نکاتی برای رطوبت تابستانی


وقتی از در خارج می شوید ، آنجاست. حرارت.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان ها می توانند شرایط گرم و مرطوب را تحمل کنند. هیدراته نگه داشتن بدن در همه فصول مهم است ، اما به ویژه در گرم ترین زمان سال که باعث تعریق زیاد نمی شود. بنابراین ، بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما اهمیت حفظ آب بدن را ، چه تابستان باشد و چه نباشد ، درک می کنیم ، اما این اصل تکراری است. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما اهمیت دارد.

مکیدن چیزی فراتر از رفع گرسنگی شما نیست. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را تشکیل می دهد. همانطور که رودخانه ها سازگاری حیاتی با مناظر خشک را فراهم می کنند ، هیدراتاسیون بدن ما را با مواد مغذی حیاتی تغذیه می کند ، چیزها را در سیستم ما حرکت می دهد و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حالا در نظر بگیرید که هنگام ورزش و تعریق چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن خود را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما آیا به راحتی می توان روز خود را پیش برد و به آن فکر نکرد؟ هوای گرم و مرطوب ما می تواند باعث کم آبی بدن شما شود حتی اگر ورزش نمی کنید. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز آهسته تر ، به دور از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه ، بنوشید. این نوشیدنی ها ممکن است طعم خوبی داشته باشند ، اما آب از دست رفته را دوباره پر نمی کنند. در واقع شکر و نمک در برخی نوشیدنی ها آب را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب ساده است.

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ گرفتیم. آب معمولی خسته کننده است ، اما می توانید با لیمو ، آب لیمو ، توت وحشی یا خیار – طعم تازه و بدون شیرین کننده یا نگهدارنده – طعم دهید.

  2. از غذاهایی با آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای کمک به حفظ آب بدن شما هستند و میوه ها و سبزیجات مانند برنج ، خیار ، خربزه ، کرفس ، گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های سالم هستند.
  3. هنگام عرق کردن دوباره پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار می کنید و چه ورزش می کنید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد نیز ادامه دهید. حتی اگر در سالن بدنسازی Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند آب و برق بدن شما را قبل از اینکه بدانید ، تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی زمانی که در کولر گازی هستید. و این فقط محصول گرمای تابستان نیست ؛ کم آبی بدن می تواند در هر زمانی اتفاق بیفتد که بدن شما به اندازه کافی دچار کم آبی شده و عملکرد مناسبی داشته باشد. علائم را بیاموزید تا بتوانید بلافاصله کمک بگیرید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • دردهای عضلانی
  • سریع نفس بکشید
  • ادرار نکنید

اگر این علائم را تجربه کردید ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و دوباره آب بدن خود را تامین کنید. در صورت شدید بودن ، لطفاً با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، در امان باشید – و ما شما را در مرکز تناسب اندام خود در Corpus Christi ملاقات خواهیم کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *