قلب سالم در شهر مناسب


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکاست و هیچ زمان بهتری برای آگاهی از فواید ورزش قلبی و داشتن قلب سالم وجود ندارد! بیماری های قلبی عامل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است و از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود.1به ورزش قلبی عروقی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی دارد ، بلکه خطر بیماری های قلبی ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی را نیز کاهش می دهد.2به

در فکر قدرت قلبی عروقی ، شباهت های قابل توجهی با تجربه اخیرم در تکمیل چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه کوتاه ، خانه من به آبگرمکن ، AC و بازسازی عمده نیاز داشت. اگرچه این سیستم ها معمولاً هنگام کار خوب مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی در داخل دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد باشد.

تمرینات قلبی و قلبی قلب و عروق خونی قادر به انتقال اکسیژن در سراسر بدن به ماهیچه های فعال هستند. ما نمی توانیم آن را ببینیم و مانند آبگرمکن ها یا سیستم های AC ، می توانیم آن را بپذیریم ، اما بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی شما ممکن است تلاش زیادی انجام شود ، اما ارزش آن را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، سلامت و کیفیت زندگی ما مفید است. به طور روزانه ، تمرینات قلبی می تواند بهره وری و تمرکز ما را در محل کار افزایش دهد و به ما انرژی بیشتری برای بازی با نوه های خود بدهد یا ما را تشویق به پیاده روی نیم مایلی دیگر برای رسیدن به بندر شهر کند.

10 مورد برتر: افراد یا افراد از دستورالعمل های فعالیت های ایروبیک 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ سلامت قلب و عروق ، تمریناتی است که ضربان قلب شما را در سطح متوسط ​​نگه می دارد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی جلسه دوز توصیه شده 150 دقیقه در هفته را گزارش می دهند. مدیسون ، WI با 65 درصد پیشروترین شهر در شاخص انطباق ایالات متحده برای سال 2020 است و لاردو ، TX با 34 درصد از افرادی که سطح فعالیت توصیه شده را گزارش می کنند ، پایین ترین رتبه را دارد. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه پیگیری شدت تمرینات خود استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای ورزش با خود فرد است. با این حال ، منابع جامعه و سیاست های زیست محیطی به این سطوح تمرینات شخصی و در نهایت قدرت قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به مناطق تفریحی و پارک ها برای همه به ساکنان اجازه داده می شود فرصت های ورزشی را بهبود بخشند. بر اساس داده های جمع آوری شده برای شاخص انطباق ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، CA در فاصله 10 دقیقه پیاده روی تا یک پارک هستند. فهرست راحتی همچنین امکانات تفریحی خاصی را شامل می شود از پارک های زمین بازی (مدیسون با 6.9 در هر 10 هزار نفر) تا استخرهای عمومی (که توسط کلیولند اداره می شود ، با 11 در 100000 نفر). سیاست های بزرگتر جاده ای که زیرساخت های ایمن و زیبایی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری فعال فراهم می کند ، می تواند راه مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود ورزش باشد. شهرهای سراسر کشور شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های قوی خیابان های کامل مانند نیواورلئان ، لس آنجلس ، سیاتل ، WA ، سنت پترزبورگ کرده اند. لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک.

سرانجام تصمیم گرفتم خانه خود را بازسازی کنم ، با این حال ، اطلاعاتی را از منابع محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی در طول راه دریافت کردم که تصمیم من را آسان تر کرد. ارتقاء سلامت قلبی عروقی هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان یک اولویت فردی و اجتماعی و همچنین حفظ فرم خانه ما در نظر گرفته شود. در زیر سطح شهر کاملاً مناسب است ، قلب هر ساکنی است که از ارتعاشات چشمگیر آن سوار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را جستجو کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

منابع

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماریهای قلبی عروقی – به روز رسانی 2020: گزارش از انجمن قلب آمریکا. جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش ورزش قلبی ، ورزش ساختاری و فعالیت بدنی فعال در پیشگیری از بیماری های قلبی و خطرات سلامتی. Card Card Dis Project 2018 نوامبر-دسامبر؛ 61 (5-6): 484-490. Doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 13 نوامبر. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *