نکاتی برای ورزش در کوتاه ترین زمان – تناسب اندام کندی


اگر ZUMBA® را در South Jersey خوانده اید ، می دانید که چه ورزش مفرحی است. شما در حالی که عرق می کنید و عضلات خود را به گونه ای افزایش می دهید که از همه لذت می برید ، از حضور همه لذت خواهید برد ، اما اگر همیشه وقت ندارید ZUMBA® را یاد بگیرید ، چه کاری باید انجام دهید؟

گاهی اوقات همه مشغول هستند و احساس می شود که جهان هر روز شلوغ تر می شود ، اما این بدان معنا نیست که ترک ورزش در طولانی مدت به شما کمک می کند. در واقع ، به تعویق انداختن ورزش به دیرتر می تواند بهره وری شما را کاهش داده ، خلق و خوی شما را پایین بیاورد و حتی به مشکلات بعدی سلامتی کمک کند.

هرچند لازم نیست زمان زیادی برای ورزش داشته باشید. در اینجا برخی از بهترین روش های ورزش زمانی که احساس می کنید وقت ندارید آورده شده است.

ورزش را در زندگی خود بگنجانید

تمرینات خوب به دلیل میزان تلاش شما م themثر است ، نه به خاطر وسایلی که در حین انجام آن استفاده کرده اید.

کمی سریعتر پیاده روی یا حتی دویدن تا مقصد می تواند راهی عالی برای سوزاندن انرژی بیشتر و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام از طریق ورزش باشد. اگر دویدن سرگرمی شما نیست ، می توانید به جای رفت و آمد معمولی ، دوچرخه خود را به محل کار ببرید یا حتی در انتظار قطار یک گاو بلند کنید. اگر رانندگی می کنید ، حتی کشیدن قفسه سینه تا حد ممکن به شما کمک می کند تا انرژی بیشتری بسوزانید تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

برای تمرین خود برنامه ریزی کنید

گاهی اوقات زندگی می تواند آنقدر شلوغ باشد که شما وقت کافی برای نوشیدن یک جرعه یا ادامه دویدن را ندارید. با این حال ، مهم است که بین این لحظات و زمانی که زمان تمرین شما پر از کارهای غیر ضروری است تمایز قائل شوید.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید چند بار در هفته چند دقیقه در هفته 30 دقیقه ورزش کنید. حتی اگر 30 دقیقه ورزش داشته باشید ، می توانید عاداتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود می بخشد.

یکم ورزش کن

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورزش در زمانی که فکر می کنید وقت ندارید ، یا اگر علاقه مند به کلاسهای آموزشی در سراسر کشور هستید که در South Jersey موجود است ، همین حالا با ما تماس بگیرید!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *