من در طول این سالها شواهد زیادی در مورد همه چیزهایی که می توانید در مورد عضله سازی ، کاهش چربی و سالم ماندن تصور کنید ، نوشته و مستند کرده ام.

من همچنین با هزاران زن و مرد در هر سن و موقعیتی کار می کنم و به آنها کمک می کنم تا در بهترین شکل زندگی خود قرار بگیرند.

این بدان معنا نیست که شما باید کورکورانه همه چیزهایی را که می گویم قورت دهید. زیرا بیایید با آن روبرو شویم – هیچ کس همیشه در همه چیز درست نیست. به ویژه در زمینه هایی مانند رژیم غذایی و ورزش. این امر به طور مداوم با تلاش محققان صادق و سخت کوش و رهبران اندیشه در حال تکامل است.

به همین دلیل است که من همیشه از شنیدن افرادی که با من مخالف هستند خوشحال می شوم. به خصوص زمانی که آنها استدلال های خوبی دارند و شواهدی برای اثبات تأیید آنها وجود دارد.

گاهی اوقات نمی توانم به موقعیت آنها بپیوندم. اما گاهی اوقات چیزی یاد می گیرم. و به هر طریقی من همیشه از بحث قدردانی می کنم.

این ایده برای من یک سری پادکست به من داد: بیان علنی آنچه دیگران با من مخالف هستند و بیان دیدگاه های من.

آن را مانند نسخه تندتر پرسش و پاسخ تصور کنید.

این کاری است که من انجام می دهم:

هر چند هفته از خودم پرسیدم اینستاگرام آنچه را که آنها با من مخالف هستند پیگیری کنید و برخی از استدلال های رایج یا جالب را برای ذکر در پادکست انتخاب کنید.

و حالا من مشکل زیر را برطرف می کنم …

  • شما نباید کمتر از تعداد کالری روزانه خود (مانند 1200 ، 1500 ، یا 1800) غذا بخورید.

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش حمایت کنید لطفاً یک بررسی کوتاه به iTunes ارسال کنید ، واقعاً کمک می کند!

مهر زمان:

2:01 – وقتی کمتر از 1200 کالری می خورید چه اتفاقی می افتد؟

2:38 – آیا حداقل کالری جهانی وجود دارد؟ آیا حداقل مقدار کالری که باید بخورید وجود دارد؟

4:42 – هنگام برش ، چند کالری باید کاهش دهید؟

6:28-آیا می توانید با رژیم غذایی کم کالری دچار سوء تغذیه شوید؟

در لیست ذکر شده است:

ماشین حساب کالری من

کتابهای مایک متیوز

حالا چی فکر میکنی آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

+ مرجع علمی

رتبه خواننده

بدون رتبه بندی