سوالات در مورد خیساندن/جوانه زدن غلات و تغذیه نشاسته: تغذیه


سرم پر از اطلاعات متناقض بود. تا جایی که توصیف همه اینها با کلمات دشوار است.

من آموخته ام که مزیت اصلی در خیساندن/جوانه زدن بذرها کاهش مواد مغذی (فیتات) است که با جلوگیری از آن به مواد مغذی و مواد معدنی (مانند آهن/روی/منیزیم) متصل می شوند. از جذب صحیح این مواد از بدن جلوگیری کنید.

با این حال ، یکی به من گفت که جای نگرانی نیست. زیرا با گذشت زمان باکتری های موجود در روده با میزان مصرف فیتات سازگار می شوند. و همین مشکل در نهایت از بین می رود. او همچنین گفت که غذاهای غنی از فیتات حاوی فیبر هستند که باعث رشد باکتری های خوب روده می شود. بنابراین جذب مواد مغذی را افزایش می دهند. و مصرف غذاهای غنی از آهن با ویتامین C. (روش او برای بیان انواع غذاها) راهی است که باعث جذب کلی مواد مغذی می شود. وی در پایان گفت که غذاهای غنی از فیتات باعث جذب مواد مغذی می شود. اما وی به هیچ یک از این ادعاها اشاره نکرد.

من همچنین دریافتم که در این صورت 80٪ مواد مغذی نشاسته در مدت 3 روز اکسید می شوند (بدون منبع مجدد). اگر خمیر تازه آسیاب شده ، بلافاصله ورز داده شود و برای ثابت شدن/یخ زدن باقی بماند ، چه اتفاقی برای محتوای غذایی می افتد؟

خسته کننده است ، اینطور نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *