قرص های رژیمی کانادایی رژیم غذایی 15 روزه + برنامه های رژیم غذایی و نکات بهداشتی

قرص های رژیمی کانادایی رژیم غذایی 15 روزه + برنامه های رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت منجر به کاهش سریع وزن می شود در حالی که احساس گرسنگی نمی کنید. در همه رژیم ها ، مهم است که رژیم را با دقت و بدون ایجاد تغییرات کوچک دنبال کنید. نوشیدن آب ، به ویژه آب ، در هنگام کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه مانند پیاده روی با شدت متوسط ​​به مدت حدود 30 دقیقه ، علاوه بر حفظ سلامتی ، به قدرت نیز کمک می کند.

رژیم غذایی 15 روزه کانادایی چاقی را کاهش می دهد

افزایش آگاهی از برنامه رژیم غذایی و نکاتی در مورد آن می تواند تأثیر بسزایی در رژیم غذایی ، کاهش غلاف ها و همچنین برآوردن سلامتی و نیازهای بدن داشته باشد. در ادامه مطلب غذای باریک کانادایی ما 15 روز را نشان می دهیم که می تواند غلاف را 8 تا 10 کیلوگرم و 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

روز اول

صبحانه یک فنجان قهوه با شکر سرد بخورید. در این رژیم مراقب باشید صبحانه لازم است.

برای ناهار ، توصیه می شود مقداری اسفناج پخته با گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ، ابتدا از مقداری سالاد با آب لیمو ، آب لیمو و 300 گرم گوشت پخته یا کبابی استفاده کنید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا باعث مشکلات گوارشی و همچنین ایجاد نفخ در ناحیه شکم می شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در وعده ناهار توصیه شده ، ابتدا 1 فنجان ماست کم چرب و سپس 10 برش سوسیس مرغ بنوشید.

برای اولین شام شبانه روز از سالاد ، لیمو ، آب لیمو و خاکستر توت فرنگی استفاده کنید.

چند گل رز

در روز سوم ، صبحانه خود را با 1 فنجان آب گرم و سپس 2 فنجان چای شروع کنید.

ظهر ، ابتدا فقط سبزیجات سالاد و سپس نیمی از سینه مرغ کبابی بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو و لیمو برای شام سرو کنید.

روز چهارم

صبح ، همان کار روز اول را انجام دهید ، به جز نان تست را اضافه کنید.

ظهر ابتدا از ماست کم چرب ، بعد از نصف ماست ، یک لیوان آب میوه ، ترجیحا سرکه سیب یا آب لیمو استفاده کنید.

شب اول نان بورانی بخورید. توصیه می شود شام را در ابتدای شب بخورید و 1 ساعت بعد از شام ، باید هویج سرخ شده با 200 گرم پنیر بخورید.

خوردن غذاها

روز پنجم

مانند روز چهارم صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از یک قاشق چای خوری ماهی پخته شده در کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر حفظ رژیم غذایی سالم ، کاهش غلاف به راحتی رخ دهد.

برای شام ، اولین سالاد با آب لیمو و روغن زیتون. سپس سبزیجات بورانی را به تنهایی بخورید.

روز ششم

صبحانه امروز را مانند سومین روز رژیم کاهش وزن آماده کرده و از آن لذت ببرید.

ناهار مشابه روز دوم را انتخاب کرده و میل کنید.

شام را همانند قبل آماده کنید و بخورید (روز 5).

روز هفتم

روز هفتم غذای باریک کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه ، یک فنجان شکر سرد و یک تکه نان.

ظهر به ترتیب از کاهو ، سوسیس و سوسیس بورانی به عنوان فاز استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی و آب لیمو با لیمو تازه استفاده کنید. نیم ساعت بعد از شام ، خوردن مقداری میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

در روز سوم ناهار مشابهی بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد را با آب لیمو سرو کنید. بعد از چندین ساعت از این هوس ها ، می توانید از مقداری چوب استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط نصف فنجان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد را با آب لیمو ، لیمو تازه فشرده میل کنید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، یک سالاد با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از برگها برای تهیه دسر استفاده کنید.

روز دهم

صبح ، همان کار روز اول را انجام دهید ، به جز نان تست را اضافه کنید.

ظهر ابتدا از ماست کم چرب ، بعد از نصف ماست ، یک لیوان آب میوه ، ترجیحا سرکه سیب یا آب لیمو استفاده کنید.

شب اول ، 2 تخم مرغ آب پز بخورید. نیم ساعت بعد از شام ، مقداری هویج پخته با 200 گرم پنیر بخورید.

روز یازدهم

صبح ، همان کار قبلی را انجام دهید.

برای ناهار از یک قاشق چای خوری ماهی پخته شده در کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد و سالاد کرفس برای شام استفاده می شود و در پایان کدو بورانی را ترجیح دهید.

روز دوازدهم

روز دوازدهم شاهدانه کانادا را با 1 لیوان آب گرم و سپس نصف لیوان هر 2 روز شروع کنید.

ناهار سویا و هویج پخته میل کنید.

برای شام ، قبل از شام آماده کنید و بخورید.

غذای باریک کانادایی

این رژیم غذایی غلاف شامل 12 روز غذای اساسی است و به مدت 3 روز به عنوان وعده غذایی نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود از رژیم غذایی در 15 روز اول پیروی کنید و سپس از رژیم غذایی معمولی استفاده کنید. با این حال ، باید توجه داشت که از پرخوری باید اجتناب شود و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها ناشتایی فقط 2 کیلوگرم غلاف دریافت می کنید ، فقط به 3 روز دیگر غذای مغذی نیاز دارید.

رژیم غذایی برای رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا یک سالاد با گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی و آب لیمو ، لیمو تازه سرو کنید و سپس از مقداری اسفناج بورانی استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از شام به مدت 2 ساعت ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

فقط نصف فنجان برنج برشته و نصف فنجان عسل برای صبحانه.

5 سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 قرص نان و گوجه فرنگی و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد با انواع توت ها ، گوجه فرنگی و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نیمی از سینه مرغ را بخورید و چند ساعت بعد از میوه بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ابتدا ناهار بخورید ، گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی و سالاد خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از شام به مدت 2 ساعت ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
خوردن غذاها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *