در این پادکست ، من با Menno Henselmans در مورد علم کنترل و تعهد صحبت می کنم.

منو به تازگی کتابی منتشر کرده است به نام علم خودکنترلیاین یک نگاه مبتنی بر شواهد در مورد اراده و نحوه کارکرد موثرتر است. این کتاب معمولی خودیاری شما نیست. پر از حکایت و مزخرف این کتاب مانند یک کتاب درسی است به این معنا که به بیش از 500 مقاله علمی اشاره می کند و توصیه های مفیدی در مورد چگونگی افزایش کنترل خود ارائه می دهد.

کتاب مننو به همه کمک می کند تا بفهمند خودکنترلی چیست. و چگونه می توانید خودکنترلی را ارتقا دهید؟ برای کنترل بهتر غذای خود هوشمندانه کار کنید (نه سخت تر) و به عبارت دیگر بهتر.

در این مصاحبه منو و من درباره نظریه خودکنترلی سیستم دوگانه بحث می کنیم. علت خستگی ترفند ساده تا تمرکز خود را افزایش دهید (از جمله وقفه های تخیلی!) و خیلی بیشتر ، فقط سطح آن چیزی که هست را می خاراند. کتاب اوبه

منو شده است N.S. تکرار مهمان در پادکست من اما در صورت عدم آشنایی با او. او یک مشاور تجاری سابق است که تبدیل به سخنران عمومی ، مربی ، نویسنده ، دانشمند چاپ شده شده است. و مربی فیزیکی که علاقه زیادی به کمک ورزشکاران جدی برای رسیدن به اندام ایده آل خود دارد. هیئت مشورتی علمی از شرکت تغذیه ورزشی Legion

بنابراین اگر می خواهید با علم خودکنترلی آشنا شوید. و چگونه می توانیم از تحقیقات علمی برای افزایش تعهد و بهره وری بیشتر استفاده کنیم. این مصاحبه را ببینید!

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش حمایت کنید لطفاً یک بررسی کوتاه به iTunes ارسال کنید ، واقعاً کمک می کند!

مهر زمان:

6:26-چه چیزی شما را به نوشتن علم خودکنترلی ترغیب کرد؟

11:17-نظریه دو سیستم چیست و چرا درک خویشتن داری مهم است؟

23:38-نکات کاربردی برای بهبود کنترل خود

28:11 – راه اثبات شده برای غلبه بر کسالت چیست؟

35:48 – چگونه روز خود را ساختار می دهید؟

48:14 – بهترین طول برای چرت زدن

50:22 – قدرت ترک خوردگی خیالی.

در لیست ذکر شده است:

کتاب جدید مننو: علم خودکنترلی.

وب سایت Menno

مربیگری تک نفره لژیون VIP

حالا چی فکر میکنی آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

رتبه خواننده

بدون رتبه بندی