غذاها برای افزایش غلاف چگونه غلاف را با غذا افزایش دهیم؟

غذاها برای افزایش غلاف چگونه غلاف را با غذا افزایش دهیم؟


ورزش فقط کاهش وزن نیست. برخی از افراد ممکن است از ترس اضافه وزن دچار اضافه وزن شوند. با این حال ، اضافه وزن و کمبود وزن می تواند برای هر دو سلامتی ما خطرناک باشد. اگر این را به درستی درک کرده باشید ، مطمئناً سعی می کنید تعادل غلاف را افزایش دهید. راههای زیادی برای افزایش غلاف وجود دارد. اما همانطور که می دانید ، افزودن غلاف به اندازه کاهش غلاف دشوار است. در این مقاله می خواهیم در مورد رژیم غذایی مناسب و اصول مکمل غلاف با شما عزیزان صحبت کنیم. پس به ما بپیوندید.

چقدر به غلاف نیاز داریم؟

بدن ما برای انجام فعالیت های روزانه خود به 30 کالری در هر 1 کیلوگرم غلاف نیاز دارد. این مثال به این معنی است که فردی با 60 پوند غلاف برای انجام فعالیت های عادی روزانه خود به 1800 کالری در روز نیاز دارد. وقتی این مقدار بیش از 1800 کالری باشد ، غلاف را از دست می دهد. یعنی بدن برای زنده ماندن از ذخایر استفاده می کند. به طور مشابه ، وقتی بیش از 1800 کالری در روز می خورید ، بدن شما به سمت چاقی پیش می رود.

آیا مفهوم انرژی کافی برای اجرای رژیم تقویت غلاف را درک کرده اید؟

. این سوال بسیار مهمی است اکثر مردم فقط به “کالری” غذا توجه می کنند. با این حال ، انرژی باید فقط به عنوان یک پوشش در نظر گرفته شود. در واقع نوع رژیم غذایی نیز بر چاقی و کاهش وزن تاثیر دارد. به عنوان مثال ، کربوهیدراتها تأثیر بیشتری بر چاقی نسبت به پروتئین دارند. بنابراین ، در حقیقت ، 500 کالری در روز یا نان باعث چربی بیشتر از 500 گرم مرغ می شود. این ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد. اما با خوردن کربوهیدرات بیشتر می توانید غلاف بیشتری دریافت کنید.

غذاها افزودن غلاف

بهترین برنامه رژیم غذایی چیست؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که برای اضافه کردن غلاف چه غذایی مناسب است؟ یک رژیم غذایی برای افزودن غلاف راحت تر از کاهش غلاف است. ابتدا باید با گروه های مختلف غذایی آشنا شوید. در داستانهای زیر ، شما را با انواع مختلف غذا آشنا می کنیم:

  • کربوهیدرات: هر گرم کربوهیدرات حاوی 4 کالری است.
  • پروتئین: هر گرم پروتئین حاوی 4 کالری است.
  • چربی: هر گرم چربی حاوی 9 کالری است.
  • ویتامین ها: هر گرم ویتامین حاوی 0 کالری است.
  • نمک و مواد معدنی: این گروه همچنین حاوی 0 کالری است.
  • آب: این آب 0 کالری دارد.

همچنین ، بسته به گروهی که در طول روز می خورید ، می توانید انرژی بیشتری بسوزانید. البته همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم میزان چاقی کربوهیدراتها بیشتر از همه گروههای غذایی است. بنابراین ، برای دریافت غلاف ، اکیداً توصیه می شود که کربوهیدرات بیشتری مصرف کنید.

غذاها افزودن غلاف

چه موادی را باید در رژیم غذایی خود بگنجانیم؟

ممکن است شما به دنبال غذاهایی باشید که شما را چاق تر از غذاهای دیگر می کند. به طور کلی توصیه می شود که 9 ماده غذایی را برای افزایش میزان غلاف فراموش نکنید. اولین ماده تخم مرغ است. تخم مرغ کالری بالایی دارد و می تواند به چاقی و سلامت جسمانی کمک کند. ماده دوم کره بادام زمینی است. حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین است و به چاقی شما کمک می کند. هنگام خوردن گوشت بهتر است قسمت های پرچرب را در رژیم غذایی خود قرار دهید. همچنین لوبیا کالری بالایی دارد و می تواند برای بدن مفید باشد.

برخی از میوه ها مانند موز ، دارای انرژی بالایی هستند. علاوه بر این ، برای سلامت بدن و ذخیره مواد مغذی و ویتامین ها ، باید میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید. غلات کامل مانند گندم ، برنج قهوه ای و نان سبوس دار را نباید از رژیم غذایی خود حذف کنید. در نهایت ، شما باید روغن های سالم مانند روغن زیتون ، روغن زیتون و شیر کامل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

دوست عزیز هراز ، نظر شما در مورد رژیم غذایی مکمل غلاف چیست؟ چه روش هایی را برای افزایش میزان غلاف پیشنهاد می کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که منتظر بینش ها و تجربیات خود باشید ، دوستان عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *