سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!

سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

این تجدید فصلی است و ما نمی توانیم راهی بهتر از ورزش منظم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی خود بیابیم. به همین دلیل است که هر عضویت شامل تمرینات درخواستی و همچنین کلاس های FC @ Home می شود که به شما در سالم ماندن کمک می کند. چه با زمین رقص مورد علاقه خود عرق کنید و چه با یکی از مربیان متخصص ما دست بدهید ، می توانید با کمی فنر در قدم خود ، تعطیلات تناسب اندام خود را همیشه حفظ کنید.

آیا کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسخیابان روز ملی کره بادام زمینی است و اگرچه برای کودکان ضروری است ، (PB&J ، چه کسی؟) کره بادام زمینی می تواند برای سلامت بزرگسالان شما نیز مفید باشد.

محلول تغذیه ای کره بادام زمینی با 2 قاشق غذاخوری خامه:

  • قدرت: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • الیاف: 2 گرم
  • قند: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

این بدان معنا نیست که کره بادام زمینی همچنین منبع غنی از ویتامین B و آنتی اکسیدان ها است.

حقیقت مفرح: ویتامین B کمپلکس حاوی 8 ویتامین مختلف ضروری B است که با هم ترکیب می شوند و نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل تکان دادن است:

  • هضم
  • بصری
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

اگرچه کره بادام زمینی فواید زیادی برای سلامتی دارد ، اما دارای کالری و چربی بالایی است ، بنابراین باید از آن در حد اعتدال استفاده کرد.

میان وعده های سریع کره بادام زمینی:

  • سیب های کوچک با کره بادام زمینی
  • مورچه در چوب سیاه (کره بادام زمینی ، کرفس و آناناس)
  • به کره بادام زمینی بچسبید
  • سیب زمینی ، ماست با کره بادام زمینی
  • کره بادام زمینی / شیرینی با میوه

ما در شبکه های اجتماعی می پرسیم که کدام یک از بهترین کره بادام زمینی شور یا خامه ای است. پس از بحث های زیاد ، ما پاسخ های خود را داریم:

H2-OH- بله

ما روز ملی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. این نه تنها یک مکمل شاداب کننده هنگام ورزش است ، بلکه یک عنصر است که به افزایش عمر کمک می کند.

بدن ما حدود 60-70 water آب است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را از طریق تعریق ، ادرار و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، علائم کم آبی می تواند خود را نشان دهد ، از جمله:

  • گرسنه
  • سردرد
  • دردهای عضلانی
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده) ، هیدراته نگه داشتن بدن شما همچنین به دفع باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • سلامت پوست جاسازی شده را بهبود می بخشد
  • مفاصل و ستون فقرات را حفظ کنید
  • افزایش کارایی ورزش

حقایق جالب: مردم می توانند حدود نیم ماه بدون غذا ، اما فقط یک هفته بدون آب go!

درست مانند زمان غذا خوردن ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب کمی کنترل داشته باشید. موسسه ملی بهداشت ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده می گوید که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب باید روزانه 11 تا 15 لیوان (مردانه) بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از همسرتان بخواهید) دریابد که برای بالا نگه داشتن سطح آب خود باید چه کار کنید. در هر صورت ، فراموش نکنید که یک لیوان خنک و گوارا به H.2O بعد از جلسه جایزه را بسازید. به سلامتی!

ویژگی های عضویت

Connection Fitness @ haroldkelley071 نه تنها یک ورزشکار باورنکردنی بلکه یک فرد شگفت انگیز است ، عضو برجسته ما در این ماه است. با رقابت برای ساختن بدنی باریک زیر کمرش ، او همه چیز را تا حد ممکن پیش می برد. “اگر این یک میل است ، این یک راه است” ، تنها نیمی از شعاری بود که او برای رسیدن به هدف خود به کار برد. نگرش خوب و لبخند ارتباطی او همه چیز را بهتر می کند. ما باید از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس مشکلی نیست ، اما پیش بروید و راهی برای “تحقق بخشیدن به آن” پیدا کنید.

پس از تصادف رانندگی که باعث فلج شدن وی شد ، هارولد شروع به وارد کردن تمام انرژی خود به ریه های خود کرد تا به ورزشگاه بازگردد. به جای احساس بدبختی و غرق شدن در چاله ناامیدی ، او شروع به تمرکز بر کارهایی کرد که می توانست انجام دهد. “از کارهایی که نمی توانید انجام دهید نگران نباشید” این شعاری بود که او از کودکی با پدرش گذاشته بود. هارولد با این درس زندگی در ذهن خود ، هرگز از دستیابی به اهدافی که برای خود تعیین کرده است دست بر نمی دارد.

اگرچه هارولد یک تمرین کننده معمولی در زندگی خود بود ، اما می دانست که باید شیوه ورزش خود را بدون استفاده از پاهایش تغییر دهد. این تنظیم هیچ مانعی در ورزش یا بینایی او برای کسب جایزه ایجاد نکرد: یک مسابقه بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه بدنسازی بوده و با نگرش مثبت و لبخند روشن به حرکت خود ادامه می دهد.

ازharoldkelley در اینستاگرام دیدن کنید و در مورد سفر الهام بخش و الهام بخش او اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه کسی دنیا را اداره می کند؟

ماه مارس یک ماه تاریخی برای زنان است و هیچ زمان بهتری برای احترام نه تنها به زنان در زندگی ما نیست ، بلکه چیزی است که بر دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته است.

کاترین سویتزر

پس از اینکه بارها به او گفته شد که ماراتن برای “زنان شکننده” بسیار دور است ، کاترین بیرون رفت و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 ، او اولین زن ثبت نام شده بود که با وجود چندین مربی و حمله ، ماراتن بوستون را اجرا کرد. او فارغ التحصیل شد و همچنان مدافع حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان است.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم تمرین در خانه جین فوندا ، اگر آنها می خواستند از خانه ورزش کنند ، کشور جهت نداشت. چه زمانی این تمرین توسط جین فوندا انجام می شود این پدیده فرهنگی که در سال 1982 منتشر شد ، منفجر شد. در نهایت ، زنان می توانند در آرامش و آسایش در خانه خود ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای شش سال بود و عاقبت او تمرینات تقلیدی بسیاری را در خانه ایجاد کرده است.

FITCO 3 8 زن 2

مکان ویلیامز

در مسابقات آزاد 2005 فرانسه ، زنان با وجود تعداد دور و دور یکسان ، همچنان کمتر از مردان پیروز شدند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که در حقیقت ، تنیس بازان زن باید مانند مردان حقوق بگیرند. با وجود درخواست های مشتاقانه اش از مقامات رقیب ، او رد شد. این مانع حرکت او نشد زیرا او از طریق نویسندگی و رهبری مبارزات خود برای برابری زنان به مبارزه ادامه داد. در سال 2007 او برنده ویمبلدون شد – و همان جایزه را به عنوان رقیب مرد خود دریافت کرد.

FITCO 3 8 زن 3

فرم!

استفاده از فرم مناسب در حین ورزش نه تنها باعث صرفه جویی در زمان و انرژی قابل حرکت با آمادگی کافی می شود ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از صدمات نیز کمک کند. با ورزش مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند تا بتوانید به طور م moreثرتر و با ثبات بیشتر ورزش کنید. مزیت اضافی دیگر فرم مناسب؟ تمرینات عضلانی واقعی که شما نیاز دارید.

خطاهای رایج الگو هنگام اجرا عبارتند از:

  • تنش – بلند شدن یا کشیدن مستلزم این است که از فشار آوردن گردن خودداری کنید.
  • وضعیت آرنج – کشیدن خدمه و پاها مستلزم این است که آرنج شما نزدیک بدن شما بماند.
  • وضعیت زانو – اسکوات به طور خاص نیازمند این است که زانوها در راستای پاهای شما قرار بگیرند.

اگرچه هر تمرین برای استفاده بیشتر از آن به یک فرم مناسب نیاز دارد ، اما در این ماه تمرکز خود را روی Kettlebell Squat می گذاریم زیرا بیشترین شانس را برای ایجاد فرمی دارد که مناسب آن نیست.

ویدئوی زیر فرمت مناسب را نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کرده و هنگام رفتن به باشگاه بدنسازی با خود نگه دارید.

نکات: کتل بل نداره؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را در حالی که قسمت بالایی غلاف را در دست خود دارید کنترل کنید.

DumbellSquat

بازگشت در 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده اند ، بنابراین می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که برنامه روزانه خود را با یک مکث ترکیب کنید ، بلکه به مزایای ورزش نیز می افزاید. استراحت یک روزه از تمرین معمولی خسته کننده نیست! در واقع ، با اجازه دادن به شما به شما کمک می کند:

FITCO 3 19 NappingDay

  • عضلات برای بازیابی
  • بدن خود را ترمیم کند
  • بازسازی سیستم عصبی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بر چیزهای دیگری که از آنها لذت می برید مانند سرگرمی ها یا عزیزان خود بگذرانید. تعطیلات برای سلامت روان شما نیز مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزهای دیگری برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ چرت زدن! این فقط یک جشن طولانی از دست رفته نیست که پس از شکرگزاری برای کودکان و غذا اختصاص داده شده است. خواب می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح انرژی بیشتری به شما بدهد.

خواب مناسب همچنین می تواند:

  • خستگی را کاهش می دهد
  • بهبود کارایی
  • افزایش کارایی حافظه

هنگام تصمیم گیری برای به خواب رفتن (به جز در تمام مدت زمان) ، مهم است که به چیزی توجه کنید.

  • APs کوتاه استراحت (بین 10-20 دقیقه). ما قبل از خواب به صورت تمام وقت صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از خروج حساب نکنید.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. هر زمان بعد از آن می تواند برنامه خواب شما را مختل کند و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در مکانی تاریک و راحت بدون سر و صدا بخوابید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب بیدار شود.

گذراندن یک روز برای استراحت و استراحت برای سلامت جسمی و روحی شما بسیار مهم است. برای شارژ مجدد و تجدید قوا ، سرعت خود را کم کم فراموش نکنید.

بازیابی با شما شروع می شود

بهار اینجاست! گلها توپ ، کرکس بالدار و حشرات را هل می دهند. این ماه را به تنفس در هوای تازه اختصاص دهید و به خود نگرشی مثبت در مورد زندگی بدهید. چه در حال انجام کارهای قدیمی خود هستید و چه یک سفر ورزشی را شروع می کنید ، بیایید و ببینید در باشگاه چه اتفاقی می افتد. ما شبانه روزی هستیم تا مطمئن شویم به اهداف تمرینی خود دست یافته اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *