فواید ویتامین B برای قلب – جلوگیری از بیماری عروق کرونر ناشی از کمبود

بیماری قلبی عامل اصلی مرگ و میر مردان و زنان در سراسر جهان است. در حالی که سرطان و سایر بیماری‌های جدی جان افراد زیادی را می‌گیرد، بیماری‌های قلبی نیز فاصله چندانی با آن ندارند. تغییر سبک زندگی می تواند کمک زیادی به پیشگیری از این بیماری کند. اگر قبلاً نوعی بیماری قلبی برای شما تشخیص داده شده است، رژیم غذایی شما می تواند پیشرفت را کاهش دهد.

پیشگیری از حمله قلبی

ورزش منظم نقش مهمی در پیشگیری از بیماری قلبی دارد. ورزش قلبی عروقی باعث پمپاژ خون می شود و به حفظ سلامت قلب کمک می کند. همچنین خوب است از منابع غذایی با کلسترول LDL پرهیز کنید. این به حفظ تعادل ایده آل کلسترول HDL و LDL کمک می کند تا بدن شما در فرم خوبی باشد.

ورزش و رژیم غذایی به پیشگیری از بیماری عروق کرونر کمک می کند

در حالی که برخی از افراد به طور منظم ورزش می کنند و مطمئن می شوند که سطح کلسترول آنها در جای مناسبی قرار دارد، ممکن است از عوامل دیگری که به بیماری قلبی کمک می کند غفلت کنند. محققان دریافته اند که ویتامین های B بر سلامت قلب شما تأثیر می گذارد. بدون مقدار کافی ویتامین B6 و سایر ویتامین های B در رژیم غذایی خود، ممکن است خود را در معرض خطر بیماری قلبی قرار دهید.

ویتامین های گروه B مانند ریبوفلاوین و اسید پانتوتنیک برای تشکیل گلبول های قرمز ضروری هستند. بدون آن، قلب خونی برای پمپاژ در سراسر بدن ندارد. ویتامین های گروه B همچنین به تنظیم خلق و خو و کمک به افراد برای مقابله با استرس کمک می کند. همه اینها روی قلب تأثیر می گذارد. مصرف یک مکمل طبیعی B12 یا هر مکمل ویتامین B دیگر از بسیاری جهات به شما کمک می کند.

اسید فولیک برای جلوگیری از بیماری قلبی

اسید فولیک به عنوان یک ویتامین B مهم در پیشگیری از بیماری قلبی شناخته شده است. تحقیقات زیادی در مورد چگونگی عملکرد این ویتامین خاص برای حفظ عملکرد خوب قلب انجام شده است. با این حال، اسید فولیک برای چندین عملکرد دیگر در بدن نیز مهم است.

اگر مشکوک هستید که رژیم غذایی شما حاوی اسید فولیک کم است، با پزشک یا متخصص تغذیه خود در مورد تغییراتی که می توانید ایجاد کنید تا مطمئن شوید که مقدار مناسبی از این ویتامین را در وعده های غذایی روزانه خود دریافت می کنید، صحبت کنید. زنان باردار و سایر گروه‌های خاصی از افراد که نیاز بیش از حد معمول به این ویتامین دارند نیز می‌توانند از قرص‌های اسید فولیک برای تکمیل رژیم غذایی خود استفاده کنند.

در ایالات متحده، حتی آب پرتقال اغلب با اسید فولیک غنی می شود. اسید فولیک به بسیاری از غذاها اضافه می شود زیرا کمبود اسید فولیک عواقب جدی دارد. با پزشک خود در مورد اینکه چگونه افزایش مصرف اسید فولیک می تواند به شما کمک کند، به خصوص در مورد مسائل سلامتی صحبت کنید.

مقدار کافی از تمام ویتامین های B را در رژیم غذایی خود دریافت کنید

برای جلوگیری از بیماری قلبی، باید مطمئن شوید که رژیم غذایی شما حاوی مقادیر کافی ویتامین B6 و همچنین سایر ویتامین های B باشد. همه آنها باید به مقدار کافی در بدن شما وجود داشته باشند تا بتوانید حداکثر فواید را از نظر سلامت قلب و سایر جنبه های سلامتی تجربه کنید.

این ویتامین ها برای عملکرد خوب نیاز به حضور یکدیگر دارند. اگر یکی از آنها در رژیم غذایی شما وجود ندارد، گاهی اوقات نمی توانید از بقیه استفاده کنید. در این مورد، تأثیر آن مانند کمبود تمام ویتامین های گروه B در رژیم غذایی روزانه خواهد بود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

رژیم لاغری سریع