کاهش وزن. * نفس کشیدن

بله ، مبارزه برای کاهش غلاف ها واقعی است – و حتی اگر بخواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (فوراً) – بسیار سخت است! و اگر مطمئن نیستید که بعد از آن چه کاری انجام دهید ، ممکن است این کار حتی دلهره آورتر به نظر برسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن متفاوتی داریم و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و مطمئن یک انگیزه عالی برای کاهش آن غلاف های ناخواسته است ، کاهش غلاف ها مزایای سلامتی دیگری نیز به همراه دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش غلاف سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • فشار را از زانو ، مچ پا و پاهای خود بردارید.
  • تنش کمر را کاهش دهید.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش دهید.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد قوی برای سلامتی بهتر شروع کنید ؛ و سرانجام ، احساس قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل بودن خواهید داشت.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم گرفتید و به آن توجه کردید ، یک لحظه برای برنامه ریزی دوره خود وقت بگذارید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را که می توانید به آن برسید انتخاب کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که زود موفق می شوید – این به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و خودتان را راحت پیش ببرید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامت خود آگاه خواهند بود!
  • به تغذیه خود توجه کنید.کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. آنچه می خورید با ورزش به شما کمک می کند کالری بسوزانید. خواندن برچسب ها را به صورت عادت در بیاورید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید پنهان شده است ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده. مقدار زیادی آب بنوشید و نوشیدنی های الکلی و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را سرشار از پروتئین ها و کربوهیدرات های پیچیده مانند کینوا ، جو دوسر ، غلات کامل ، آجیل و حبوبات نگه دارید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با فعالیتهایی که از آنها لذت می برید ، شروع کنید و فعالیتهایی را ایجاد کنید که به آنها پایبند خواهید بود. لازم نیست ساعت های زیادی را روی تردمیل بگذرانید ، به خصوص اگر با آن نوع تمرینات آشنا نیستید. 30 دقیقه پیاده روی یا دوچرخه سواری. چند دور شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری بازیابی کنید. در ابتدا آن را بیش از حد نپزید ، فقط قدم های کوچک بردارید. وقتی عضلات خود را کار می کنید ، خواهید دید که استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Corpus Christi بزرگتر ، در کنار شما ایستاده است تا در سفر شما با شما همکاری کند. علاوه بر تمرینات شخصی ، باشگاه ما تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (زومبا سرگرم کننده است) و یک کمپ بوت آموزشی ارائه می دهد.

با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین محل تمرین آزادی را بیابید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه رژیم غذایی یا برنامه ورزشی با پزشک خود مشورت کنید.