوش طعم نیز هستند!

فیزیک مناسب را تعیین کنید

تمرین شریک

تمرینات دوچرخه سواری ما در این ماه بر تمرینات با شرکا متمرکز شده است. بنابراین چه بهترین دوست شما باشد ، چه شخص دیگری نابغه ، چه اعضای خانواده و چه حتی دیوار (ما قضاوت نمی کنیم) ، ما لیستی از فعالیت هایی را تهیه کرده ایم که تضمین می شود در مورد مسائل اعتماد شما کار کند و ضربان قلب شما را افزایش دهد. به با امکانات بزرگتر ما ، می توانید همه این کارها را در راحتی سالن بدنسازی خود انجام دهید.

در تمام این تمرینات از داروهای گیاهی استفاده می شود. اگر شما یکی ندارید ، مهم نیست! می توانید فوتبال را با فوتبال ، بسکتبال یا حتی آب گالن جایگزین کنید. در مصرف آن زیاده روی نکنید و حتماً روی حرکت تمرکز کنید.

پیچ دارو را بچرخانید

این تمرین همه انجام شده است! با شریک زندگی خود بایستید و توپ دارو را از کنار خود بیرون بیاورید. در عین حال ، هر دوی شما به یک طرف می پیچید. غلاف را به شریک خود بدهید ، سپس طرف مقابل را بچرخانید و از طرف دیگر از طرف شریک خود قبول کنید.

شریک ندارید؟ توپ دارو را به سمت بیرون نگه دارید و به آرامی به پهلو بپیچید. مکث کنید و سپس به طرف دیگر بروید. یعنی 1 نماینده. 2 ست 10 تکراری انجام دهید.

کارت توپ نشسته

بعد از این ، شکم و قلب شما آسیب می بیند. اما با انواع ورزش ها ، سوختگی خوبی است.

اگر شریک شما قصد انجام کار دیگری را ندارد ، احساس خلاقیت کنید. وقتی به اوج درد رسیدید ، قبل از بازگشت به پایین ، توپ را چند ثانیه صاف جلوی خود نگه دارید. 10 تکرار انجام دهید.

کارت ها از طریق قرص توپ Crunch

اعتماد کلید کارت درمان توپ است. این کار نه تنها برای عضلات شکم ، قلب و شانه های شما کار می کند ، بلکه به شما این فرصت را می دهد که روی هماهنگی چشم و دست خود کار کنید. به پروانه ها نیازی نیست.

شریک ندارید؟ جای نگرانی نیست! به جای ارسال دارو از توپ ، آن را مستقیم به بالا پرتاب کنید و سپس وقتی به پایان ضربه خود رسیدید آن را بگیرید. ເທື່ອ 15 بار تکرار کنید.

پلانک رول دارو را بچرخانید

اگر فکر می کنید که قرار دادن یک چوب معمولی برای آتش زدن شما کافی است ، اغلب موارد بیشتری اضافه می کنید. حرکت اضافی با پلان رول قرص توپ. شانه های شما نیز از شما تشکر خواهند کرد.

این تنها ورزشی است که به همان اندازه سرگرم کننده است. توپ را با بازوی راست به پشت بچرخانید ، بازوی راست خود را به سمت قطب برگردانید و دست خود را دراز کنید و توپ را با بازوی چپ به عقب بچرخانید. یعنی 1 نماینده. 2 ست را 8 بار انجام دهید ، سپس در ابتدا دستها را عوض کرده و تکرار کنید.

شرایط اعضا

ایمان و ورزش اعضای غالب این ماه هستند paradox_world_به الویرا چه یک مسابقه بدنسازی باشد و چه بیرون از سالن بدنسازی ، نکات شگفت انگیزی برای ارائه دارد. او هرگز تسلیم نشد ، هرگز تسلیم نشد و همیشه مطمئن بود که صبور است. او الهام بخش واقعی برای همه – همیشه – در طول سفر آنها بود. آن را بررسی کنید paradox_world_ در اینستاگرام برخی از نقل قول های حکمت او را دریافت کنید.

برنامه

وقتی صحبت از برنامه Fitness Connection می شود ، هیچ رقابتی وجود ندارد. این یک راه عالی برای نگه داشتن پایه های دروازه شما در مسیر عالی است.

برنامه ما سفر تناسب اندام شما را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد:

  • ورزش را زیر نظر داشته باشید
  • کلاسها را بیابید و برنامه ریزی کنید
  • به پیوند fitness @ home دسترسی پیدا کنید
  • پاداش محصولات خود را در باشگاه دریافت کنید
  • چالش ها و اهداف را مشخص کنید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

مراقب خودت باش

ما به تازگی با سرعت تردمیل تا سال 2021 حرکت کرده ایم. فراموش نکنید که چند لحظه وقت بگذارید و آنچه را که در خودتان دوست دارید کشف کنید. آیا استقامت شماست؟ توانایی بازی با یک دست؟ کک و مک زیبا روی بینی شما؟ هر چه باشد ، به یاد داشته باشید که مراقبت و دوست داشتن خود بسیار مهم است. اگر احساس ناراحتی می کنید یا می خواهید من شما را بردارم ، برای متوقف کردن دریغ نکنید. ما اغلب مانند غلاف روحیه را بالا می بریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *