نمره دوچرخه شما چقدر است؟ موانع جامعه دوچرخه سواری


این شهر دارای یک خط دوچرخه ایمن است

جابجایی در شهر در بحبوحه شیوع COVID-19 ممکن است انتقال را دشوار کند. بدون انتخاب منظم برای رفتن به رستوران ، کنسرت یا رویدادهای ورزشی ، آشنایی با خانه جدید ما چالش هایی را به همراه دارد. وقتی من و شوهرم در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، هر دو از مصدومیت جدا شده بودیم. خوشبختانه ، بسیاری از خطوط دوچرخه به هم پیوسته در شهر ، راهی عالی برای کاوش در شهر ما و ماندن دور با خیال راحت به ما می دهد. ما خودمان را بیشتر از همیشه در حال دوچرخه سواری می بینیم و یکی از دلایل اصلی ما برای دوچرخه سواری این است که “آسان” است. ما فقط با دوچرخه با ترافیک در خط مبارزه نمی کنیم. ما هرگز به منطقه ای نرسیدیم که مسیرهای دوچرخه سواری به طور ناگهانی به پایان رسید ، بنابراین خوشبختانه هرگز آنها را با ترافیک ترکیب نکردیم. من از دوچرخه سواری لذت نمی برم زیرا ماشین با نگرانی در جاده ها از کنار دیگران عبور می کند ، اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو از این امر محافظت می شود. بزرگترین شکایت من این است که گاهی اوقات وجود دارد دوچرخه سواران زیاد (چگونه می توانم این را بگویم)!

در دوران تحصیل پزشکی ، دوچرخه را برای کلاس سوار می شدم ، اما مجبور بودم فقط چند مایل در جاده ای شلوغ (اگرچه دوچرخه وجود نداشت) حرکت کنم. من از آن زمان دوچرخه سواری را برای کار در نظر گرفتم ، اما موانع زیادی از جمله عوامل اجتماعی مانند کمبود زیرساخت ها (دوچرخه ها به هم متصل هستند و نیازی به ادغام سریع در ترافیک ندارند) ، عدم دوچرخه های محافظت شده وجود دارد. خط و پیاده روها و چراغها بد بودند ، از جمله عوامل شخصی مانند عدم دسترسی به حمام هنگام رفتن به محل کار. در مینیاپولیس ، بسیاری از ساکنان دوچرخه سواری دوچرخه سواری می کنند یا فقط دوچرخه سواری می کنند ، و اکنون دلیل آن را می فهمم: زیرساخت های شهر آن را آسان و سرگرم کننده می کند. این باعث شد بیشتر به این فکر کنم که مردم شهرهای دیگر چه فرصتی برای استفاده از مزایای دوچرخه سواری داشته باشند که هیچکس در جامعه آنها به آن اهمیت نمی دهد.

دوچرخه سواری برای کار یا مدرسه فواید زیادی دارد ، از جمله:

    • افزایش ورزش ممکن است خطر بیماریهای مزمن را کاهش دهد
    • کاهش انتشار کربن
    • از ترافیک خودداری کنید
    • کاهش خطر ابتلا به COVID-19 از طریق حمل و نقل جمعی
    • روحیه و ادراک را بهبود می بخشد
    • به مردم در دستیابی به توصیه های کالج ورزشی آمریکا در مورد 150 دقیقه ورزش در هفته کمک کنید
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید ، زیرا دوچرخه سواری ارزان تر از رانندگی و رانندگی است

علیرغم مزایای آن ، موانعی برای دوچرخه سواری در بسیاری از جوامع وجود دارد ، از جمله عدم اتصال زیرساخت ، عدم وجود مسیرهای دوچرخه سواری یا جاده های آسفالت نشده و روشنایی ضعیف. اتصال زیرساخت ها یکی از موانع اصلی دوچرخه سواری در شهرهای مختلف ایالات متحده است. یک سیاست جامع جاده می تواند به ایجاد جامعه ای کمک کند که در آن گزینه فعال بودن هر روز راحت تر و ایمن تر باشد. جاده های یکپارچه طوری طراحی شده اند که ایمنی ، راحتی و حق تقدم را برای عابران پیاده و دوچرخه سواران در اولویت قرار دهند تا با تأکید بر ایمنی و رفاه مردم به ایجاد جوامع مقاوم کمک کنند. از بین بردن موانع اضافی برای دوچرخه سواری ، مانند مسیرهای باریک دوچرخه ، عدم جدا شدن ، عبور از چالش ها و مسیرهای دوچرخه پوشیده از برف و یخ ، راهی است که باعث می شود مردم در دوچرخه سواری خود احساس راحتی بیشتری کنند.

امتیاز دوچرخه نقشه ایالات متحده 2020اگرچه انتخاب نهایی برای تحرک یا چرخه کار بستگی به فرد دارد ، ارائه دسترسی ایمن ، به هم پیوسته و روشن از دوچرخه باید به عهده جامعه باشد و سیاست های جامعه می تواند در اولویت بندی دوچرخه سواران هنگام برنامه ریزی زیرساخت های شهر کمک کند. شاخص مطابقت ACSM آمریکا اتصال زیرساخت ها را با استفاده از چهار شاخص ارزیابی می کند که یکی از آنها نمره دوچرخه است.®به مینیاپولیس ، MN رتبه 1 را در نمرات دوچرخه سواری دارد®، به دنبال پورتلند ، OR ، شیکاگو ، IL ، دنور ، CO و سان فرانسیسکو ، CA. اما چه چیزی باعث شده است که این شهرها به بالای لیست برسند؟ آنها اساساً دارای زیرساختی مناسب با لنزهای دوچرخه هستند که اغلب از تردد موتورسیکلت جدا می شوند. مینیاپولیس در سال 2016 یک سیاست جامع جاده ای را اجرا کرد که عابران پیاده را در اولویت قرار داد و پس از آن دوچرخه سواری و ترانزیت و در نهایت استفاده از موتورسیکلت. مینیاپولیس دارای شبکه دوچرخه سواری رو به رشدی است که افراد در هر سنی را تشویق می کند تا دوچرخه سواری خود را در طول سال انجام دهند ، چه از نظر ورزش و چه از نظر زمان سفر. بسیاری از شهرهای دیگر زیرساخت های راه آهن مشابهی را اتخاذ کرده اند ، اما هنوز بسیاری از شهرها فاقد خطوط دوچرخه ایمن و متصل هستند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD یک پزشک ورزشی در میدان کلینیک مایو در مینیاپولیس ، MN است. او در آگوست 2021 به عنوان هیات علمی به گروه پزشکی و توانبخشی در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ملحق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *