من به مدت یک هفته هر روز شکلات می خوردم و این همان چیزی بود که اتفاق افتاد

من به مدت یک هفته هر روز شکلات می خوردم و این همان چیزی بود که اتفاق افتاد


سلام ، من دومینیک هستم و الکلی هستم. خوب ، شاید نه به طور جدی، اما من خیلی شکلات را دوست دارم – در هر صورت تکراری! برخی از غذاهای مورد علاقه من کاکائو است ، چه به صورت مایع ، جامد ، کامل ، خشک یا پخته.

با این وجود ، من هنوز تمایل به تغذیه سالم دارم – من به طور منظم ورزش می کنم و از بدن و ذهن خود برای لذت بردن از یک شیوه زندگی سالم لذت می برم. اما وقتی FitOn از من پرسید که آیا می خواهم به مدت نیم هفته هر روز شکلات بخورم ، چه کار کنم؟ خیر امتحان کنید؟

هدف من: ثابت کنید شکلات می تواند (و باید!) بخشی از شیوه زندگی سالم شما باشد و مراقبت از خود روزانه از اهداف شما کم نمی کند. آیا کارم را دنبال می کنم؟ من پایان را نمی شکنم! به علاوه ، دوستان عاشق شکلات هستند.

خواص شگفت انگیز شکلات برای سلامتی

اگر می خواهید برای گرایش های الکلی خود تأیید کنید ، دیگر جستجو نکنید.

برای شروع ، شکلات – به ویژه شکلات – است پر کنید با مواد معدنی منیزیم. من سالهاست که با متخصص تغذیه ، لیزا ماستلا ، RD ، MPH ، کار می کنم (در سطح شخصی و حرفه ای) ، که توضیح می دهد که چرا بسیاری از زنان به همین دلیل هستند دسترسی به شکلات در دوران قاعدگی خوب غذا بخورید: غلظت بالای منیزیم می تواند به تسکین درد ، تسکین استرس و بهبود روحیه کمک کند و حتی ممکن است به خواب نیز کمک کند.

این نیز (در میان دلایل دیگر) دلیل رایج بودن آن است شیر کاکائو به عنوان یک گزینه نهایی ، پایان دهنده در پایان رویداد استقامتی مانند یک دویدن نیمه ماراتن است. و علاوه بر منیزیم ، شکلات نیز وجود دارد آهن بالا، منگنز ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، روی و سلنیوم. اما صبر کنید، بیشتر وجود دارد! همچنین منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. بله دوستان … شکلات آره فوق العاده ، ممنون که پرسیدید

تحصیلات بعد از تحصیلات نشان می دهد که شکلات همچنین برای برهم زدن کمک می کند سلامت قلب و فشار خونبه

شکلات ممکن است به شما بدهد پوست جاسازی شده براق و شما را در برابر آفتاب محافظت می کند (!!) ، و ترکیبات فعال می توان عملکرد شناختی را افزایش می دهد و بهبود سلامت مغزبه آیا کاری وجود دارد که شکلات نتواند انجام دهد؟

به یاد داشته باشید – این تحقیق به دنبال آن است شکلات (به عنوان مثال ، کاکائو) بلند کردن غلاف انجام دهید ؛ شکر اثر معکوس دارد. همه این مزایای بزرگ از جیرجیرک های زیبا و فراوان ناشی می شود که می توان آنها را در فرآوری غذاهای بسته بندی شده ارزان قیمت که متأسفانه در قفسه های خواربارفروشی های آمریکایی قرار داده شده اند ، از دست داد. اینجاست که آموزش سلامت شما مطرح می شود: در خرید شکلات خود هوشمند باشید! اگر قصد دارید از مزایای فیزیولوژیکی درخت کاکائو و خواص فوق العاده آن استفاده کنید ، از شکلات با کیفیت بالا از یک تولید کننده با کیفیت خوب استفاده کنید.

من 7 روز مستقیم شکلات خوردم و در اینجا این اتفاق افتاد

آیا من به درصد بالایی که در بالا ذکر شد ، شکلات سالم می چسبم؟ خیر اما در مورد صلح است ، دوستان! در اینجا نمونه ای از هفته من است.

روز 1: دیگر (برای تولد من!)

من این هفته شکلات را با جشن ترین راه شروع کردم: تولد یک مرد. من چند دوست دارم و ما با شکلات تخته هرشی در فر کار می کردیم. آیا این یک انتخاب سالم است؟ از دیدگاه فیزیولوژیکی ، نه … واقعاً چنین نیست. اما از منظر روانی و احساسی ، واقعاً کاملاً. این یکی از آن لحظاتی است که غذا وسیله ارتباط ، حافظه و شادی است – ما در این لحظه هستیم ، غذای کوچک قرمز خود را روی آتش می سازیم ، زمان حال (و شکلات) را می چشیم.

روز دوم: اسموتی کاکائو

من به تازگی رژیم کامل Ka’Chava Shake را به لطف بهترین ، سالم و پرشور خود کشف کردم. این که آیا پودر پروتئین کاکائو ، این شیک مخصوص یا خانگی را انتخاب می کنید مکمل احساسی بستنی کاکائو، در اینجا راهی طراوت (و سالم!) وجود دارد که می توانید شکلات خوشمزه را در برنامه غذایی سالم خود قرار دهید.

روز سوم: شکلات تلخ

قبل از خواب ، چند تا شکلات از معامله گر جو برای کابوس خوردم. برای من ، طعم شکلات آنقدر قوی است که من میل به نوشیدن یا نوشیدن آن ندارم. فقط می توانستم چند لقمه بخورم و احساس کنم هوس هایم کاملاً سیر شده است. همچنین من را از خوردن دسر شیرین ، ترد ، انرژی زیاد هنگامی که می خواهم چیزی شیرین کنم ، باز می دارد.

روز چهارم: شیر شکلاتی

همانطور که قبلاً گفتم a دلیلی وجود دارد که می توانید شیر شکلات را در خط پایان پیدا کنید! این است ترکیب خوبی از کربوهیدرات ها و پروتئین سریعبه من شخصاً شیر شکلات را به عنوان یک نوشیدنی بعد از تمرین دوست دارم ، بنابراین بعد از خوردن یک میان وعده ، شیرم را می خورم. 44 دقیقه 20/20 HIIT با دانیلبه اگر به لاکتوز حساسیت دارید ، این یکی را به شدت توصیه می کنم! سعی کنید شیر شکلات خود را با قهوه خام و لیموناد ارگانیک برای ترکیب مغذی تر و سالم تر تهیه کنید.

مربوط: شیر شکلاتی نوشیدنی کامل بعد از تمرین است؟ نه؟

روز 5: کاسه Açaí با کاکائو و شکلات تلخ

یکی از صبحانه های مورد علاقه من اسموتی است و من آن را * açaí دوست دارم. من هرگز رژیمی به همراه شکلات نداشتم ، بنابراین فکر کردم هفته ای است که باید امتحان کنم … و بسیار هیجان زده بودم. من کمی قهوه به مخلوط اضافه کردم و آن را در کاسه ام با انواع توت ها ، توت فرنگی و شکلات ریختم ، و این یک دسر واقعی برای صبحانه بود – اما این یک مکمل دیوانه کننده بود.

روز ششم: شکلات داغ سالم

از آنجا که بسیار گرم است ، من سراغ این طعم ، FitOn داغ رفتم نوشیدنی فوق غذایی کاکائوبه چیزی در مورد نوشیدنی های شیرین و خوش طعم در یک روز آفتابی وجود دارد ، می دانید؟ ترکیب شکلات و ادویه ها مرا به یاد شکلات داغ مکزیکی (دیگری که بیشتر دوست دارم) اما به شیوه ای سبک تر و مغذی تر می اندازد.

روز 7: براونی

بالاخره شنبه؟ کیک ، شکلات ، براونی از فروشگاه محلی مورد علاقه من. شکر احتمالاً غذای مورد علاقه من در تمام دوران است (و یکی از غذاهایی که به نظر می رسد اصلاً تمایلی ندارم!) ، بنابراین محدود کردن آن به یک تمرین کوچک خوب برای کنترل خودم است.

نتیجه: احساس خوشبختی می کنم! هفته فوق العاده ای بود ، و لذت بردن از تمرکز بر تهیه (یا خرید) شکلات خوشمزه خودم هر روز بود. چه گرما ، چه گرمای شکلات از نانوایی اورنگ و چه ترکیبی از نان تست با کافه و قهوه ، شکلات می تواند کمی لذت را به وعده غذایی شما اضافه کند.

زمینه: بقیه رژیم غذایی من

من فکر می کنم مهم است که به این نکته اشاره کنم که تعادل شکلات من با بقیه رژیم غذایی من حفظ شود. من خودم را محدود نمی کنم و به راحتی می فهمم (این بخشی از تمرین تغذیه شخصی من است) ، اما من سبزیجات را دوست دارم و اغلب اشتهای سالمی دارم و با شیرینی ، غذاهای غنی تر (البته البته) احساس سیری می کنم. قهوه ای) بنابراین به یاد داشته باشید که این تصویر فوری از تمرین من در هفته ، یک توده کوچک از چیزی بود که من هفت روز خوردم. به عنوان مثال ، نصف وعده غذایی میگو ، شاخه های بامبو ، عدس ، اسفناج سرخ شده و کمی نان فرشته ای (پروتئین ، سبزیجات زیاد ، مقداری کربوهیدرات … دریافتید) است.

شکلات سالم مورد علاقه من

راه مورد علاقه من؟ تمام مسیر! حتی با نوشتن این و ذکر درد au chocolat دقایقی پیش ، می خواستم با ماشین به آن محل فرانسوی بروم و یک کیک شکلاتی را که در وسط ذوب شده بود تهیه کنم.

این زیبایی شکلات است ، IMO. متنوع است و می تواند به طرق مختلف در منوی شما گنجانده شود. صرف نظر از این که این میوه تنها ، میوه ، مخلوط با سبزیجات ، پخته ، منجمد ، نشاسته ای باشد … دیدن (و مصرف) فوق العاده است.

اگر مجبور به انتخاب باشم ، باید بگویم کاسه این هفته مرا ناپدید کرد. از نظر نحوه خوردن شکلات سالم ، من از اینکه چقدر از ساندویچ شکلاتی مورد علاقه خود خوشحالم خوشحالم. من دوباره آن را کاملاً انجام خواهم داد!

غذای آماده

همانطور که اشاره کردم ، این آزمایش شادی زیادی را در زندگی روزمره و روال عادی من به ارمغان آورد. شکلات یک مکمل احساسی واقعی است ، مردم! معادل غلاف ، عملکرد و سایر اندازه گیری های سلامتی – صادقانه بگویم ، من درست مثل هفت روز قبل بودم. بدون تجمع غلاف ، بدون خستگی ، بدون قند خون بالا یا بدون تصادف. این فقط خنده دار است (و البته سالم!) من احساس می کنم.

برای من ، این فقط ثابت می کند که تعادل سالم بهترین راه برای حفظ تعادل کامل بدن و ذهن است. من دانشمند نیستم ، اما این “نتیجه گیری” از “آموزش” می گوید: کاکائو = هموستاز.

در حالی که من دکترا نیستم. محقق ، من * یک معلم تغذیه معتبر هستم ، بنابراین این برداشت من از این هفته و آزمایش است: غذاهایی را پیدا کنید که شما را خوشحال می کند و در مورد آنها بیشتر بیاموزید. اضافه کردن آگاه بودن از زمان غذا خوردن؛ این یک عمل تشخیص ساده سالم بودن به خودی خود (مطالعات نیز نشان می دهد می تواند به کاهش وزن کمک کند اگر این هدفی است که در ذهن دارید). هیچ کس نباید ناراضی باشد و هرچه بیشتر بتوانید عادات غذایی را به یک تجربه شادتر و آگاهانه تبدیل کنید ، می توانید عادات سالم و مثبت خود را در سایر جنبه های زندگی خود ایجاد کنید.

تغذیه درمانی و تغذیه سالم مفاهیم منحصر به فردی نیستند. اگر آنها را با عزم و اراده انجام دهید ، آنها می توانند دست به دست و دست به دست ، هماهنگ باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *