میان وعده تابستانی باعث شد منفجر شوم.

میان وعده تابستانی باعث شد منفجر شوم.


ما در اواسط سال هستیم و این فرصتی مناسب برای تأمل در مورد همه اتفاقاتی است که در زندگی شما رخ می دهد. به اهدافی که شکسته اید یا اهدافی که هنوز روی آنها کار می کنید فکر کنید. این ماه ، ما در مورد جادوی تابستان با دستور العمل های جامع ، نکات سالم و تمرینات سرگرم کننده برای حفظ سلامتی صحبت می کنیم.شیطان در جزئیات است

ما در این ماه روز ملی تخم مرغ را جشن می گیریم و مزایای سلامتی و تنوع غذایی آنها تقریباً بی نظیر است. آنها یک پایه عالی برای هر وعده غذایی و همچنین یک مکمل سالم هستند. مانند همیشه ، اعتدال مهم است ، اما تخم مرغ بسیار مفید است.

تخم مرغ عبارتند از:

6 گرم پروتئین برای هر نفر

نه آمینو اسید ضروری وجود دارد که بدن شما نمی تواند آنها را بسازد

آنتی اکسیدان ها

بسیاری از مواد مغذی (سلنیوم ، ویتامین B12 ، فسفر)

آنها همچنین می توانند کمک کنند:

کلسترول خوب (و کلسترول بد ، اما کلسترول خوب به دفع آن کمک می کند).

تری گلیسیرید را کاهش می دهد (با تشکر ، امگا 3!)

کاهش خطر بیماری های قلبی و عروقی

برای جشن گرفتن تخم مرغ به عنوان هدیه ای از طبیعت ، ما دستور تهیه یک تخم مرغ پخته شده را تهیه کرده ایم که خیلی خوب است.

تخم مرغ برای سلامتی بد

عناصر:

6 عدد تخم مرغ بزرگ

3 قاشق غذاخوری ماست یونانی (معمولی)

خردل دیژون 1 قاشق غذاخوری

آب لیمو 1 قاشق غذاخوری آب لیمو

1 قاشق چایخوری نمک

طعم های اضافی دیگر: برای طعم بیشتر ، نصف فنجان آب داغ یا سیر یا سیر اضافه کنید. برای افزودن مقداری زینگ ، یک یا دو قاشق چایخوری ماریناد می تواند مفید باشد.

درج: پاپریکا ، پروشوی ترد ، پاپریکای دودی یا هر چیزی که دوست دارید! ضربه زدن به تخم مرغ شکسته جایی است که سرگرم کننده است.


پیشنهادات:

FITCO DeviledEggs BoilingEggs

بجوشانید: یک قابلمه بزرگ با آب کافی برای جوشاندن یک تخم مرغ بیاورید. تخم مرغ ها را به تدریج با قاشق اضافه کرده و به مدت 12 دقیقه بجوشانید.

bath حمام یخپس از جوش آمدن تخم مرغ ها ، آنها را از آب داغ خارج کرده و روی یخ بگذارید یا با آب سرد بشویید تا کاملا سرد شوند.

تخم مرغ ها را آماده کنید: تخم مرغ را روی میز لمس کنید تا پوسته آن شکسته شود ، سپس آن را به آرامی جدا کنید. تخم مرغ ها را از وسط نصف کرده و تخم مرغ ها را در یک کاسه مخلوط کن قرار دهید. تکه های سفید را کنار بگذارید.

FITCO DeviledEggs FillingPart1

پر كردن: کلیه ها را با چنگال تکان دهید. پس از اتمام کار ، ماست ، آب لیمو ، آب لیمو ، نمک و فلفل را به میزان دلخواه مخلوط کنید. اگر به نظر می رسد که خمیر کرم یا یکدست نیست ، نصف قاشق غذاخوری ماست به آن اضافه کنید. مزه کنید و مواد را در قسمت های کوچک اضافه کنید تا زمانی که راضی باشید.

افزودن FITCO DeviledEggs

اضافه کردن: لوله / فیلینگ را داخل هر سفیده تخم مرغ بگذارید و با تزیین مورد علاقه خود ببندید. 5 تا 10 دقیقه در یخچال بگذارید و سپس لذت ببرید!

نکته: برای تهیه تخم مرغ آب پز کامل مشکل دارید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد: تخم مرغ را در آب جوش قرار دهید. 12 دقیقه بجوشانید. پس از اتمام کار ، تخم مرغ ها را بلافاصله در آب سرد / یخ بشویید تا از پختن آنها جلوگیری شود (این کار پوست کندن را نیز راحت تر می کند).

داستانهای کلم

در طول زندگی به شما گفته شده است که سبزیجات خود را بخورید. شما اکنون آنقدر بزرگ شده اید که می دانید آنها چقدر برای ادامه سلامت شما مهم هستند. برای روز ملی سبزیجات (این یک روز واقعی است!) ما روی برخی سبزیجات تمرکز کرده ایم که به سلامت شما در داخل و خارج از ورزشگاه کمک می کند.

فاک بونگ

کلم بروکلی منبع انرژی ویتامین C است ، زیرا 135 درصد از ارزش روزانه (DV) ویتامین C شما در یک فنجان وجود دارد. همچنین دارای مقدار زیادی ویتامین K ، فیبر و فولات است.

کلم بروکلی فیتکو

کلود

هویج فرآوری شده بیش از 40 درصد بتاکاروتن آزاد می کند که به کاهش دیابت کمک می کند. این آب پرتقال همچنین با تقویت کلسیم و ویتامین K به استخوان ها کمک می کند.

سبزیجات ویژه FITCO

کنگر فرنگی

کنگر فرنگی متوسط ​​با فیبر بیشتر از یک فنجان بادمجان! آنها همچنین منبع خوبی از فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی مانند منیزیم ، فسفر و پتاسیم هستند.

کنگر فرنگی FITCO Veggies

جوانه بروکسل

سولفورافان که در بروکسل جوانه می زند طعم بی نظیری دارد که خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش می دهد. آنها همچنین به کاهش التهاب و بهبود قند خون کمک می کنند.

FITCO Veggies BrusselsSprouts

چه سبزیجات دیگری دوست دارید؟ به احتمال زیاد آنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای حفظ سلامت و تناسب اندام شما هستند. برای ما ، ترکیب پیاز بالا هر دو تازه به نظر می رسد و طعم خوبی دارد. ب

X-traisiest کلاس

بلند کردن غلاف یا استفاده از حلقه میمون تنها راه تناسب اندام در مرکز تناسب اندام ما نیست. در واقع ، ما کلاس های شگفت انگیزی داریم که بر تمام سطوح تمرین تمرکز دارد. اگر تازه شروع کرده اید یا می توانید کلاس خود را تدریس کنید ، ما چیزی داریم که ضربان قلب شما را سریعتر می کند.

کلاسهای خرداد FITCO

رقصیدن
این شامل زومبا ، BODYJAM و موارد دیگر برای سوزاندن انرژی و جلسات دیگر سرگرم کننده تر است.

تمرینات هوازی

در نه کلاس مختلف گام بردارید ، لگد بزنید و مجسمه سازی کنید ، هر دو برای کاردیو و چربی سوزی آماده شده اند.

چرخه

RPM ها را بازیابی کرده و با تمرین چرخشی ، تمرینات قلبی خود را به چالش بکشید تا پاها را تقویت کرده و انرژی بسوزانید.

ذهن و بدن

با کلاسهای آرامش بخش که بدن را آرام کرده و ذهن را آرام می کند ، آرامش یا انرژی کسب کنید.

درجه های آسیاب

جلسات پرانرژی و با موفقیت بالا که به بدن نیرو می بخشد ، انگیزه ایجاد می کند و انرژی را از بین می برد.

FITCO ژوئن LucilleBall

ما چیزی برای سالمندان داریم!

با یکی از کلاس های متعدد ما که برای سالم ماندن سالمندان طراحی شده است ، قوی تر شوید ، تعادل خود را بهبود بخشید یا فقط سالم بمانید.

توانایی پایدار SilverSneakers

تمرکز بر تمرینات خاص برای بهبود قدرت و انرژی در اطراف مچ پا ، زانو و باسن ، در حالی که زمان واکنش خود را بهبود می بخشید. این کلاس برای جلوگیری از سقوط طراحی شده است.

SilverSneakers ບູ Boom Muscle

یک کلاس 30 دقیقه ای که شامل تمرینات با الهام از ورزش برای بهبود وضعیت بالای بدن ، با تمرکز بر روی هر گروه عضلانی در طول “بلوک” است. ماهیچه های خود را تنظیم کرده و قدرت کلی را تقویت کنید.

SilverSneakers Circuit

حالت ایستاده و کم ضربه با کار در قسمت بالای بدن با کف دست ، شلنگ لاستیکی دستی و توپ های SilverSneakers جایگزین می شود.

SilverSneakers Splash

این حرکت مفرح و سطحی را برای بهبود چابکی و انعطاف پذیری و در عین حال مقابله با مشکلات قلبی عروقی ، قدرت و استقامت فراهم می کند.

میخواهی بیشتر بدانی؟ تمام کلاس های کلاس X را در وب سایت ما مشاهده کنید: https://fitnessconnection.com/classes/

اعضای تشویقی خرداد

fitfreefearlesslylessme

fitfreefearlesslyme یک رقصنده مشتاق و در اعتقاداتش موتور دوچرخه سواری موبایل است. این مادر بولداگ فرانسوی ما را با حرکات رقصی خود که از ثبات زیادی برای ترکیب یک تمرین کامل برای کل بدن استفاده می کند ، ناپدید می کند. مهارتهای تعادل او غیرممکن است در حالی که تمرینات مداوم او باعث می شود تماشا را به پایان برسانیم.

برو در اینستاگرامfitfreefeararlessly عشقم را نشان بده و بررسی کن که او چگونه به راحتی چرخه شما را می شکند.

silverbackfitnessllc

یک مرشد و جانور مراقبت از خود در اطراف ورزش وقتی به ورزشگاه می آید ،silverbackfitnessllc وزنه هایی را به آسانی تکان می دهد. ما می خواهیم آن را حسادت بنامیم ، اما بیشتر الهام بخش است که چگونه او ورزش را تا حد انسانی و فراتر از آن پیش می برد. با انگیزه و حرکت ، او اجازه نداد هیچ چیز مانع از بین بردن آن در ورزشگاه شود – حتی جراحی زانو. لطیفه ها و دستور العمل های خوشمزه او باعث می شود تا بیشتر بازگردیم. ناگفته نماند تصمیمات و تمرینات باورنکردنی او.

silverbackfitnessllc را در اینستاگرام دنبال کنید تا با آنچه فکر می کنید غیر ممکن است شگفت انگیز شوید.

نمات و آرامش

روز ملی یوگا 21 ژوئن استخیابان و ما می خواهیم درباره اینکه چقدر هیجان انگیز است که بتوانید بدون فشار زیاد بر بدن خود حرکت کنید ، صحبت کنید. این ترکیب کاملی از ورزش و آرامش هر دو آهن است که در یک موقعیت اتو شده است.

وسایل کمک یوگا:

  • قدرت را بهبود می بخشد
  • تسکین درد
  • فشار کم
  • تعادل را افزایش دهید
  • انعطاف پذیری را افزایش می دهد
  • و تنهای دیگر!

با بسیاری از مزایای بالقوه ، ما می خواهیم برخی از نکات مشترک را که به آرامش شما کمک می کند ، برجسته کنیم.

وضعیت کودکان

یک موقعیت آرام که باسن ، ران و مچ پا را کش می دهد. اعصاب را آرام کرده و خستگی و کمردرد را برطرف می کند.

موقعیت یوگا بچه FITCO

به پهلو خم شوید

تعادل ایجاد کنید که با کشش سینه ، باسن و پاها کار می کند. انعطاف پذیری ستون فقرات را بهبود می بخشد و به باز شدن بدن شما کمک می کند.

یوگا FITCO به پهلو بنشینید

در برابر چوب (راگدول)

کاملاً گرم ، این موقعیت باعث ایجاد تنش در پشت و کشش ستون فقرات با نیروی کامل می شود که استرس را به کل بدن منتقل می کند.

FITCO Yoga StandingForwardBend

روی دیوار بایستید

بدن خود را با این وضعیت متعادل کنید که جریان خون را افزایش می دهد ، انرژی را افزایش می دهد ، سردرد را تسکین می دهد و کمردرد را تسکین می دهد.

کپی دیواری FITCO Yoga leg up

جادوی تابستان

یکی از بهترین زمان های سال ، تابستان برای ماجراجویی های آفتابی ، تماشای ستارگان در اواخر شب ، کباب کردن حیاط خلوت و همه چیز بین آنها ایده آل است. همچنین زمان مناسبی است که مجدداً با تصمیمات خود ارتباط برقرار کنید و مطمئن شوید که در مسیر رسیدن به اهداف تناسب اندام خود هستید. اگر می دانید که مطمئن نیستید در سفر بعدی تناسب اندام خود کجا بروید ، دریغ نکنید که بیایید و ما را مطلع کنید. تیم ما آماده است به شما کمک کند چیزی خوب و منحصر به فرد را در درون خود بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *