رانندگان تاکسی با درخواست از نیویورک تسویه بدهی بهتری ارائه می دهند

رانندگان تاکسی با درخواست از نیویورک تسویه بدهی بهتری ارائه می دهند


کمیسیون تاکسی و لیموزین روز جمعه از برنامه جدید حل بدهی خود برای رانندگان دفاع کرد و مدعی شد که میلیون ها بدهی را حذف کرده است. اما در جلسه شورای شهر ، رانندگان گفتند شرایط وام دهندگان همچنان به آنها اجازه می دهد با کمتر از حداقل دستمزد کار کنند.

برنامه امداد سکه تاکسی شهر برای کمک به رانندگان برای بازسازی وام های خود با شرایط مطلوب تر تنظیم شده است. این شهر 20000 دلار برای وام دهندگان برای کاهش میزان بدهی رانندگان در نظر می گیرد و سپس 9000 دلار دیگر برای رانندگان با پرداخت ماهانه بیش از 1500 دلار اختصاص می دهد.

در طول دهه گذشته ، صنعت تاکسیرانی شاهد ورود شرکت های اجاره خودرو مانند Uber و Lyft بوده است. این رانندگان “تگرگ الکترونیکی” به خیابان ها سرازیر شدند و ارزش سکه تاکسی زرد از بیش از 1.2 میلیون دلار در سال 2014 به حدود 100000 دلار امروز کاهش یافت.

هشت راننده تاکسی در سال 2018 جان خود را از دست دادند ، بسیاری از آنها بار بدهی ارثی را دلیل می دانند.

تعداد 13 سکه وجود داشت که 13،587 سکه آنها زرد رنگ بود که به وانت بار زرد اجازه می داد تگرگ را در جاده حمل کند. شهر تخمین می زند که حدود نیمی از مالکان صاحب قایق های چند سکه ای هستند و برنامه وام فقط به صاحبان پنج یا بیشتر سکه اجازه می دهد از آنها استفاده کنند. در حالی که نمی توان بدهی هر دو راننده رو به شهر را تخمین زد ، شهر معتقد است که تا 1 میلیون دلار وام وجود دارد.

TLC همچنین تصور می کند که 65 میلیون دلار اختصاص داده شده به این پروژه برای همه رانندگانی که به کمک نیاز دارند کافی است.

اما راننده ون زرد هفته هاست که در خارج از ساختمان شهرداری تظاهرات کرده و خواستار معامله بهتر شده است. این برنامه که انتظار می رود به 2250 راننده کمک کند وام بدهد ، ماه گذشته اجرایی شد و این هفته در شورای شهر تأیید نهایی شد.

بهایروی دسای ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، در تظاهرات در خارج از ساختمان شهرداری ، سپتامبر 2021 سخنرانی می کند.

پیکان

رئیس کمیسیون حمل و نقل ، یدانیس رودریگز ، خاطرنشان کرد که TLC “قبل از پیشبرد این طرح” با شورا درگیر نبود. اگرچه او توصیه نکرد که آن را متوقف کند.

TLC روز جمعه اعلام کرد که 1000 متقاضی این پروژه را تخمین زده است و به 90 راننده کمک کرده است که وام خود را کاهش دهند ، در مجموع 14 میلیون دلار به 14 میلیون دلار.

Aloysee Heredia Jarmoszuk ، کمیسر تاکسی و لیموزین ، گفت: “این کاهش بدهی برای بهبود سلامت و طول عمر صنعت تاکسی زرد مشهور بسیار مهم است.”

اما مخالفت شدید ، به رهبری گروهی که نماینده هزاران راننده تاکسی هستند ، اتحادیه رانندگان تاکسی نیویورک ، از شهر می خواهد تا معامله بهتری به رانندگان بدهد. این گروه ادعا می کند که وام های تجدید نظر شده می تواند به رانندگان اجازه دهد تا 2000 دلار وام مسکن پرداخت کنند و درآمد آنها کمتر از حداقل دستمزد باشد. آنها از شهر می خواهند که پرداخت ماهانه را به 800 دلار در ماه محدود کند.

بهایروی دسای ، رئیس اتحادیه رانندگان تاکسی نیویورک (NYTWA) ، روز جمعه گفت: “این پل ورشکستگی است.” “شهرهایی با بودجه سالانه 96 میلیارد دلار ، 6 میلیارد دلار کمک مالی … شهرها پول دریافت می کنند و ما در مورد قرار دادن رانندگان قدرتمندتر روی میز صحبت می کنیم.”

گروه او می خواهد شهر ضامن هر دو وام مربوط به سکه باشد ، که به گفته وی به وام دهندگان کمک می کند نرخ های کمتری ارائه دهند.

و نظرات او با واکنش فدرال دولت روبرو شده است.

یک هیئت کنگره نیویورک ، از جمله سناتور شومر و نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز ، در مورد NYTWA نظر سنجی کردند. وی در نامه ای به شهردار دو بلاسیو نوشت که پروژه وی با هدف کاهش بدهی رانندگان “ناموفق” بوده است. و در حالی که این مسئله در دوران سلطنت وی آغاز نشد ، “شهر وظیفه اخلاقی دارد که به این بی عدالتی رسیدگی کند.”

این شهر روز جمعه گفت که در صورت پرداخت همه وام ها ، مشمول مالیات دهندگان نخواهد بود.

Marblegate ، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی که صدها دلار وام زیر آب خریداری کرد ، تأیید نکرد که در پروژه جدید خود با این شهر همکاری می کند ، اما سخنگوی شرکت گفت که 140 میلیون دلار در ماه مارس پرداخت کرده است. 800 سکه

با کاهش دوچرخه سواری در بدترین شیوع بیماری در سال 2020 ، TLC خاطرنشان می کند که همه چیز در حال افزایش وانت های زرد است. رانندگان 30 تا 40 سفر در هر شیفت را می بینند ، در حالی که 18 ماه پیش حدود 11 تغییر در آن انجام شده بود.

کمیسر Heredia Jarmoszuk گفت: “ما در موقعیت بسیار بهتری برای صاحبان rour قرار داریم تا نه تنها دستمزد زندگی خود را بدست آورند ، بلکه برای صرفه جویی در پول و جلوگیری از بار بدهی های غیر متعارف در مسیر خود باقی بمانند.”

اما بسیاری از رانندگان شهادت دادند که اینطور نیست.

Chime Gyatso این مدال را در سال 2009 خریداری کرد. او می گوید که همه چیز خوب پیش رفت تا سال 2014 ، زمانی که برنامه های رانندگی مانند Uber و Lyft بازار تاکسی ها را پر کردند و شهر تا سال 2018 موفق به بارگیری کامیون نشد تا سال 2018. او از TLC خواست پیشنهاد بهتری ارائه دهد برای رانندگانی مثل او

او گفت: “TLC ما را به رودخانه هادسون انداخت.” “لطفاً ، شما باید ما را از رودخانه هادسون نجات دهید. “نه راننده خودکشی کرده اند. حالا فکر می کنم نوبت من است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *