سال نو برای سلامتی بهتر

سال نو برای سلامتی بهتر


سال جدید همیشه تصمیمات جدیدی به همراه خواهد داشت و ما آرزو داریم که خود را بهتر کنیم. این که آیا شما شوکه شده اید یا اشتباه کوچکی کرده اید ، ما می خواهیم به شما بگوییم که ما شما را باور داریم. پرش به چیزی جدید یا جدید آسان نیست ، اما آن را به دست می آورید. شروع به بهبود خود کمی عادت می خواهد و شما قبلاً این مراحل را انجام داده اید. با پایان یافتن ماه های اول سال 2021 ، می خواهیم بگوییم “راهی برای رفتن!” سال را درست شروع کردید

گلوتن را تگ کنید! بیایید در مورد ذرت صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه استث و به همان اندازه که در سالهای اخیر غذای ما و حتی فرهنگ عامه را اشغال کرده است ، گلوتن دائماً در اطراف است. چیزی که به تازگی اتفاق افتاده این است که بر افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، تأثیر می گذارد. ما می خواهیم این ماه به گلوتن بپردازیم تا به شما کمک کنیم بفهمید این چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام متداول پروتئین های موجود در گندم (گندم ، دوروم ، امر ، سمولینا ، املا ، فارینا ، فرهام ، گراهام ، گندم KAMUT® خراسان و اینکورن) ، نان ، جو و تریتیکاله – دروازه ای بین گندم و جو است. ”* اساساً گلوتن به غذا کمک می کند تا شکل خود را حفظ کند. این یک چسب (آیا می تواند؟ چسب / گلوتن؟) ایجاد می کند تا همه چیز به هم بچسبد؟ این خبر خوبی برای نان است ، اما برای بدن شما خوب نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن در کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. اگرچه گلوتن عمدتا در گندم و برخی از موارد دیگری که در بالا ذکر شد یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگهداری غذاهای دیگر مانند:

  • سوپ
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس
  • آبجو
  • حتی لباس سالاد!

گاهی اوقات حتی سالم ترین جایگزین – بلغور جو دوسر – می تواند به گلوتن متقاطع آلوده شود ، که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند مفید باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش شدید به گلوتن دارند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افراد مبتلا به سلیاک به گلوتن متفاوت واکنش نشان می دهند. با این حال ، چندین علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خسته.
  • خونریزی و گاز.
  • درد شکم.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

همچنین افرادی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما به بیماری سلیاک مبتلا نیستند. ممکن است حساسیت به گندم ، جو و غیره وجود داشته باشد. به اگر مشکوک به آلرژی هستید ، به تکنسین خود اطلاع دهید تا مطمئن شوید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید به طور کلی از گلوتن خودداری کنم؟

طبق یک نشریه بهداشت هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد جالبی به اندازه کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامت شما تأثیر می گذارد.

اما ، شما هاروارد نیستید. هر کس متفاوت است و در حالی که ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، خوب است خودتان بفهمید چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر سلیاک هستید و هیچ گونه حساسیتی ندارید اما متوجه شده اید که غذاهای بدون گلوتن فقط احساس خوبی به شما می دهند ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

چرخه قاعدگی

از آنجا که سال نو است ، ما باید با توصیه بیش از یک نوع ورزش ، به طور منظم ورزش کنیم. در این ماه ما بر روی چند عادت سالم تمرکز می کنیم که می توانید برای شروع قوی و سالم ماندن در طول سال ایجاد کنید.

عادت بهداشتی 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید سوت خود را پس از بالا رفتن از پله ها یا بعد از پیاده روی سریع به صندوق ورودی و برگشت پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما اتفاق بیفتد. ثابت شده است که فعالیت های قلبی عروقی باعث افزایش انرژی می شود زیرا اکسیژن به بدن شما منتقل می شود. این همچنین به شما کمک می کند تا بر پله ها ، تپه ها و اهداف آمادگی جسمانی هر ورزش دیگری غلبه کنید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا سایر تمرینات قلبی می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • احساسات خود را تحریک کنید (آیا تا به حال صدای بلند دویدن را شنیده اید؟)
  • به خواب رفتن شما کمک می کند
  • و بیشتر!

سلامت خوب 2: غلاف های تمرین با وزنه

برای بهره مندی از مزایای معجزه آسای غلاف رایگان ، نیازی به آموزش هیچ Strongman® ندارید. در واقع ، هنگامی که حجم عضلانی بیشتری دارید (به عضله مراجعه کنید) نسبت به تمرینات قلبی ، کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن یا تنظیم وزن هستید ، مکمل کاهش وزن مکمل کاملی برای تمرین روزانه شما است. با یک تیم اختصاص داده شده به نگهداری غلاف ما پاک کننده، می توانید تمرکز بیشتری بر تمرین خود داشته باشید.

شما می توانید از راه های کوچک شروع کنید و راه خود را ادامه دهید ، اما غلاف های کاهش وزن می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • قوی کردن
  • انعطاف پذیری و تعادل را بهبود می بخشد
  • به تغذیه قلب و استخوان ها کمک می کند
  • خیلی زیاد!

سلامت 3: کلاس درس

کلاسهای ورزشی بسیار خوب هستند زیرا به سلیقه های فردی پاسخ می دهند. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، گروه هایی را خواهید یافت که می توانید از آنها لذت ببرید. اگر از کاری که در باشگاه انجام می دهید لذت ببرید ، احتمالاً به انجام آن ادامه می دهید! و از آنجا که ما برای حفظ شما به آن قوانین با قوانین سختگیرانه پایبند هستیم بی خطرشما می توانید با آرامش خاطر یاد بگیرید.

گروه های مطالعه نه تنها می توانند به بهبود سلامت شما کمک کنند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند:

  • وزن کم کنید
  • شارژ بعدی
  • ایجاد یک مار
  • فراتر بروید – یا پروکسی

از برنامه FC استفاده کنید یا از ما به صورت آنلاین در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید تا انتخاب کلاس ما را بیابید. می توانید به باشگاه ورزشی یا خانه بروید.

سلامت 4: ماشین های ورزشی

ما می دانیم ماشین های قلدری در ورزشگاه چگونه می توانند باشند. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع می کنیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای تیم اتصال ورزش بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوست شما هستند. چون داریم بزرگتر فضایی برای قرار دادن فاصله اجتماعی بین ماشین ها ، می توانید سالم و خوب بمانید.

علاوه بر تعریف ماهیچه های خاص ، دستگاه های ورزشی ما همچنین می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان ورزش خود را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • فشار مفاصل را کاهش دهید
  • از غلاف های زیاد بدون آسیب استفاده کنید

اعضا توصیه می کنند

ما هر ماه اغلب به اعضای خاصی که شیوه ای زندگی را نشان می دهند که تناسب اندام را متصل می کند و ما را قوی نگه می دارد ، تعریف می کنیم. اگر برای اولین بار است که ورزش می کنید ، برای مثال در مورد کارهایی که برای عضله سازی و استفاده از دستگاه های ما باید انجام دهید ، از Bryce @redcon_bryceb دیدن کنید.

bryceb FC JAN redcon را کپی کنید

این سالن بدنسازی پویا برای علاقه مندان است که دوست دارند درخشان به نظر برسند و هیچ روزی را از دست ندهند. او عاشق مشاوره در مورد خرید و لبخند زدن است – همراه با حس مد در ورزشگاهش.

Bryce را در اینستاگرام (redcon_bryceb) برای نکات موتور و همچنین به اشتراک گذاشتن الهام خود دنبال کنید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیک ماندن به روال تمرین است.

از آنجا که دوست خود را با خود به باشگاه می برید ، برنامه ما همچنین مهمانان فوق العاده ای دارد:

  • استفاده از کارت رایگان 5 روزه
  • برنامه کلاسها را ببینید
  • دسترسی به FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما حیرت زده اید.

2021 اینجاست! ما به طور کامل وارد سال جدید شده ایم و امیدواریم شما این تصمیمات را عملی کنید. فراموش نکنید که برای خود وقت بگذارید و روی آنچه واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، وضعیت شما کمی بهتر است و ما اینجا هستیم تا برنامه سفر شما را اصلاح کنیم. امکانات ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر است و برای توقف و تمرین آماده است. ما نمی توانیم منتظر دیدار شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *