هدف گذاری بانک توسعه تعاون با تسهیلات ۲۸۵ هزار میلیارد ریالی


محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون وی در دیدار با برخی از مدیران ستادی و ۹ مدیر منطقه ای بانک گفت: مهمترین قاعده در فعالیت بانکی، مدیریت منابع و مصارف است و تمامی فعالیت ها و خدمات بانکی در گرو مدیریت این جریان های مالی است.
او اضافه کرد: کنترل پول نقد جمع آوری به موقع مطالبات مهم است و به مدیریت صحیح منابع و هزینه ها کمک می کند.
سرپرست بانک توسعه تعاون وی با اشاره به هدف گذاری از پرداخت ۲۸۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۱ گفت: برای تحقق این هدف باید منابع به اندازه کافی آماده شود تا وظایف دولت، اوراق بهادار و بانک مرکزی نیز محقق شود. انجام می شود.
شیخ حسینی حاضران در جلسه را پیشتازان بحث بسیج منابع در بانک دانست و گفت: سیاست ها و دستورالعمل های متعددی با توجه به پیشنهادات واحدهای انتظار بازنگری شده و جاذبه های مورد نیاز در اختیار ارباب رجوع قرار گرفته است و مدیران منطقه نیز در این زمینه اقدام کرده اند. بیشترین نقش را در اجرا دارد. آنها مسئول هستند
وی با اشاره به ضرورت آموزش مدیران استانداری در خصوص عملیات بانکی ارائه شده به مراجعین و مداخلات لازم برای رفع نواقص، پوشش نقاط ضعف، برجسته سازی نقاط قوت و آگاهی از نحوه ارائه خدمات به مراجعین، خاطرنشان کرد.
فرمود: روش کار و نوع کار بانک توسعه تعاون تفاوت چندانی با بانک‌های قدیمی ندارند و بانک‌های قدیمی که به برخی از مشتریان نهادی و مشتریان بزرگ وابسته هستند، کمتر به جذب و حفظ منابع اهمیت می‌دهند، در حالی که فعالیت بانک‌های قدیمی در مقیاس بزرگ‌تر باعث ورود یا خروج منابع شده است. تأثیر قابل توجهی بر کل منابع ندارد.
شیخ حسینی با اشاره به اهمیت روش بازاریابی برای روسای شعب و واحدهای اجرایی خاطرنشان کرد: همزمان با مذاکره و ارائه خدمات معمولاً پیشنهادات مربوط به نیازها و تسهیلات اعتباری مشتری ارائه می شود. این امر از نیاز به اعتبار و تمایل به مصرف منابع ناشی می شود و اگر رشد منابع با این تقاضای مصرف همخوانی نداشته باشد، مدیریت جریان منابع و مصارف دشوار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در سیاست گذاری و دادن ابزار به مدیران استانداری و روسای شعب تلاش شده تا جاذبه های کافی برای جذب مشتری و تجهیز منابع فراهم شود.
سرپرست بانک توسعه تعاون وی بیان کرد: مدیران استانی این ابزار را دارند تا بخش مهمی از پرداخت حقوق کارکنان را با توجه به عملکرد و بهره وری شعب و کارکنان مدیریت کنند تا ابزار و مولفه های انگیزشی برای پرتلاش ترین کارکنان وجود داشته باشد.
شیخ حسینی خدمات ارزی را در جذب بسیاری از واحدهای تولیدی بیان کرد و شیخ حسینی گفت: طرح‌های توسعه خدمات ارزی به زودی در بانک اجرایی می‌شود و مشتریانی که نیاز ارزی دارند با افزایش بیشتری جذب بانک می‌شوند. اعتماد به نفس.
در این جلسه محمد ذوالفقاری معاون مدیرکل در امور مالی و پشتیبانی، سعید المعادی معاون بازاریابی و امور استان ها، حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری و احمد محمدی مدیرکل امور استان ها حضور داشتند. و امور شعب، هادی بختیار. مصطفی منتظری مدیر اداره کل کنترل و هماهنگی استان ها و شعب و حمید بختیاری معاون اداره کل هوش تجاری و طراحی محصول به بیان رویه ها و رویه ها پرداختند. از ستاد و علی محمودی، کافی زاده، حسن زاده، اسدی، احمدی، کرمی، غیاشی، مدیران استان های اصفهان، کرمان، فارس، مازندران، خوزستان، البرز و صادقی رئیس واحد مرکزی مستقل نیز ارائه کردند. اطلاعات مهم در مورد نیازها و خواسته های مشتریان و نحوه ارائه خدمات.

مطلب هدفمندسازی بانک تعاونی طحاشی برای پرداخت ۲۸۵ هزار میلیارد ریال در ازای تسهیلات برای اولین بار در پایگاه خبری تحلیلی آوگ منتشر شد. بازگشت.