سالم ترین رژیم غذایی بر اساس عادات غذایی است

سالم ترین رژیم غذایی بر اساس عادات غذایی است


حتی منظم ترین فرد به خانه بردن گاه و بیگاه اعتماد می کند. بین برنامه های شلوغ ما و تعداد زیادی از ما که در مورد آشپزی مجدد احساس می کنیم ، خانه بردن می تواند جان بخش باشد. اما ، همه گزینه ها به یک اندازه ایجاد نمی شوند! در حالی که تغذیه سالم می تواند بخشی از رژیم متعادل باشد ، جایگزین های ناسالم می توانند وجود داشته باشند. اثر معکوسبه

پژوهش نشان می دهد که بیشتر اوقات پختن شام در خانه با مصرف غذای مغذی نسبت به غذای آماده خارج از خانه ارتباط دارد.به بنابراین ، احساس می شود که گرفتن سفارشات چند بار در هفته می تواند منجر به عوارض جانبی نامطلوب شود. ببرم خونه؟ همه چیز در مورد چی شما در حال غذا خوردن.

بنابراین ، اگر شما یک خانه دار هستید ، بدانید که همه امیدها از بین نرفته است (به شرطی که شما یک انتخاب آگاهانه انجام دهید!) و ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را برای سلامتی خود انجام دهید (در حالی که هنوز انتخاب های خوشمزه ای انجام می دهید. معده شما )

برخی از هک های مورد تایید غذا را بخوانید که می تواند به شما کمک کند از رژیم غذایی سالم با کمی تلاش لذت ببرید.

6 نکته برای رژیم غذایی سالم

شماره 1 سس سالاد یا پانسمان کناری را درخواست کنید

این به شما این امکان را می دهد که مقدار چاشنی را به بشقاب خود اضافه کنید! جایگزین های سالم مانند آب لیمو ، روغن زیتون ، روغن زیتون و حتی آووکادو را به جای آغشته ، سس یا سس بپرسید.

شماره 2 سبزیجات را بارگذاری کنید

همراه نان سبزیجات اضافی تهیه کنید یا وقتی به خانه رسیدید پیاز اضافی به بشقاب خود اضافه کنید.

شماره 3 مبادلات بهداشتی ساده را ساده کنید

سفارش یک خانه سالم می تواند به آسانی به خاطر سپردن برخی مبادلات ساده در ذهن باشد. غذاهای جانبی سرخ شده را با جایگزین های سالم مانند سالاد کنار ، سیب زمینی و سبزیجات خام یا پخته جایگزین کنید. به جای گوشت سرخ شده ، گوشت کبابی یا پخته بخواهید. مبادلات گیاهی ، بدون لبنیات یا گلوتن را درخواست کنید. و سعی کنید روغن های فرآوری شده بیشتری مانند روغن کانولا یا روغن گیاهی را جایگزین جایگزین سالم تری مانند آووکادو یا روغن زیتون کنید.

شماره 4 درمان رایگان را کنار بگذارید

چیزهای شیرین (و شیرین) مانند شیرینی یا نوشیدنی های شیرین را دور بریزید. بله ، آنها حتی در خانه هستند!

# 5 بشقاب خود را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری اهمیت دارد و می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام از طریق ورزش کمک کند. بیشتر وقت خود را با کسی به اشتراک بگذارید یا نیمی از وعده غذایی خود را برای روز بعد ذخیره کنید.

شماره 6 بدانید در رژیم غذایی شما چه چیزی وجود دارد!

اغلب منوهای ورودی جزئیات واقعی هر دو مکمل غذایی ، از جمله مواد تشکیل دهنده را بیان می کنند. و اگر نمی دانید ، بپرسید! هیچ سوالی سوال بدی نیست. این مانع از آن می شود که مواد فریبنده وارد بشقاب شما شوند و به شما کمک می کند سالم ترین (و مهمترین) انتخاب را هنگام سفارش انتخاب کنید.

غذاهای سالم برای هر ولع مصرف کنید

اگر شام نام شما را صدا می زند ، می توانید تمام هوس های خود را برآورده کنید. برای رعایت رژیم غذایی مطابق با اهداف سلامتی و تناسب اندام ، در اینجا برخی از غذاهای سالم را انتخاب کنید که سبک تر ، بهتر و کاملاً خوشمزه هستند.

سفارش غذای سالم ایتالیایی به طرز شگفت انگیزی آسان تر از آن است که فکر می کنید!

غذای ایتالیایی

ماکارونی

به جای عدس مانند فتوچین آلفردو ، رژیم غذایی مغذی تری مانند مرغ Cacciatore را انتخاب کنید. کاکاتور مرغ سرشار از پروتئین و سبزیجات با کیفیت بالا است. و چون معمولاً به جای سرخ شده در روغن زیتون پخته می شود ، میزان کالری و چربی آن نیز نسبتاً کم است.

سالاد

سالادهای تهیه شده با روغن زیتون ، روغن زیتون و سرکه ساده می تواند رضایت بخش و تازه و سرشار از مواد مغذی باشد. برای افزودن پروتئین ، یک طرف مرغ یا ماهی قزل آلا کبابی تهیه کنید! چیزی هیجان انگیز تر می خواهید؟ سالاد کاپرس را امتحان کنید!

جلیل

کالاماری کبابی می تواند گزینه ای باشد که پروتئین کمتری نسبت به کالری دارد. فقط مطمئن شوید که سرخ نشده است!

یک مبادله سالم برای زمانی که می خواهید پیتزا بخورید

کت

پیتزای برش خورده با پیاز و پیاز می تواند راه حلی برای بدترین هوس پیتزا باشد بدون اینکه در مصرف چربی های اشباع و کربوهیدرات افراط کنید. همچنین می توانید بررسی کنید که آیا آنها مبادلات بهداشتی مانند کلم پوست کنده یا پنیر غیر لبنی را ارائه می دهند یا خیر!

مکمل های پروتئینی سالم را انتخاب کنید

برای صرفه جویی در انرژی قابل توجه ، پپرونی و سوسیس را کنار بگذارید. اگر می خواهید پروتئین اضافه کنید ، مرغ سرخ شده بخواهید.

به دنبال غلاف در سبزیجات بروید

پیتزای خود را با پیازهای خاص مانند بروکلی ، کنگر فرنگی یا اسفناج سرو کنید.

اندازه بخش

از نصف تکه لذت ببرید ، نه یک پیتزای کامل!

غذای چینی

آیا می خواهید زبان چینی یاد بگیرید اما می خواهید به اهداف خود پایبند باشید؟ هنگام سفارش از منو ، سعی کنید از مواد بیش از حد پخته مانند سدیم و MSG که در غذاهای چینی رایج است اجتناب کنید. در صورت شک ، به جای سرخ کردن و بارگیری سبزیجات ، از آرد سوخاری استفاده کنید!

این غذا یکی از سالم ترین غذاهای چینی است که می توانید سفارش دهید.

گزینه های گیاهی

توفو با سبزیجات بیشتر از برنج قهوه ای می تواند یک غذای خوشمزه و خوشمزه باشد. در صورت شک ، سبزیجات و برنج بخواهید. هر چیزی، واقعاً) ، و سس و نمک را نگه دارید.

گزینه های سس سالم

آیا سس کلاسیک چینی را دوست دارید؟ آن را کنار بگذارید و فقط آن چیزی را که واقعاً برای پایین نگه داشتن مصرف سدیم نیاز دارید ، اضافه کنید. در مورد کم سدیم صحبت کنید ، در مورد صابون های کم سدیم آب بپرسید ، یا ببینید آیا آنها جایگزین سالم تری هستند ، مانند آمینوهای نارگیل ، نارگیل یا آمینوهای مایع.

گزینه های کم کربوهیدرات

سوپ وانتون یک سوپ کم کالری است. بسته بندی سالاد مرغ یک گزینه کم کربوهیدرات است که به شما سبزیجات و پروتئین خوب اضافه می کند. برای حفظ سلامت آن ، از یک طرف به سس آووکادو بروید و سبزیجات بیشتری اضافه کنید!

غذای هندی

در حالی که هر آیتم منو یک منوی متفاوت را سرو می کند ، این غذاهای سالم را تقریباً در هر غذای هندی می توان یافت!

تندوری

Tandoori اغلب یک جایگزین خوشمزه و سالم برای غذاهای هندی است. این غذا که با ماست و ادویه جات ترشی جات تهیه می شود ، بدون بسیاری از مواد چرب رضایت بخش است.

از جانب

دال بارها مملو از سبزیجات و حبوبات است و آن را به گزینه گیاهی غنی از آنتی اکسیدان و مکمل تبدیل می کند.

کباب

کباب ها کالری کمی دارند و حاوی سبزیجات مفید برای قلب هستند. علاوه بر این ، بخش پروتئین کنترل می شود ، بنابراین شما زیاد غذا نمی خورید.

غذای مکزیکی

بله ، خوشحال خواهید شد که بدانید ما نکات سفارش سالم برای گوآک و ماریناد تند را درج کرده ایم!

گوآکاموله

گوآکامول یک جایگزین مغذی است که مملو از چربی های سالم است و اغلب مملو از ادویه جات و سالاد است. اما مراقب باشید برای چه چیزی سقوط می کنید! انتخاب سبزیجات به جای سیب زمینی سرخ کرده ، به برنامه شما مواد مغذی بیشتری می دهد و به شما کمک می کند از انرژی رایگان صرف نظر کنید.

سالاد

سالاد مکزیکی اگر به درستی سفارش داده شود می تواند یک وعده غذایی رضایت بخش باشد. اگر از حلزون های سرخ شده چند دانه صرف نظر می کنید و مواد پرچرب مانند خامه ترش را روی آنها قرار نمی دهید ، سس سالاد می تواند گزینه خوبی باشد.

فجیتاس

فجیتاها یک غذای لذیذ هستند که معمولاً سرخ نمی شوند و با پروتئین و سبزیجات متعادل می شوند. سالاد مخصوص سبزیجات بخواهید و از چاشنی های پرکالری صرف نظر کنید و با خوردن این غذای خوشمزه احساس خوبی خواهید داشت.

مارگاریتا سالم

می خواهید مارگاریتا بخورید؟ در حالی که ما توصیه نمی کنیم این را به همه سفارشات خانگی اضافه کنید ، نوشیدنی های گاه به گاه قطعاً با یک سبک زندگی سالم سازگار است! مارگاریتا را قبل از مخلوط کردن (و پر کردن با شکر) برای مارگاریتا روی سنگ ها کنار بگذارید. شربت ساده را با آب لیموترش عوض کنید و مقداری ژالاپنو تند یا مقداری کاین تند به آن اضافه کنید تا طعم بدون کالری به آن اضافه شود!

مربوط: اگر سعی می کنید غلاف ها را کاهش دهید آیا می توانید الکل بنوشید؟

گزینه های Takeout و Grab & Go را بگیرید

در راه در یک پمپ بنزین یا کافی شاپ توقف کنید؟ در حالی که ممکن است پیدا کردن یک وعده غذایی کامل برای شما دشوار باشد ، برخی از میان وعده های سالم وجود دارد که می تواند به چربی و اشباع بدن شما تا رسیدن به وعده بعدی کمک کند.

  • تازه از چوب تازه
  • ماست کم قند (بدون شیر یا ماست یونانی)
  • نان و کیک
  • نان سبوس دار یا گندم کامل با آجیل و کره
  • قند گرانولای کم ، پروتئین یا نوار انرژی (ساخته شده از مواد خوب مانند آجیل ، دانه ها و میوه ها)
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • هوموس یا گوآکامول با سالاد غلیظ
  • آجیل بدون نمک و آجیل خشک بدون شکر اضافه شده

شگفت زده خواهید شد که با یک تلاش می توانید به چه چیزی برسید! بنابراین ، وقتی بیرون و اطراف هستید ، گرسنه هستید و آماده دویدن از نزدیکترین مکان هستید ، بایستید و نفس بکشید! قبل از تصمیم گیری برای خوردن یک میان وعده سریع ، ما مایل هستیم شرط ببندیم که Starbucks در نزدیکی با یک انتخاب بسیار خوب پنهان شده است.

و به یاد داشته باشید: برچسب های تغذیه را به طور منظم بررسی کنید! بهترین کار را انجام دهید ، از مواد فرآوری شده و مصنوعی و غذاهایی که سدیم و شکر اضافه می کنند پرهیز کنید. در عوض ، گزینه هایی را تهیه کنید که هم از غذاهای تازه و هم خشک شده و بیشترین نشاسته تشکیل شده است!

مطالب مرتبط: سالم ترین چیزی که می توانید در استارباکس سفارش دهید

بازگشت به خانه می تواند بخشی جدایی ناپذیر از یک شیوه زندگی سالم باشد

اگر سعی می کنید یک زندگی سالم داشته باشید ، بدانید که نیازی به برنامه ریزی کامل وعده غذایی خود از ابتدا ندارید. تا زمانی که گزینه های غذایی سالم و سرشار از چربی اشباع ، قند و مواد ناسالم را انتخاب کنید ، می توانید چند روز در هفته از آشپزخانه صرف نظر کرده و از وعده غذایی مفید و سیر کننده خود لذت ببرید. غذای خوشمزه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *