قانونگذاران و وکلا در تلاش هستند تا پروژه راه آهن لاگاردیا را مسدود کنند

قانونگذاران و وکلا در تلاش هستند تا پروژه راه آهن لاگاردیا را مسدود کنند


بسیاری از قانونگذاران ایالت نیویورک از فرماندار کتی هوچول می خواهند که طرح حمل و نقل هوایی 2.1 میلیارد دلاری به فرودگاه لاگاردیا را بکشد.

هوچول روز دوشنبه با صدور بیانیه ای از مقامات بنادر نیویورک سیتی و نیوجرسی خواست که به دنبال جایگزین ها باشند.

وی گفت: “من از صاحبان بنادر می خواهم تا راه حل های جایگزین حمل و نقل عمومی را به منظور کاهش ازدحام ترافیکی و افزایش ارتباط با فرودگاه لاگاردیا با دقت بررسی کنند.” من همچنین مشتاقانه منتظر کار فوری برای بازسازی زیرساخت های خود در قرن 21 و ایجاد شغل – نه فقط در لاگاردیا ، بلکه در همه فرودگاه ها و قطب های حمل و نقل در سراسر نیویورک هستم. “

سناتورهای ایالتی از جمله جسیکا راموس ، لروی کامری ، مایکل جیاناریس و جان لیو ، خارج از یک سالن ضیافت در کرونا ، کوئینز ، مشرف به خلیج جامائیکا و فرودگاه ، در امتداد مسیر AirTrain ، از هوچول خواستند که کاری بیش از بررسی گزینه های جایگزین انجام ندهد. مانند سوار شدن به اتوبوس یا کشتی ، یا گسترش خط مترو به فرودگاه: آنها می خواهند او به وضوح AirTrain را بکشد.

راموس گفت: “من از احساس فرماندار سپاسگزارم ، اما این همه چیز است.” “ما به فرماندار هوچول نیاز داریم تا پروژه را با هم متوقف کند.”

راموس افزود پاکسازی مداوم از طوفان ایدا ، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و مشکلات گرسنگی مزمن در شهر او ، راموس افزود: “المهرست شرقی نمی تواند هزینه ایرترن را بپردازد.”

AirTrain پیشنهادی ، اداره بندر نیویورک و نیوجرسی ، راه آهن لانگ آیلند و هفت توقف در متس ویلتس را به AirTrain متصل می کند. فرماندار سابق کوئومو ، که اولین پروژه را در سال 2015 پیشنهاد کرد ، مفتخر بود که این یک 30 دقیقه سواری LIRR از مرکز شهر تا لاگاردیا است و به کاهش ترافیک بین فرودگاه و منهتن کمک می کند.

نمونه ای از مسیر AirTrain

پیکان

نمونه ای از مسیر AirTrain

اداره بندر

این طرح دوره ای از اظهارنظر عمومی گسترده و بررسی فدرال را پشت سر گذاشت و سرانجام در ماه جولای توسط اداره هوانوردی فدرال به تصویب رسید. یک هفته بعد ، کوئومو به دلیل اتهام آزار جنسی استعفا داد.

پس از ساخت ، AirTrain در امتداد پیاده رو کنار آب که از Willets Point تا فرودگاه LaGuardia حرکت می کند ، حرکت می کند. دوشنبه گذشته صدای خروس ها ، آبشارها و بلند شدن هواپیماها در آنجا شنیده می شد. کارگران ساختمانی با اسکوتر روی پیاده رو زوم می کنند. و کلودیا شلنبرگ ، که مدت زیادی در شرق المهرست زندگی می کند ، طبق معمول پیاده روی می کند. او می گوید با برنامه AirTrain مخالف است.

او می گوید: “احساس می کنم پارچه این ناحیه پاره می شود.”

رودخانه ها بوکولیک

جایی که AirTrain اجرا می شود

پیکان

جایی که AirTrain اجرا می شود

استفان نسن / WNYC

و این اولین بار نیست که سیاستمداران سعی می کنند این پروژه را بکشند. الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، نماینده ، پرچم را در اوایل سال 2020 برافراشت که چرا FAA جایگزین هایی برای هواپیمای گران قیمت تر را بررسی نمی کند.

در اوایل سال جاری ، نگهبان Riverkeeper از طریق شکایت یک سند از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرد که ادعا می کرد صاحبان بندرها نسبت به سایر گزینه های کم هزینه دارای بنادر AirTrain بیشتری هستند که می تواند افراد را سریعتر به فرودگاه منتقل کند ، مانند گذرگاه اتوبوس یا کشتی.

در اوایل سپتامبر ، Riverkeeper به همراه گروه محلی Ditmars Boulevard Block Association و Guardians of Flushing Bay ، علیه FAA شکایت کردند و ادعا کردند که 45 گزینه در دسترس است ، FAA به طور جدی در نظر نگرفت.

مایکل دولونگ ، وکیل ارشد Riverkeeper می گوید: “از نظر ما استفاده از استانداردهای جانبدارانه برای حذف همه گزینه ها بدون تجزیه و تحلیل حمل و نقل عادلانه است.” “هدف ما این است که این برنامه را بهترین برنامه برای نیویورکی ها کنیم ، مردم را از اتومبیل پیاده کرده و به فرودگاه ببریم. و این بیشترین تأثیر را بر جوامع محلی و محیط زیست دارد.”

بخشی از شکایت ، Riverkeeper و گروهی دیگر خواستار ماندن یا تعلیق برنامه FAA تا زمان بررسی دقیق تر سایر گزینه های حمل و نقل شدند.

FAA در بیانیه ای اعلام کرد که از مقامات بندری اطلاعات می خواهد که آیا تعلیق بر پروژه تأثیر می گذارد یا خیر.

هنگامی که از وی خواسته شد در مورد تخریب و شکایت پروژه اظهار نظر کند ، سخنگوی PANYNJ نظری را که هفته گذشته توسط مدیر پروژه ریک کاتن ارائه کرد ، ارائه کرد.

راه اندازی LaGuardia AirTrain

پیکان

راه اندازی LaGuardia AirTrain

با احترام ، اندرو کوئومو

“اول ، این برنامه به طور کامل و مستقل توسط اداره هوانوردی فدرال بررسی شده است. این پروژه را تأیید کرد و به طور خاص همه گزینه ها را تجزیه و تحلیل کرد. ” “در مورد خود پروژه ، این یک پروژه زیرساخت سبز است. این یک پروژه ترانزیت انبوه راه آهن سبز است. 6 تا 10 میلیون مسافر هوایی طول می کشد ، آنها را از اتومبیل خود خارج می کند ، ازدحام در جاده ها را کاهش می دهد و به فرودگاه منتهی می شود. “

Reinvent Albany Watchdog اشاره می کند که پروژه آنطور که مدعی مدعی است سبز نیست. با استفاده از اسناد مقامات بندری ، گروه دریافت که تنها حدود 2 میلیون کاربر در سال ، در مقایسه با برآورد آژانس 4.7 میلیون نفر ، با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به فرودگاه می رسند ، بیشتر آنها با ماشین و ماشین یا هوایی یا زمینی در فرودگاه AirTrain. به

پانکاج باتارا مالک مشترک نمایشگاه مارینا و تالار ضیافت است که در مجاورت محل قرارگیری ایرترن واقع شده است. باتارا نگران است که ساختمان به رستوران که در محل دفن زباله راه اندازی شده بود آسیب برساند. او گفت: “این راه های ما را فرو می برد.” “این چیزی نیست که به همه در کوئینز کمک کند شهر نیویورک را فراموش کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *