محدوده کالری برای کسری ها فقط بر اساس BMI: تغذیه


سلام به همگی ،

من سعی می کنم یک برنامه عمومی برای کاهش چربی + افزایش عضلات بدون چربی ایجاد کنم. من می خواهم بدانم که برای محدوده BMI زیر چه مقدار باید باشد.

کمبود وزن (زیر 18.5) –

عادی (18.5 تا 24.9) – 1600-1800 کیلو کالری (فرمول فعلی در این مدل BMI است).

اضافه وزن (25 – 29.9):

چربی 1 (بالای 30):

مشتریان سن ، وزن ، قد را تعیین می کنند و فقط از BMI استفاده می کنند. من می خواهم برای آنها یک وعده غذایی برنامه ریزی کنم. به طوری که آنها فقط 1 پوند در هفته کسری اندک دارند. برنامه های غذایی متعادل است و من روی تیمی از 5 RD کار می کنم ، اما به نظر می رسد که همه آنها در محدوده وسیعی ارزش های متفاوتی دارند. یکی از آنها در واقع کالری بالای 2000 را برای افراد دارای اضافه وزن و چاق اضافه کرد. و این نگران کننده است زیرا من نمی خواهم مشتریانم به جای کاهش وزن ، وزن خود را افزایش دهند.

من تمرینات را نیز انجام خواهم داد و 5-6 روز در هفته و سطح مشخصی خواهم داشت. منتظر دریافت اطلاعات ارزشمند از همه شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *