دمنوش وگان بادام زمینی بادام زمینی


با این خوراکی خوشمزه Vegan Smokey Cashew Queso Dip ، غذای میان وعده بعدی خود را ادویه کنید!

در این مرحله ، بر هیچ کس پوشیده نیست که ما در NS طرفداران زیادی برای تنقلات هستیم. ما همچنین معتقدیم که بهترین میان وعده های سالم شامل دستور العمل هایی است که نه تنها خوشمزه بلکه خوشمزه نیز هستند. اما برخی از جعبه های تغذیه را نیز بررسی کنید. استفاده از بادام زمینی خام و کمی شیر بادام برشته به این Smokey Cashew Quueso پروتئین می بخشد.

پیدا کردن جایگزین های شیر همیشه آسان نیست. به ویژه برای تقلید از بافت سس پنیر خامه ای ، در خانه ما گزینه های مختلفی را امتحان کردیم. شخصاً از فروشگاه خریداری شده است بیشتر آنها حاوی روغن ها و مواد نگهدارنده اضافی هستند.

چند قاشق غذاخوری مخمر تغذیه ای اضافه کنید شما ویتامین B زیادی خواهید داشت. در حالی که طعم عالی “جادویی” را اضافه می کنید. تغییر واقعی بازی از دستور تهیه سرآشپز و نویسنده Kenji López-Alt ناشی می شود که در آن از سیب زمینی برای بهبود بافت استفاده می کند. هنگام پخت نشاسته طبیعی سیب زمینی بدون استفاده از محصولات لبنی ، به این شامپو بافتی “جادویی” می دهد.

چرا Smokey Cashew Queso Dip یک میان وعده سالم است

هر زمان که برای خود تنقلات درست می کنید ما همیشه می گوییم که حداقل 2 عنصر از سیستم بنیادی پنج را شامل شود.

سیستم بنیادی پنج ما یک راه حل ساده است. بدانید که رژیم غذایی مغذی و متعادلی دارید و از 5 جزء تشکیل شده است: پروتئین ، کربوهیدراتهای نشاسته. کربوهیدرات های غیر نشاسته ای ، چربی ها و عوامل مزه ای

هنگام انتخاب این دو به علاوه فاکتور طعم. شما همیشه یک میان وعده متعادل خواهید داشت که به شما انرژی مورد نیاز را می دهد و تا وعده بعدی شما احساس سیری می کند.

دو ماده اصلی موجود در این دمنوش دودی وگان بادام هندی بادام هندی هستند که منبع سالم پروتئین و پروتئین گیاهی هستند. و سیب زمینی که کربوهیدراتهای نشاسته ای را تأمین می کند.

بادام هندی همچنین حاوی مواد معدنی مانند روی ، منگنز ، مس و سلنیوم است که همه آنها برای سیستم ایمنی بدن و سلامت کلی ما مهم هستند.

سس آغشته به بادام زمینی با سبزیجات یک گزینه عالی برای میان وعده یا به عنوان غذای جانبی است.

پنج طعم اصلی چیست؟

در صورتی که با جامعه NS و رویکرد آگاهانه به تغذیه آشنا هستید ، سیستم Fundamental Five بخشی از نحوه آموزش ایجاد رژیم متعادل است. این امر به شما این امکان را می دهد که مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را تامین کرده و در عین حال از انعطاف پذیری برخوردار باشید تا از غذاهای مورد علاقه خود بدون استرس در مورد غذا لذت ببرید.

پنج پایه شامل پنج جزء تغذیه ای است: پروتئین ، چربی ، کربوهیدرات های غیر نشاسته ای. کربوهیدرات ها با نشاسته و شکر و عامل مزه (که نشاط ، خوشمزه بودن و لذت را برای وعده غذایی شما به ارمغان می آورد)

تو می توانی راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید تا شما را در سیستم پنج پایه ای ما برای ایجاد یک غذای متعادل راهنمایی کنیم که می توانید این هفته از آن برای تهیه غذا یا طبخ تازه استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *