فیس بوک اندی استون برای جلب رضایت مارک زاکربرگ ، دشمن ایجاد کرد

فیس بوک اندی استون برای جلب رضایت مارک زاکربرگ ، دشمن ایجاد کرد


سخنگوی “دروغگو” فیس بوک همزمان با داغ شدن شرکت در واشنگتن با سیاستمداران و روزنامه نگاران دشمن می سازد – و خودی ها به The Post می گویند که او این کار را برای جلب رضایت مارک زاکربرگ انجام داده است.

اندی استون ، مدیر سیاست ارتباطات فیس بوک ، کهنه کار 40 ساله ارتباطات که زمانی در حزب دموکرات سابق کار می کرد ، تنها در این هفته به سر می برد. R-Tenn.) و با خبرنگاران مشاجره کرد و آنها را متهم به تخریب شرکت با “سوء تفاهم” کرد.

خودی ها به The Post گفتند که هدف واقعی استراتژی توانمندسازی استون جلب رضایت زاکربرگ و شریل سندبرگ ، مدیر ارشد اجرایی بود – حتی اگر این به معنای تخلیه عصبانیت از سیاستمداران است که می خواهند فیس بوک را کنترل کنند و روزنامه نگاران که آن را پوشش می دهند.

استون ، یکی از کارکنان سابق فیس بوک که با استون کار می کرد ، می گوید: “گروه هدف مارک و شریل و کارکنان فیس بوک است.” مهم نیست که روزنامه نگاران یا عموم مردم آنها را دوست داشته باشند. “

در طول بحران اخیر ، مانند رسوایی کمبریج آنالیتیکا ، فیس بوک خوب بازی کرد و عذرخواهی کامل خرید. تبلیغات روزنامه و زاکربرگ و سندبرگ را برای شهادت در کنفرانس فرستاد. این بار ، شماره یک شرکت ، مدیر اجرایی سطح پایین ، آنتیگونه دیویس ، مدیر امنیت را برای حذف حرارت از کنوانسیون اعزام کرد – و ظاهراً استون هیچ تاثیری بر اختلاف نظر با منتقدان فیس بوک نداشت.

اندی استون اعتبار خبرنگار فرانسس هاوگن را زیر سوال برد (عکس).
EPA

یکی از کارکنان سابق فیس بوک می گوید: “مجموعه عمومی روابط عمومی شرکت می گوید که شرکت عذرخواهی می کند ، پیشنهاد می کند بخشی از راه حل باشد و به طور کلی به دنبال راهی برای خوشحال کردن جلسه است.” “فیس بوک در حال حاضر فراتر از این است.”

فیس بوک و استون ، که در سال 2014 به این شرکت پیوستند ، به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

علاوه بر زاکربرگ و سندبرگ ، موضع سختگیرانه استون متوجه جوئل کاپلان ، کارمند و لابی گر سابق جورج دبلیو بوش است که اکنون به عنوان رهبر سیاست عمومی دی سی در فیس بوک خدمت می کند.

اندی استون مدیر روابط عمومی فیس بوک است.
اندی استون مدیر روابط عمومی فیس بوک است.
توییتر

نبرد استون همچنین به احتمال زیاد مهندسان نرم افزار فیس بوک را که کارمند بوده اند ، به واکنش شدید علیه سیاستمداران و روزنامه نگاران تبدیل می کند که آنها معتقدند در حق شرکت ناعادلانه هستند.

“هر بار که این چرخه های خبری شروع می شود … برخی از کارکنان نگران مطالب خواندن هستند و برخی دیگر ، عمدتا در مهندسی مهندسی ، می خواهند فیس بوک پیشرفت کند و دوباره نیرو دهد. بنابراین این مخاطبانی هستند که اندی و تیم ارتباطات در حال بازی هستند”. گفت: کارمند سابق

همانطور که هاوگن روز سه شنبه در کمیته فرعی سنا شهادت داد ، استون پیگیری کرد و سعی کرد اعتبار او را تضعیف کند.

استون در حالی که هاوگن هنوز شاهد بود گفت: “فقط برای اشاره به این واقعیت کهFrancesHaugen در زمینه ایمنی کودکان یا اینستاگرام کار نمی کند یا در مورد این مسائل تحقیق نمی کند و از موضوعات کار خود در فیس بوک اطلاع مستقیم ندارد.”

کارمند سابق فیس بوک این واکنش را “صریح از نظر جنسی” نامید. بلکبرن ، کمیته فرعی حزب جمهوری خواه ، خوشحال نبود.

وی گفت: “اگر فیس بوک می خواهد در مورد اهداف مراقبت از کودکان بحث کند ، بیایید و شهادت دهید.” بلک برن می نویسد در پاسخ به استون.

به گفته خودی ها ، استراتژی ارتباطات تهاجمی اندی استون برای مدیر عامل فیس بوک ، شریل سندبرگ (سمت چپ) و بنیانگذار و مدیرعامل مارک زاکربرگ (راست) جذاب بود.
به گفته خودی ها ، استراتژی ارتباطات تهاجمی اندی استون برای مدیر عامل فیس بوک ، شریل سندبرگ (سمت چپ) و بنیانگذار و مدیرعامل مارک زاکربرگ (راست) جذابیت داشت.
گتی ایماژ

استون همچنین شبکه تلویزیونی CBS “60 Minutes” را که روز یکشنبه با هاوگن مصاحبه کرد متهم کرد که از “مواد انتخابی شرکت برای بیان داستانهای گمراه کننده” استفاده کرده است.

مدیرانی که با سایر شرکت های بزرگ فناوری به غیر از فیس بوک کار می کنند نیز می گویند که استراتژی استون به وضوح برای رهبران شرکت جذاب است – حتی اگر به معنای کندن شرکت در حفره ای عمیق در Capitol Hill باشد.

“اگر نظر مردم را با استدلال های مختلف تغییر ندهید و این واقعیت ها را کاملاً غیرقابل پیش بینی کنید ، چه به دلیل بد بودن حقایق و یا به وقوع پیوستن ، شاید بهترین راهکار در این مرحله این باشد که به رئیس خود نشان دهید که در حال مبارزه است. برای شما ، “او گفت.

کارول کادوالادر ، خبرنگار گاردین که داستان کمبریج آنالیتیکا را شکست ، به Input گفت که او مدتها قبل از اینکه استون به عنوان مدیر عامل فیس بوک هاوگن ظاهر شود درگیر شد.

استون Cadwalladr را متهم کرد که “عمداً از Cambridge Analytica کلاهبرداری کرده و مکرراً من را فریب داده است”.

Cadwalladr افزود: “این روش درستی برای یک شرکت چند میلیارد دلاری نیست که مانند یک روزنامه نگار رفتار کند.”



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *